Zit NMNS nu ook al in een pony spelquote:Op zondag 19 april 2009 05:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo bitchy als B&L
Ik een jaarquote:Op zondag 19 april 2009 05:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een week zonder internet gezeten en ik leef nog steeds. Je kunt het!
Die is 68 kilo, dat ga ik echt niet op mijn nek nemenquote:Op zondag 19 april 2009 05:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo bitchy als B&L
Bonen zoep van Fann weekquote:
Welnee, zat alleen ondertussen het nieuws te lezen haha, oef Patrick Swayze heeft het opgegeven!quote:Op zondag 19 april 2009 05:00 schreef Soury het volgende:Ik lul weer es in de ruimte tegen Kaat En niet gepast hier
Goeie verhuizing en maak 't gezellig daar. Als het goed is heb je helemaal geen tijd om te "Fokken"quote:Op zondag 19 april 2009 05:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ja. VaarwelHet ga jullie goed de komede dagen.
Omg!Ik bedenk opeens dat ik ws morgenochtend vast nog wel goedemorgen kom zeggen, maar dat kan niet als ik nu zo sneu afscheid ga nemen enzo, dramaqueen als ik ben.
Naja wie ik niet meer spreek laters!![]()
Voor de rest, slaap lekker voor straks.![]()
Tis niet het juiste topic op er over te praten.. Dat bedoel ikquote:Op zondag 19 april 2009 05:07 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Welnee, zat allen ondertussen het nieuws te lezen haha, oef Patrick Swayze heeft het opgegeven!![]()
![]()
Truste lekker dramaqueentje van mequote:Op zondag 19 april 2009 05:08 schreef liesje1979 het volgende:
Omg!Ik bedenk opeens dat ik ws morgenochtend vast nog wel goedemorgen kom zeggen, maar dat kan niet als ik nu zo sneu afscheid ga nemen enzo, dramaqueen als ik ben.
Drie dagen rustquote:Op zondag 19 april 2009 05:08 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker Liesje! Sterkte met niet kunnen internetten, we denken aan je.quote:Op zondag 19 april 2009 05:08 schreef liesje1979 het volgende:
Te laatquote:
Dat ligt aan jou.quote:Op zondag 19 april 2009 04:57 schreef Rots het volgende:
Ik volg je niet meer.
Maar ik eet al jaren geen chocopasta meer.![]()
mietjequote:Op zondag 19 april 2009 05:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Rookt nog een peuk en tieft dan ook op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |