Wat wij Twente allemaal hebben aan gedaanquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:50 schreef sjimz het volgende:
Wordt ook lastig zo de volgende wedstrijd zonder Perez, Douglas en Tiote.
Tis niet anders, en achteraf gelul heb je niets aan. Op naar de volgende wedstrijd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
kan jij er tegen? ik echt niet.
ben er echt ziek van
Alleen competitiewedstrijden..quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:55 schreef XL het volgende:
Gelden al die schorsingen al voor de bekerwedstrijd tegen NAC?
Als die scheids geen kuipvrees heeft dan heb je ook een behoorlijk grotere kans om hier te winnen, schandalig.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Feyenoord moet je gewoon kunnen winnen als Twente. Zo niet, zijn het sukkels. Je reply slaat helemaal nergens op.
Thanx.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
geedit en weggehaald.
Nergens voor nodig om elkaar nu op te zoeken en te trollen.
Ik vond hem niet slecht fluiten eigenlijk. eerste rode kaart was sowieso terecht (+penalty) en zo hebben jullie het verpest.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:58 schreef Sieps het volgende:
[..]
Als die scheids geen kuipvrees heeft dan heb je ook een behoorlijk grotere kans om hier te winnen, schandalig.
Ik geef niet graag de scheidsrechter de schuld maar bah wat floot hij verschrikkelijk
Die eerste gele kaart was geen geel. Kom op, 10 gele kaarten in een wedstrijd als deze?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond hem niet slecht fluiten eigenlijk. eerste rode kaart was sowieso terecht (+penalty) en zo hebben jullie het verpest.
Ik moet nog zien wat Ajax morgen doet. Twente kan nog steeds tweede worden, dat was alleen makkelijker gegaan als ze vandaag hadden gewonnen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:00 schreef damsco het volgende:
Ajax sowieso 2e, maar wellicht Landkampioen. Maar verliezen van Ajax is sowieso niet erg, ken je betere
Eerste kaart niet gezien, maar dan nog was de pingel terecht.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:01 schreef Sieps het volgende:
[..]
Die eerste gele kaart was geen geel. Kom op, 10 gele kaarten in een wedstrijd als deze?
joh, consequentquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:03 schreef TC03 het volgende:
Wiedemeijer floot consequent, wat is daar mis mee?
Daarnaast was Twente de tweede helft bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |