quote:Op zondag 19 april 2009 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil gewoon weten wat er aan de hand is.
OF er wel iets aan de hand is.
JA er is iets aan de hand ja, Ajax heeft verlorenquote:Op zondag 19 april 2009 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil gewoon weten wat er aan de hand is.
OF er wel iets aan de hand is.
Hoi leannequote:
ZEG DAN WAT ER AAN DE HAND IS OF HOU JE BEKquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZEG DAN WAT ER AAN DE HAND IS OF HOU JE BEK![]()
wijf
watquote:
quote:
Voetbahquote:Op zondag 19 april 2009 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Hai Es![]()
Het schijnt nogal schokkend te zijn als ajax een keer een potje verliestkindjes hier zijn niks gewend
ff zoenen?![]()
![]()
Jezus christus Fles, anders LEES je even, en probeer je me niet constant te negeren gewoon omdat je zin hebt om PeZu aan te vallen. Koop nieuw maandverband en een doos chocola en ga lekker op de bank zitten PMSen, maar doe hier gewoon lekker normaalquote:Op zondag 19 april 2009 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZEG DAN WAT ER AAN DE HAND IS OF HOU JE BEK![]()
wijf
PeZu's schuld, ik klikte op zijn postgeschiedenis en zag Volendam staanquote:
Dat 'gedoe' is serieus over voetbahquote:Op zondag 19 april 2009 20:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jezus christus Fles, anders LEES je even, en probeer je me niet constant te negeren gewoon omdat je zin hebt om PeZu aan te vallen. Koop nieuw maandverband en een doos chocola en ga lekker op de bank zitten PMSen, maar doe hier gewoon lekker normaal
Ik ben graag even spiegeltje voor je hoorquote:Op zondag 19 april 2009 20:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jezus christus Fles, anders LEES je even, en probeer je me niet constant te negeren gewoon omdat je zin hebt om PeZu aan te vallen. Koop nieuw maandverband en een doos chocola en ga lekker op de bank zitten PMSen, maar doe hier gewoon lekker normaal
ooh ja tuuk mijn schuldquote:Op zondag 19 april 2009 20:24 schreef es70 het volgende:
[..]
PeZu's schuld, ik klikte op zijn postgeschiedenis en zag Volendam staan.
![]()
![]()
nee hoorquote:
goed planquote:
quote:
Ik heb mijn momentenquote:
gast echt, je slaat de plank weer eens volledig misquote:Op zondag 19 april 2009 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben graag even spiegeltje voor je hoor
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |