quote:Op zondag 19 april 2009 04:21 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Geinig, mijn dochter is een echte autist!
Prachtige meid, sociaal, humor, lekker droog tiep, staat volop in het leven maar ja, ze heeft wat kantjes die moeilijk zijn, vooral voor haarzelf uiteraard. Ze knokt zich rot om een plek te vinden in de samenleving en dat doet ze beregoed, ik ben waanzinnig trots op haar! Heeft wel even 10 jaar gekost, worstelen met depressie's, opname's, diagnose die veel en veel te laat kwam terwijl wij het allang wisten, slechte nazorg en ga maar door.
Ik heb nu een prachtdochter van 21 en ben onwijs trots!
Als ouder heb ik zelf moeten knokken daarvoor en ja ze is autist, ze functioneerd niet in grote groepen en so what?
Ben er een beetje zat van dat het woord autist als scheldwoord word gebruikt.
Knap dat je het zo kan zien maar je begrijpt wel denk ik en ik wou even een ei kwijt.quote:Op zondag 19 april 2009 04:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik beschouw het altijd als compliment.
Weten zij veel.
Autisme is een beetje de opvolger van ADHD wat dat betreft. Daarvoor had je weer andere modeverschijnselen. Erg vervelend voor de mensen die daadwerkelijk zo'n ziekte/stoornis hebben.quote:Op zondag 19 april 2009 04:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je mijn post als beledigend hebt ervaren. Uiteraard zijn er echte autisten, en dat is heel zwaar voor die persoon zelf, en zijn/ haar naaste omgeving. Alle respect voor jouw dochter.
Ik had het meer over dat het een beetje een modeverschijnsel aan het worden is, en ouders het nogal snel als excuus gebruiken.
En dan heb je ook nog ADDquote:Op zondag 19 april 2009 04:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Autisme is een beetje de opvolger van ADHD wat dat betreft. Daarvoor had je weer andere modeverschijnselen. Erg vervelend voor de mensen die daadwerkelijk zo'n ziekte/stoornis hebben.
Thats right. Het is geen luxe, maar noodzaak. De essentie. De biologische klok van de mens. Saus indeed.quote:Op zondag 19 april 2009 04:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want: Alles draait om de saus.. Werkelijk alles. Twerk
Jawel.quote:Op zondag 19 april 2009 04:29 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Knap dat je het zo kan zien maar je begrijpt wel denk ik en ik wou even een ei kwijt.
Klopt, ben ik ook met je eens! Al de etiketjes die er razendsnel opgeplakt worden pffff.........quote:Op zondag 19 april 2009 04:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je mijn post als beledigend hebt ervaren. Uiteraard zijn er echte autisten, en dat is heel zwaar voor die persoon zelf, en zijn/ haar naaste omgeving. Alle respect voor jouw dochter.
Ik had het meer over dat het een beetje een modeverschijnsel aan het worden is, en ouders het nogal snel als excuus gebruiken.
Mooi topic! Whisky cocktail saus is wel de bom bij mosselen.quote:Op zondag 19 april 2009 04:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want: Alles draait om de saus.. Werkelijk alles. Twerk
Zie de rest vooral niet over het hoofd. Saus maakt de man.quote:Op zondag 19 april 2009 04:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooi topic! Whisky cocktail saus is wel de bom bij mosselen.
Tja Kaat dat snap ik wel maar elk kind word onder de loep gelegd en krijgt een stempel tegenwoordig .. En heel eerlijk ik leg soms de link naar de ouders .. Vinden het makkelijk om hun afwezigheid qua opvoeding een plekje ergens anders te geven.quote:
Spijker op de kop.quote:Op zondag 19 april 2009 04:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Autisme is een beetje de opvolger van ADHD wat dat betreft. Daarvoor had je weer andere modeverschijnselen. Erg vervelend voor de mensen die daadwerkelijk zo'n ziekte/stoornis hebben.
Gefrituurde Mars met honingsaus...mwaaaquote:Op zondag 19 april 2009 04:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooi topic! Whisky cocktail saus is wel de bom bij mosselen.
quote:Op zondag 19 april 2009 04:35 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Gefrituurde Mars met honingsaus...mwaaa
Uhhm is het niet andersom en dat asperger gedoe ook een vorm is van ouders die zich geen raad weten en hun kind desnoods als hoog begaafd neerzetten !! Tja je moet wat he ??quote:
Als je niet van etiketjes houdt, kun je het altijd een storing in het autistisch spectrum noemen.quote:Op zondag 19 april 2009 04:37 schreef Kaat38 het volgende:
Sure Soury! Wij hadden het alleen andersom, werd ze eerst depressief verklaard, opgenomen en al en wij wisten als ouders al dat het richting autisme ging en geloof me dat is ze echt!
Geniaal soms, ze hoort elk gesprek in ruimtes, vangt alles op, niks gaat haar neus voorbij, ze heeft ook dwangmatige dingen, moet echt op bepaalde tijden dingen enz....4 jaar terug is het goed uitgezocht en ja het is een autist maar wel een onwijs mooi mens! Beregoed karakter en ze gaat ervoor.
Nee, ik hou niet van etiketjes, ik snap jouw standpunt maar dit zijn feiten.
En niet erg!
Pindakaas met hagelslag is toch normaal?..quote:Op zondag 19 april 2009 04:38 schreef Recce het volgende:
Bah, dat is net zoiets als pindakaas met stroop op een boterham. Lekker, maar mijn hersenen willen er niet aan.
Het ouderwetse 'mongool' doet het nog altijd het beste. Net nog werd ondergetekende die term naar het hoofd geslingerd, nota bene door een Feyenoord-fan..quote:
Compleet mee eens haha! Ja, er worden veel en veel te snel etiketjes gedrukt op kinderen.quote:Op zondag 19 april 2009 04:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ohja, dat was ik nog vergeten. Ouders die hun kinderen hoogbegaafd noemen omdat ze niet presteren op de basisschool... Komt voor uiteraard, maar niet in de hoeveelheden die je hoort. Vreselijk.quote:Op zondag 19 april 2009 04:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhm is het niet andersom en dat asperger gedoe ook een vorm is van ouders die zich geen raad weten en hun kind desnoods als hoog begaafd neerzetten !! Tja je moet wat he ??
Jeetje Kaat begrijp me niet verkeerd.. Ik zie een hoop ellende door ouders zelf veroorzaakt (vrienden of ex inmiddels) maar allebij werken en je hangt een sleutel om haar/zijn nek en de groeten. En dan zeuren dat ze lastig zijn en ook nog bij instanties aankloppen omdat het uit de hand loopt .. Daar baal ik oprecht vanquote:Op zondag 19 april 2009 04:37 schreef Kaat38 het volgende:
Sure Soury! Wij hadden het alleen andersom, werd ze eerst depressief verklaard, opgenomen en al en wij wisten als ouders al dat het richting autisme ging en geloof me dat is ze echt!
Geniaal soms, ze hoort elk gesprek in ruimtes, vangt alles op, niks gaat haar neus voorbij, ze heeft ook dwangmatige dingen, moet echt op bepaalde tijden dingen enz....4 jaar terug is het goed uitgezocht en ja het is een autist maar wel een onwijs mooi mens! Beregoed karakter en ze gaat ervoor.
Nee, ik hou niet van etiketjes, ik snap jouw standpunt maar dit zijn feiten.
En niet erg!
Ja zeg, zo moet dat offie zeg maar! Klote lange term dus gewoon autistquote:Op zondag 19 april 2009 04:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je niet van etiketjes houdt, kun je het altijd een storing in het autistisch spectrum noemen.
Ik ben meer fan van kaas met komkommerquote:Op zondag 19 april 2009 04:39 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Pindakaas met hagelslag is toch normaal?..
Welkom in de SCquote:Op zondag 19 april 2009 04:42 schreef Rots het volgende:
Wat een onzin.
Maar ja, das voetbal!...dat roept elk voetballiefhebber naast het koppen inslaan...quote:Op zondag 19 april 2009 04:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het ouderwetse 'mongool' doet het nog altijd het beste. Net nog werd ondergetekende die term naar het hoofd geslingerd, nota bene door een Feyenoord-fan..
Ik heb mijn werk enz juist opgezegd voor haar, werkte alleen onder schooluren ongeveer, nee ik kan heel duidelijk zeggen dat ik er was voor haar! En nu nog steeds overigens.quote:Op zondag 19 april 2009 04:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Jeetje Kaat begrijp me niet verkeerd.. Ik zie een hoop ellende door ouders zelf veroorzaakt (vrienden of ex inmiddels) maar allebij werken en je hangt een sleutel om haar/zijn nek en de groeten. En dan zeuren dat ze lastig zijn en ook nog bij instanties aankloppen omdat het uit de hand loopt .. Daar baal ik oprecht van
Komt me bekend voorquote:
Dat klinkt dan ook niet als een rare combinatie. Maar pindakaas met iets zoets erbij?? Bij mij gaan dan alarmbellen af ergens in het smaakcentrum van mijn brein.quote:Op zondag 19 april 2009 04:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van kaas met komkommer
Voetbal: ik ben Alkmaarder grrrrrrrrrrrrrrrrrr even niet praten over voetbal!quote:Op zondag 19 april 2009 04:44 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Maar ja, das voetbal!...dat roept elk voetballiefhebber naast het koppen inslaan...
Kun je in dit subforum allemaal teruglezenquote:Op zondag 19 april 2009 04:44 schreef Rots het volgende:
Pindakaas met hagelslag is inderdaad best wel normaal. Dat at ik vroeger altijd.![]()
He maar serieus wat is die bunker-shit dan? Ik zag een paar paupers die zich hadden opgegeven?
Pindakaas met chocopasta.quote:Op zondag 19 april 2009 04:44 schreef Rots het volgende:
Pindakaas met hagelslag is inderdaad best wel normaal. Dat at ik vroeger altijd.![]()
Een rots uit de branding, kan nooit kwaadquote:Op zondag 19 april 2009 04:46 schreef Rots het volgende:
Geen idee, een nobody hier in dit subforum.
Wie the fuck ben jij dan
Oké, schoppen vind ik fijn maar vind niet fijn dat je pas woensdag weer langs wappert!quote:Op zondag 19 april 2009 04:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ja jullie moeten mij over 14 minuten naar bed schoppen
dan kan ik 4 uur slapen en dan nog een beetje opruimen want om 10 uur staat exschoonvader voor de deur.![]()
En dan ben ik er pas woensdag weer.
Soury, ik sms je!
Coos: Jou ook
Remlof: Duh.![]()
Maar nu ben ik er nog 13 minuutjes
Plak er maar een sticker opquote:Op zondag 19 april 2009 04:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kweetniet
Ik zit in een identiteitscrisis
Ex- schoonvader? om je op te ruimen zeker!...quote:Op zondag 19 april 2009 04:47 schreef liesje1979 het volgende:
dan kan ik 4 uur slapen en dan nog een beetje opruimen want om 10 uur staat exschoonvader voor de deur.![]()
En dan ben ik er pas woensdag weer.
Soury, ik sms je!
Coos: Jou ook
Remlof: Duh.![]()
Maar nu ben ik er nog 13 minuutjes
Fijngemalen chocopindas met bami en chilisaus is ook de moeite waard. Word.quote:Op zondag 19 april 2009 04:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Pindakaas met chocopasta.![]()
Pure chocopasta.
Ligt eraan waar je het opsmeertquote:Op zondag 19 april 2009 04:50 schreef Rots het volgende:
Pindakaas met chocopaste lijkt mij echt smerig trouwens.
Ik zou je liever naar bed dragenquote:Op zondag 19 april 2009 04:47 schreef liesje1979 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |