Dan mag je blij zijn dat hij geen 'Allah akbar' riep?quote:Op zondag 19 april 2009 01:37 schreef Renesite het volgende:
als ik nou eerlijk ga doen, en zeg dat het een licht getinte man met dito dialect was!
Alsof dat in dit geval wat boeitquote:Op zondag 19 april 2009 01:37 schreef Renesite het volgende:
als ik nou eerlijk ga doen, en zeg dat het een licht getinte man met dito dialect was!
Huuu ik heb gewerktquote:Op zondag 19 april 2009 01:48 schreef phpmystyle het volgende:
Ts heeft in een supermarkt gewerkt. Potentieel ts bash topic.
Blijf toch is van dat ''invoeren'' knopje af.quote:Op zondag 19 april 2009 01:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oh gelukkig.. ik dacht even dat het nog een topic over van Gaal was.
Jongen.. jij bent hier vanavond degene met de postdiarree heur.quote:Op zondag 19 april 2009 01:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Blijf toch is van dat ''invoeren'' knopje af.
Kga slapen.quote:Op zondag 19 april 2009 02:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jongen.. jij bent hier vanavond degene met de postdiarree heur.
Anders moest meneer elders afrekenen en moest hij opnieuw in een rij. Juist netjes om voordat hij aan de beurt was alvast te verwittigen nietwaar?quote:Op zondag 19 april 2009 02:05 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Dus omdat de heer in kwestie tijdens het wachten zijn pinpas nog niet tevoorschijn toverde, was dat reden genoeg voor het oh zo schattige kassameisje om hem daar op aan te spreken?
Dat is dan zijn probleem moet hij maar beter kijken.quote:Op zondag 19 april 2009 02:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Anders moest meneer elders afrekenen en moest hij opnieuw in een rij. Juist netjes om voordat hij aan de beurt was alvast te verwittigen nietwaar?
de bejaarden van tegenwoordigquote:Op zondag 19 april 2009 01:03 schreef Renesite het volgende:
Ik stond bij een ex collega aan de kassa met een paar boodschapjes vanmiddag en voor mij stond een oudere klant die altijd in de winkel kwam, en een man met 3 boodschapjes. Het betrof een pinkassa dus contant betalen kon niet. Dit is sinds een maand zo, staat aangegeven met een bord boven de betreffende kassa. Toch gebeurd er té vaak dat dit niet gezien wordt of iets dergelijks.
Enfin, de vrouw was er bekend mee want ze stond gelijk met d'r postbankpasje in de handen. De man erachter werd vriendelijk door mijn collega aangesproken met de woorden: 'U bent ervan op de hoogte dat dit een pinkassa is?'
Het meisje, beetje klein, blonde krullen en een vriendelijke glimlach werd met exact deze woorden terug aangesproken: 'Zie ik er soms uit alsof ik niet kan pinnen? Wat denk je zelf?'
Mijn collega kreeg opeens een verschrikt gezicht over zich en zat daar met de bek vol tanden. 'Euh... nee hoor meneer, het is gewoon voor de euh... zekerheid...'
Dan denk ik: voel je niet meteen zo gediscrimineerd man! Aso. Tegen een vriendelijk leuk lief aardig ogend persoon moet je niet meteen zo doen.
quote:Op zondag 19 april 2009 01:37 schreef Renesite het volgende:
...werd zeker ook op zo'n neerbuigende, aanmatigende, quasi-verveelde toon te verstaan gegeven?quote:Op zondag 19 april 2009 01:03 schreef Renesite het volgende:
'U bent ervan op de hoogte dat dit een pinkassa is?'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |