Sterk gefundeerd.quote:Op zondag 19 april 2009 01:27 schreef Roma-Totti het volgende:
Het is toch ook een arrogante klootzak
Heb je ook de voledige versie?quote:Op zondag 19 april 2009 01:35 schreef Gamer_V het volgende:
Louis van Gaal
[ afbeelding ]
Het was die gemene pers!
quote:Loui van gaan
Volgens iedereen, behalve de mensen die mij irl zien, ben ik lelijk en ben ik een klootzak.quote:Op zondag 19 april 2009 01:37 schreef Ritmo het volgende:
Tegen iedereen, behalve irritante journalisten, schijnt het een zeer aardige man te zijn.
Speciaal voor u gewijzigd, stel je voor dat er taalverloedering zou optreden in KLB het niveau is immers HBO+++ anyway.quote:Op zondag 19 april 2009 01:36 schreef bas-beest het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En waarom moet er verder uitgelegd worden over waarom hij een arrogante klootzak is? Bijv. dat shot wat vanavond in het nieuws kwam, dat 'ie heel nichterig die camera wegduwde (imo ergens in de spelerstunnel)
dat fragment dat Gamer_V dus al neergezet heeft
Daarmee profileerd hij zich mee, Geer wilders doet dat met zijn haar. Zo heeft ieder zijn ding zeg maar.quote:Op zondag 19 april 2009 01:37 schreef Ritmo het volgende:
Tegen iedereen, behalve irritante journalisten, schijnt het een zeer aardige man te zijn.
hmmm, geweizigd?quote:Op zondag 19 april 2009 01:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Speciaal voor u geweizigd, stel je voor dat er taalverloedering zou optreden in KLB het niveau is immers HBO+++ anyway.
Ik vroeg al meerdere malen als er een voledige versie van dat filmpje was, dan kan iemand er pas een objectief oordeel over geven.
en daarom wordt hij gezien als een arrogante klootzak.quote:Op zondag 19 april 2009 01:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daarmee profileerd hij zich mee, Geer wilders doet dat met zijn haar. Zo heeft ieder zijn ding zeg maar.
ik heb je wel door...je doet het expresquote:Op zondag 19 april 2009 01:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Speciaal voor u geweizigd, stel je voor dat er taalverloedering zou optreden in KLB het niveau is immers HBO+++ anyway.
misschien op uitzendinggemist.nl oid?quote:Ik vroeg al meerdere malen als er een voledige versie van dat filmpje was, dan kan iemand er pas een objectief oordeel over geven.
Je hebt weinig zinnigs te melden geloof ik, flikker dan gewoon op johquote:
Ik zeg het je, de microfoon kwam van links.quote:Op zondag 19 april 2009 01:35 schreef Gamer_V het volgende:
Louis van Gaal
[ afbeelding ]
Het was die gemene pers!
quote:Op zondag 19 april 2009 01:42 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ik heb je wel door...je doet het expres
[..]
Dat zal het zijn.
misschien op uitzendinggemist.nl oid?
Heb ik al gekeken.
Twee zinnige replies die jou niet aanstaan!!quote:Op zondag 19 april 2009 01:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt weinig zinnigs te melden geloof ik, flikker dan gewoon op joh
Het draagt weinig bij, dus het is gewoon volstrekte onzin wat jij uitblaat.quote:Op zondag 19 april 2009 01:44 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Twee zinnige replies die jou niet aanstaan!!
Als je geen antwoorden weet op wat er gezegd wordt, zeg dan niks. Je maakt jezelf belachelijk. Evenals je spelfouten. Het is lachwekkend. Ik, als buitenlander, kan beter Nederlands dan jij.quote:Op zondag 19 april 2009 01:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het draagt weinig bij, dus het is gewoon volstrekte onzin wat jij uitblaat.
Uitblaat? Taalverloedering is jou niet vreemd inderdaad. Op basis van je spelfouten zou ik bijna denken dat je een kloontje bent van tong80 aangezien die geband is.quote:Op zondag 19 april 2009 01:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het draagt weinig bij, dus het is gewoon volstrekte onzin wat jij uitblaat.
Ik krijg bijna medelijden met jouw. Spelfouten fuck jou 2 ofzo. Maakt ook niet uit ik heb ook mijn borreltjes gehad en ik type zo verrekte snel.quote:Op zondag 19 april 2009 01:48 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als je geen antwoorden weet op wat er gezegd wordt, zeg dan niks. Je maakt jezelf belachelijk. Evenals je spelfouten. Het is lachwekkend. Ik, als buitenlander, kan beter Nederlands dan jij.
Is dat niet treurig?
met mijn wat?quote:Op zondag 19 april 2009 01:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik krijg bijna medelijden met jouw. Spelfouten fuck jou 2 ofzo. Maakt ook niet uit ik heb ook mijn borreltjes gehad en ik type zo verrekte snel.
Precies zoals het er staat ja. Ja en ik zou bijna denken dat jij zo vies oud fragiel mannetje bent die op internet zit mensen lastig te vallen. Beetje sneu he?quote:Op zondag 19 april 2009 01:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Uitblaat? Taalverloedering is jou niet vreemd inderdaad. Op basis van je spelfouten zou ik bijna denken dat je een kloontje bent van tong80 aangezien die geband is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |