SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ging niet.quote:![]()
We hebben al gecopuleerd zelfsquote:Op zondag 19 april 2009 02:23 schreef APK het volgende:
Maar die Lieske en remlof hebben elkaar toch nog niet eens aangeraakt?
Tuurlijk wel Yoh !!!quote:Op zondag 19 april 2009 02:23 schreef APK het volgende:
Maar die Lieske en remlof hebben elkaar toch nog niet eens aangeraakt?
Moet je daar een handtekening onder zettenquote:
Nee, maar ik wou geen "neuken" zeggen tegen APKquote:Op zondag 19 april 2009 02:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je daar een handtekening onder zetten
Note note note note Slotjequote:Op zondag 19 april 2009 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak jij er geluiden bij? En zo ja, welke?
Ik heb het over zetten niet over ontvangenquote:Op zondag 19 april 2009 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, nog steeds 18 notes, Remlof is soepel vandaag
Waarvan ?quote:Op zondag 19 april 2009 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kan er geen paint van gemaakt worden?
]]]]]]]]]{{{{{{{{quote:Op zondag 19 april 2009 02:19 schreef Peter6000 het volgende:
En ik stel er geen prijs op als er in mijn nieuwe topic haakjes worden geplaatst.
Maar Lieske is dus een tiger en alles is nu okay?quote:Op zondag 19 april 2009 02:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee de eerste keer was 20 jaar geleden en dat was niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |