en hoequote:Op maandag 20 april 2009 18:45 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ben al totaal niet meer met zaterdag bezig. Dinsdag leeft alweerD'r op en d'r over
![]()
precies, we pakken die beker op 17 meiquote:Op maandag 20 april 2009 18:58 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik weet niet wat meer leeft bij mij. Ik denk dit zelfs. Misschien omdat we veel dichter bij de prijs zijn?
wel iets van Braafheidquote:Op maandag 20 april 2009 23:25 schreef Tha_Duck het volgende:
Succes met kwal vd gun.
2 goede wedstrijdjes en meneer denkt het wel weer te gaan maken overal. Zaait alleen maar onrust en vreet een belachelijk salaris op.
Hebben jullie dan echt niets geleerd van touzani?
Ik ben er helaas bang voor, denk dat NAC wintquote:Op maandag 20 april 2009 19:00 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Nog 'even' van NAC winnen en dan kunnen we weer met 30.000 man naar de Kuip. Als Volendam ook wint tenminste...
Extra salariskosten, spanningen in de groep en frustratie voor de trainer en supporters. Dat is althans wat hij hier en bij zijn vorige club brachtquote:Op maandag 20 april 2009 23:48 schreef Zwoerd het volgende:
Maar om eerlijk te zijn denk ik ook niet dat vd Gun hier veel extra's te bieden heeft
Maar hij is wel een geweldige voetballer. Ik zou dan ook wel heel blij zijn als ze hem contracteren. En bij Twente spelen meerdere lastige jongens die bij andere clubs niet aarden en bij Twente wel. Ik ben dan ook helemaal voor het halen van Van der Gun. Zelfs blessure-gevoelige spelers hebben bij Twente minder vaak blessures dan bij andere clubs.quote:Op maandag 20 april 2009 23:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Extra salariskosten, spanningen in de groep en frustratie voor de trainer en supporters. Dat is althans wat hij hier en bij zijn vorige club bracht
Maar khoop het niet voor jullie.
Leuk jo, foto's nemen van publiek dat wel sfeer kent en maakt, hebben jullie al europees voetbal? Doe maar niet, is duur, die boetes allemaal.quote:Op maandag 20 april 2009 18:21 schreef Kopbal het volgende:
Hij had z'n riem al bijna uit.
[ afbeelding ]
Ook dit stoere jongetje in het roze is er helemaal klaar voor.
[ afbeelding ]
Achja, altijd leuk om te zien. 1 brok frustratie in een vak.
quote:Sergio ongelukkig bij Sivasspor
REACTIE ‘Zo snel mogelijk naar Nederland’
Voormalig Roda JC-speler Sergio (foto) voelt zich doodongelukkig bij het Turkse Sivasspor.
De Braziliaanse middenvelder komt weinig tot niet aan spelen toe bij de verrassende koploper in de Turkse competitie, waar hij aan het einde van dit seizoen transfervrij mag vertrekken.
De 28-jarige Sergio verklaart niet lekker in zijn vel te zitten. „Ik ben topfit, maar speel bijna nooit. Ik ga sowieso weg bij Sivasspor. Het wordt tijd dat ik aan het voetballen kom. Mijn familie en ik willen zo snel mogelijk terug naar Nederland.
Ik hoop daar op korte termijn een nieuwe club te vinden, waarna ik nog een jaar of zeven denk te kunnen voetballen.” Volgens Kees Ploegsma jr., zaakwaarnemer van Sergio, hebben FC Twente en NAC Breda interesse getoond. „Ze hebben mij laten weten Sergio een interessante speler te vinden. Op dit moment hikken de twee clubs nog tegen zijn hoge salaris aan, omdat hij inmiddels weer een speler is geworden van buiten de EU. We gaan dit proberen op te lossen.”
Bron: Limburgs Dagblad & Dagblad de Limburger
ben ik weer na mijn 48 uur ban na twente feyenoordquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:25 schreef ReMcOrE het volgende:
Robin, jij zat vlak bij mij vanavond ofniet?
je bent 48 uur van FOK! geband vanwege de wedstrijd zaterdagquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:54 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ben ik weer na mijn 48 uur ban na twente feyenoord
ik zit 306,22,10 jij toch percies 2 rijen er boven
Volgens mij wordt deze wedstrijd ook wel gewoon uitgezonden op ik dacht RTL5 RTL7..quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:39 schreef kastanova het volgende:
Kut... Ik vrees dat m'n voetbalstamkroeg (Irish pub @ Nijmegen) deze wedstrijd niet uit gaat zenden....
Hier ook al tentamens, alleen vanavond om half 7quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:28 schreef Zwoerd het volgende:
Als het maar geen penalties worden, moet morgen op 9 uur alweer in Nijmegen tentamen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |