SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ging niet.quote:![]()
We hebben al gecopuleerd zelfsquote:Op zondag 19 april 2009 02:23 schreef APK het volgende:
Maar die Lieske en remlof hebben elkaar toch nog niet eens aangeraakt?
Tuurlijk wel Yoh !!!quote:Op zondag 19 april 2009 02:23 schreef APK het volgende:
Maar die Lieske en remlof hebben elkaar toch nog niet eens aangeraakt?
Moet je daar een handtekening onder zettenquote:
Nee, maar ik wou geen "neuken" zeggen tegen APKquote:Op zondag 19 april 2009 02:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je daar een handtekening onder zetten
Note note note note Slotjequote:Op zondag 19 april 2009 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak jij er geluiden bij? En zo ja, welke?
Ik heb het over zetten niet over ontvangenquote:Op zondag 19 april 2009 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, nog steeds 18 notes, Remlof is soepel vandaag
Waarvan ?quote:Op zondag 19 april 2009 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan er geen paint van gemaakt worden?
]]]]]]]]]{{{{{{{{quote:Op zondag 19 april 2009 02:19 schreef Peter6000 het volgende:
En ik stel er geen prijs op als er in mijn nieuwe topic haakjes worden geplaatst.
Maar Lieske is dus een tiger en alles is nu okay?quote:Op zondag 19 april 2009 02:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee de eerste keer was 20 jaar geleden en dat was niks
Ja!quote:Op zondag 19 april 2009 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Maar Lieske is dus een tiger en alles is nu okay?
Mooi, maar niet geheel toepasselijk.quote:
Hij hmmmt echt soms heel lief bij het zoenen.quote:Op zondag 19 april 2009 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak jij er geluiden bij? En zo ja, welke?
quote:Op zondag 19 april 2009 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Alle gekheid op een stokje, ik vind het eigenlijk best heel leuk voor ons SC Liesjuh
Kan ik dat een keer komen opnemenquote:Op zondag 19 april 2009 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij hmmmt echt soms heel lief bij het zoenen.
En verder zeg ik niets.![]()
Anders wordt APK misselijk.
Dat kan ik niet painten hoorquote:Op zondag 19 april 2009 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jij bent zo fucking dom!
En voor mij niet dan?quote:Op zondag 19 april 2009 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Alle gekheid op een stokje, ik vind het eigenlijk best heel leuk voor ons SC Liesjuh
Natuurlijk, natuurlijk, maar ik ken je niet zo goed als "ons Liesjuh", dus daar heb ik net iets minder gevoel bijquote:
Ah ok, daar heb je een punt.quote:Op zondag 19 april 2009 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natuurlijk, natuurlijk, maar ik ken je niet zo goed als "ons Liesjuh", dus daar heb ik net iets minder gevoel bij![]()
Dat doe ikquote:Als je maar wel een beetje goed voor d'r zorgt en lief voor d'r bent![]()
Ik vind die haakjes ook maar niks.quote:Op zondag 19 april 2009 02:19 schreef Peter6000 het volgende:
En ik stel er geen prijs op als er in mijn nieuwe topic haakjes worden geplaatst.
Haak af danquote:
Bemoei je toch es met je eigen zaakje(s) ..quote:Op zondag 19 april 2009 02:57 schreef APK het volgende:
Oh for fuck's sake, remlof.
Dit gaat zo fout aflopen.
Welnee, we zijn geen 20 meer, maar een stuk ouder en wijzerquote:Op zondag 19 april 2009 02:57 schreef APK het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2009 02:57 schreef APK het volgende:
Ach die zit aan de breezerszzzz.....Laat um ff gal spuwen ..quote:
Je gaat uit van het doemscenario?quote:Op zondag 19 april 2009 02:57 schreef APK het volgende:
Ja, jij zwanger van een paar kleine witloffies natuurlijk.quote:
Kans van één op drie dattie gelijk krijgtquote:Op zondag 19 april 2009 02:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Bemoei je toch es met je eigen zaakje(s) ..
Er zit toch een Remofquote:Op zondag 19 april 2009 03:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, jij zwanger van een paar kleine witloffies natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |