Batmanquote:
Ik ook nietquote:
Omdat die niet in de Nederlandse eredivisie spelenquote:Op zondag 19 april 2009 04:26 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Waarom staat Nederlands elftal er niet bij?...
Je moet mij quoten, anders snappen sommige mensen niks van je post.quote:Op zondag 19 april 2009 04:28 schreef Rots het volgende:
Joe dat snap ik nou ook niet. Welke mongool heeft er inderdaad op Groningen geklikt?
Nee, die spelen allemaal in het buitenland.quote:Op zondag 19 april 2009 04:28 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Omdat die niet in de Nederlandse eredivisie spelen
Heh?quote:Op zondag 19 april 2009 04:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je moet mij quoten, anders snappen sommige mensen niks van je post.
Ga je hem/haar in elkaar rammen?..quote:Op zondag 19 april 2009 04:28 schreef Rots het volgende:
Joe dat snap ik nou ook niet. Welke mongool heeft er inderdaad op Groningen geklikt?
Feyenoordquote:Op zondag 19 april 2009 04:29 schreef Rots het volgende:
Pacmaniac wie ben jij ook alweer. Een of andere rare troller toch, fan van AZ ofzo?
STFU n00b!quote:Op zondag 19 april 2009 04:28 schreef Rots het volgende:
Rots was de Groningen stemmer. Stiekem maar tochquote:
Weetik.quote:
Dan heb je het er vast naar gemaakt. Sjimz is zijn 020 afkomst niet meewegend best wel fairquote:Op zondag 19 april 2009 04:31 schreef Rots het volgende:
[..]
Weetik.
Een Feyenoorder die een nachtbagger topic opent, dat mag niet van sjimz hoor. Ik werd ook gedwongen te stoppen na mijn 6e het is dood hier 's nachts.
beetje jammer die opmerkingquote:Op zondag 19 april 2009 04:32 schreef Rots het volgende:
Heracles.
Serieus, ze mogen dan wel gewonnen hebben, maar voor de rest.
sjimz is niet fair tegenover mij. Nee oke die lilliputter is laatste tijd wel oke.quote:Op zondag 19 april 2009 04:33 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dan heb je het er vast naar gemaakt. Sjimz is zijn 020 afkomst niet meewegend best wel fair
Alexander Buttner(Vitesse): Gewonnen bij AZ .. SUPERLEUK!quote:Op zondag 19 april 2009 04:43 schreef Rots het volgende:
Wtf heeft AZ trouwens nog verloren. Wie schoot die 1-2 binnen?
Kampioen worden met een bak popcorn op schoot zul je bedoelen.quote:Kampioen worden in de ArenA.Dit is sowieso met opzet gedaan door AZ.
Nee man Ajax gaat kampioen wordenquote:Op zondag 19 april 2009 04:45 schreef Rots het volgende:
Want, Ajax gaat verliezen bij PSV?
Oke zou best wel logisch zijn, maar laten we hopen.
Of gelijk. Ik hoop dat. AZ wordt toch wel kampioen, doe dan maar met een domper als een gelijkspelletje in Eindhoven morgen.quote:Op zondag 19 april 2009 04:45 schreef Rots het volgende:
Want, Ajax gaat verliezen bij PSV?
Oke zou best wel logisch zijn, maar laten we hopen.
Check je naam en je sig. En dan anderen internetsupporters durven noemenquote:Op zondag 19 april 2009 04:52 schreef Ruud het volgende:
in deze poll zal ajax als populairste club naar voren komen, die hebben veruit de meeste internetsupporters
Al die kut Hollanders die pronken met het feit dat ze in NY wonen.quote:Op zondag 19 april 2009 05:03 schreef TheJanitor het volgende:
Ajax natuurlijk, net als de rest van New York hier
Sorryquote:Op zondag 19 april 2009 05:04 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Al die kut Hollanders die pronken met het feit dat ze in NY wonen.
ik zeg alleen dat hunnie de meeste hebben, ik zeg toch niet dat ik er zelf geen een ben?quote:Op zondag 19 april 2009 04:57 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Check je naam en je sig. En dan anderen internetsupporters durven noemen
dat is achterlijk, noem de spelers gewoon bij de naamquote:Op zondag 19 april 2009 04:58 schreef Rots het volgende:
Ruud wat zit jij te lachen om De Wijn trouwens.
Ruud Gullitquote:Op zondag 19 april 2009 05:05 schreef Ruud het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat hunnie de meeste hebben, ik zeg toch niet dat ik er zelf geen een ben?
wat heeft de naam Ruud trouwens met Feyenoord te maken?
[..]
dat is achterlijk, noem de spelers gewoon bij de naam
Het was zeker vaak stil aan de overkant?quote:Op zondag 19 april 2009 09:13 schreef kraaksandaal het volgende:
Ik ben voor Willem II omdat ik er tegenover gewoond heb.
fijne inkopper iddquote:Op zondag 19 april 2009 09:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het was zeker vaak stil aan de overkant?
Was altijd lachen, zat 1e rang wanneer er wat hooligens knuppel in de nek kregen.quote:Op zondag 19 april 2009 09:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het was zeker vaak stil aan de overkant?
quote:Op zondag 19 april 2009 09:22 schreef pisnicht het volgende:
Vet, een hooli-gen. Welke bioloog heeft dat gevonden dan?
??quote:Op zondag 19 april 2009 16:31 schreef Pacmaniac het volgende:
Ja hoor...........welke Heracles supporter heeft een internetcafé??
Jij dusquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 16:31 schreef Pacmaniac het volgende:
bij een internetcafe heb je vaak nog steeds een en hetzelfde IPquote:Op zondag 19 april 2009 16:31 schreef Pacmaniac het volgende:
Het feit dat je supporter van een pauperclub als Heracles bent is één ding. Dit slaat allesquote:Op zondag 19 april 2009 18:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zo weer ff mobiel internet gebruiken, weer ff stemmen
Leg is uit waarom dan?quote:Op zondag 19 april 2009 18:23 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Het feit dat je supporter van een pauperclub als Heracles bent is één ding. Dit slaat alles
quote:Op zondag 19 april 2009 18:28 schreef Dos37 het volgende:
Heracles gestemd, staan die ook ergens bovenaan
Yupquote:Op zondag 19 april 2009 18:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Leg is uit waarom dan?
Of moet ik voor die rooien worden 30 km verderop?
Communisten? Waar?quote:Op zondag 19 april 2009 18:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Leg is uit waarom dan?
Of moet ik voor die rooien worden 30 km verderop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |