onderin. iedereen stromde naar die gast heen. maar hij werd niet echt goed geraaktquote:Op zondag 19 april 2009 18:00 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Was dat boven in het vak, of onderin? Ik stond boven aan ergens.
Het was je eerste keer?quote:Op zondag 19 april 2009 19:20 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ook belachelijk dat de feyenoord-stewards ons in het vak wilden houden na afloop.Gelukkig was de deur snel los.
ach we moesten toch nog een uur in de bus wachten. 3 uur vertrokken gistermiddag en 3 uur snachts thuis voor 1,5 uur voetbalquote:Op zondag 19 april 2009 19:20 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ook belachelijk dat de feyenoord-stewards ons in het vak wilden houden na afloop.Gelukkig was de deur snel los.
dat klinkt niet al te best zeg!quote:Op zondag 19 april 2009 20:00 schreef Mark-Hgl het volgende:
De Kuip blijft een van de mooiste stadions in NL![]()
Het feyenoordpubliek was kut, de behandeling van het uitpubliek was kut, de catering was kut, de tweede helft was kut en de scheids was kut.![]()
Tot zover gisteravond.
wordt weer mooi morgenquote:Op zondag 19 april 2009 20:00 schreef Mark-Hgl het volgende:
Nu richten op dinsdag, dan kunnen we dit seizoen nog een keer naar Rotterdam![]()
Jammer, maar de vervangers staan klaar.quote:Op maandag 20 april 2009 11:05 schreef 9christensen het volgende:
arnautovic er niet bij morgen tege nac
nog steeds geblesseerd?quote:Op maandag 20 april 2009 11:05 schreef 9christensen het volgende:
arnautovic er niet bij morgen tege nac
Nu is het de bedoeling dat jij een kwetsende opmerking maakt richtig Feyenoorders zodat we rellend door het topic kunnen.quote:
Ja, dat heb ik ook. Nog 'even' van NAC winnen en dan kunnen we weer met 30.000 man naar de Kuip. Als Volendam ook wint tenminste...quote:Op maandag 20 april 2009 18:58 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik weet niet wat meer leeft bij mij. Ik denk dit zelfs. Misschien omdat we veel dichter bij de prijs zijn?
hoe hejt taquote:Op maandag 20 april 2009 18:55 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb juist helemaal geen gevoel bij morgen, ik heb al 2x er wat overheen gepland terwijl ik het vergeten was. Ik ga natuurlijk wel. Maar toch..
Bij Marseille leefde het destijds meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |