Ik ben eigenlijk niet zeker of zij wel echt de enige zijn.quote:Op zondag 19 april 2009 01:02 schreef Tanjaa het volgende:
Ik heb geen idee.
Ik weet alleen dat Lou Reed zijn album The Raven heeft genoemd, geen idee of dat daarmee wat te maken heeft.
post 300 is de laatste postquote:Op zondag 19 april 2009 01:03 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Kun je me vertellen wanneer je rond het einde van een topic zit? Dat weet k niet..
Okee, ik ga erop letten.quote:Op zondag 19 april 2009 01:05 schreef BasOne het volgende:
[..]
post 300 is de laatste post
OP bijgewerkt
PM me een paar foto's en ik zal zien wat ik voor je kan doenquote:Op zondag 19 april 2009 01:07 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Okee, ik ga erop letten.
Nu moet je happy zijn want het is zondag. Mensen mogen niet unhappy zijn op zondag:)
quote:Op zondag 19 april 2009 01:08 schreef BasOne het volgende:
[..]
PM me een paar foto's en ik zal zien wat ik voor je kan doen
Jah, hunquote:
Ja, The Alan Parsons Project dus. Dat nummer staat op het album.quote:Op zondag 19 april 2009 01:09 schreef Tanjaa het volgende:
Hmm.. Nou dan ken ik wel een band APP, ehmm afkorting van Alan Parsons (nogiets). Die hebben een liedje
'The System of Doctor Tarr and Professor Fether', dat laat me ook denken aan E.A. poe.
Reken ik Tanjaa goed?quote:
Sorry, k ben echt te jong voor je:Pquote:Op zondag 19 april 2009 01:12 schreef BasOne het volgende:
Babe ik sta al 3 jaar droog, gimme a friggin chance
Maakt niet uitquote:Op zondag 19 april 2009 01:12 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ja, The Alan Parsons Project dus. Dat nummer staat op het album.
[..]
Reken ik Tanjaa goed?
Ja vink ookquote:Op zondag 19 april 2009 01:15 schreef Meursault het volgende:
Nu moet ze wel het album gaan luisteren, BasOne een foto sturen en met een nieuwe vraag komen.
Tuurlijk:Dquote:
Jamie's got a gun:Dquote:Op zondag 19 april 2009 01:21 schreef BasOne het volgende:
Muziekvraag, dus denk richting muziek
Who's got a gun?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |