Ik vind'm leip, ze moeten ook niet zo'n lomp ding bij mij onder de neus douwen.quote:Op zondag 19 april 2009 01:08 schreef Emimich het volgende:
Soms zegt een filmpje meer dan duizend woorden..![]()
[ afbeelding ]
nee zo'n ding verwacht je inderdaad niet bij een perspraatjequote:Op zondag 19 april 2009 01:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind'm leip, ze moeten ook niet zo'n lomp ding bij mij onder de neus douwen.
Nee niet zo dicht bij je neus.quote:Op zondag 19 april 2009 01:15 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee zo'n ding verwacht je inderdaad niet bij een perspraatje
Het zal vast wel een goede reden hebben gehad. Idd ik ben 0 keer geinterviewd. JIj dan? voor het plaatselijke gehandicaptenblad?quote:Op zondag 19 april 2009 01:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij geïnterviewd? Ik gok nul keer.
van gaal en een goeie reden om kwaad te worden? heb je ooit een interview met hem gezien?quote:Op zondag 19 april 2009 01:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zal vast wel een goede reden hebben gehad. Idd ik ben 0 keer geinterviewd. JIj dan? voor het plaatselijke gehandicaptenblad?
Je hebt iemand bevrucht neem ik aan?quote:Op zondag 19 april 2009 01:10 schreef Homdeck het volgende:
een grotere debiel moet nog geboren worden
Ja vandaag nog. Op Az.nl ofzo was weer fenomenaal weer hoe die de pers afblaftequote:Op zondag 19 april 2009 01:20 schreef Homdeck het volgende:
[..]
van gaal en een goeie reden om kwaad te worden? heb je ooit een interview met hem gezien?
Nee.quote:Op zondag 19 april 2009 01:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zal vast wel een goede reden hebben gehad. Idd ik ben 0 keer geinterviewd. JIj dan? voor het plaatselijke gehandicaptenblad?
quote:Op zondag 19 april 2009 01:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee.Ik stel liever de vragen zelf.
Afstand is normaal. Bovendien is de cameraman aan het scherpstellen volgens mij.
De goede reden van Louis was de goal van Büttner in de 82e minuut denk ik.
quote:Op zondag 19 april 2009 01:32 schreef phpmystyle het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
We kunnen inderdaad communiceren doormiddel van
![]()
Volgende week tegen Ajax, dan wordt het pas lachen als hij geinterviewd wordt dan komt er echt een arrogante uitstraling van af naja arrogant ik denk persoonlijk meer dat het trotsheid is.quote:
quote:
als dat je held is raad ik je aan acuut psychische hulpverlening in te schakelen en contact op te nemen met de dichtsbijzijnde psychiatrische inrichting.quote:Op zondag 19 april 2009 01:14 schreef L-IS het volgende:
Waarom deed ie zo agressief?? Zo ken ik mijn held heulemaal nie![]()
![]()
ik zeg altijd kop als ik dat soort mensen bedoel.quote:
Ik hoop het niet, maar het zou wel lachen zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 11:30 schreef J.Herrer het volgende:
van Gaalhij blijft toch wel een baas
Als Ajax toch nog kampioen wordt zou hij volgens mij zo geflipt worden dat ie zo iemand z'n nek breekt ofzo
Ik hoop het echt jongen.quote:Op zondag 19 april 2009 11:30 schreef J.Herrer het volgende:
van Gaalhij blijft toch wel een baas
Als Ajax toch nog kampioen wordt zou hij volgens mij zo geflipt worden dat ie zo iemand z'n nek breekt ofzo
Heerlijk ditquote:
Die persconferenties van Van Gaal zijn echt om van te genieten.quote:Op zondag 19 april 2009 11:46 schreef Ad_rem het volgende:
Hier trouwens de persconferentie:
http://www.az.nl/index.php?id=86&videoid=229652
Haha die reactie op de eerste 'vraag' op 5 min 25![]()
![]()
![]()
Wat een held!
Ik hoop met je mee.quote:Op zondag 19 april 2009 12:17 schreef Happel het volgende:
Echt hilarisch. Ergens hoop ik gewoon dat ze het weer niet redden.
[ afbeelding ]
Maarja waarom was hij boos op van Gangelen ?quote:Op zondag 19 april 2009 12:47 schreef maril het volgende:
Hij was pised op JJ v Gangelen, en toen zag hij dat het gefilmd werd, en toen sloeg hij de camera.
Tja omdat ze 6 min. voor tijd een tegen doelpunt kregen? en de wedstrijd verloren en dus een feestje vanmiddag door hun neus geboord wordt?quote:Op zondag 19 april 2009 12:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Maarja waarom was hij boos op van Gangelen ?
Van Gangelen begon over Excelsior-uit van twee jaar geledenquote:Op zondag 19 april 2009 12:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Maarja waarom was hij boos op van Gangelen ?
Dat zal ik hem idd nooit vergevenquote:
Vanmiddag even van die boeren winnenquote:
Ik denk vanavond op Studio Sport. Het was hun camera.quote:Op zondag 19 april 2009 13:09 schreef J.Herrer het volgende:
Is er eigenlijk ook nog beeld vanuit die camera zelf? Dat je van Gaal van de zij/voorkant ziet en een hand richting de camera?
quote:Op zondag 19 april 2009 13:44 schreef phpmystyle het volgende:
Maar heeft iemand er ook geluid bij zitten bij dat filmpje?
Vast bij studio voetbal, en dat Sjek dan er de hele tijd om gaat lachenquote:Op zondag 19 april 2009 13:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk vanavond op Studio Sport. Het was hun camera.
Tuurlijk, je niet kwalificeren maar dan wel het WK kunnen winnen.quote:Op zondag 19 april 2009 13:14 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat zal ik hem idd nooit vergeven![]()
Met 90% van zijn eigen gouden generatiehoe de fuck krijg je dat dan voor elkaar
We hadden dat WK ook wel kunnen winnen want op Korea en Brazilie na was het van bedroevend niveau... gemiste kans
Ben je echt zo dom of doe je alsof?quote:Op zondag 19 april 2009 14:39 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Tuurlijk, je niet kwalificeren maar dan wel het WK kunnen winnen.
Ik doe alsof.quote:
Of je moet gewoon goed lezen...quote:Op zondag 19 april 2009 19:59 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik doe alsof.
Als je beweert dat een ploeg die zich niet heeft gekwalificeerd wel de capaciteit heeft om een WK te winnen, ben je pas écht dom.
En? Did it hurt?quote:Op zondag 19 april 2009 13:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Vanmiddag even van die boeren winnen
En dan volgende week van az en dan gaat et in hun koppie zitten verliezen ze van hveen en twente en zijn ons aller joden weer kampioen![]()
![]()
quote:
Oké, ik heb goed gelezen.quote:We hadden dat WK ook wel kunnen winnen want op Korea en Brazilie na was het van bedroevend niveau... gemiste kans
Jonge dat we ons niet hebben geplaatst heeft er toch geen fuck mee te maken als ik zeg dat we makkelijk het WK hadden kunnen winnen? Ben je nou echt zo simpel?quote:
Elke eindronde is een kans, voor iedere ploeg, dus daar vertel je niets nieuws mee. Je hoeft ook geen Einstein te zijn om dergelijke 'inzichten' (quote:Op zondag 19 april 2009 21:30 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Jonge dat we ons niet hebben geplaatst heeft er toch geen fuck mee te maken als ik zeg dat we makkelijk het WK hadden kunnen winnen? Ben je nou echt zo simpel?
En dan zet ik er ook nog achter dat het een gemiste kans was.. als je het dan nog niet begrijpt..![]()
Ik ga er niet eens meer op inquote:Op zondag 19 april 2009 22:59 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Elke eindronde is een kans, voor iedere ploeg, dus daar vertel je niets nieuws mee. Je hoeft ook geen Einstein te zijn om dergelijke 'inzichten' () te hebben.
Echter link jij die kans aan de 'gouden generatie' van toen. Diezelfde ploeg heeft zich niet kunnen kwalificeren voor het eindtournooi. Zou je het eindtournooi zelf dan 'makkelijk' kunnen winnen? Wat denk je nou zelf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |