De tweede helft heeft Twente geen kans gehad hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 14:12 schreef DirkZz het volgende:
FC Twente was gewoon het betere elftal, door een kut penalty hebben we verloren.
Zelfs met 9 man tikten ze feyenoord nog weg.
Enige wat FC Twente te verwijten valt is dat het niet voor de rust met 0-2 voorstond.
Wat een ajax publiek daar in rotterdam, je hoort ze de hele wedstrijd niet maar zodra ze scoren trekken ze de bek los.
Pardon? Jullie hebben zo´n kut trommel nodig om vervolgens één liedje te zingen en in je handjes te klappen, knap hoor. Toegegeven, Twente heerste de eerste helft en ook met 9 tegen 11 was ik er nog niet gerust op. Maar dat zegt meer over Feyenoord dan over Twente..quote:Op zondag 19 april 2009 14:12 schreef DirkZz het volgende:
FC Twente was gewoon het betere elftal, door een kut penalty hebben we verloren.
Zelfs met 9 man tikten ze feyenoord nog weg.
Enige wat FC Twente te verwijten valt is dat het niet voor de rust met 0-2 voorstond.
Wat een ajax publiek daar in rotterdam, je hoort ze de hele wedstrijd niet maar zodra ze scoren trekken ze de bek los.
Wij hebben 90 minuten lang gezongen, en onze club gesteund.quote:Op zondag 19 april 2009 14:18 schreef Cuba-scf het volgende:
[..]
Pardon? Jullie hebben zo´n kut trommel nodig om vervolgens één liedje te zingen en in je handjes te klappen, knap hoor. Toegegeven, Twente heerste de eerste helft en ook met 9 tegen 11 was ik er nog niet gerust op. Maar dat zegt meer over Feyenoord dan over Twente..
Gister zat je gewoon te wachten op het moment van een doodschop, opstootje e.d. Om vervolgens massaal los te gaan. Scheids in paniek, gaat rare dingen doen, al was de penal gewoon terecht, dat is de kracht van de Kuip.
We wilden hem nog op komen halen na de wedstrijd. Het hek was al naar beneden maar de afdeling gevonden voorwerpen bevond zich daar niet.quote:Op zondag 19 april 2009 13:13 schreef Kopbal het volgende:
Hoi jongens. Ik heb nog een vlag hier liggen, komen jullie hem een keer ophalen?
Ik heb meerdere malen de Twente-supporters door het legioen heen horen zingen inderdaad. En dan hoorde je niet eens die trommel.quote:Op zondag 19 april 2009 15:34 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Wij hebben 90 minuten lang gezongen, en onze club gesteund.
de zo 'gevreesde' kuip, met haar 'fantastische' supporters heeft zich hoog uit 10 minuten laten horen, elke keer gevolgd door een sarcastisch applaus van onze kant.
quote:Op zondag 19 april 2009 15:34 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Wij hebben 90 minuten lang gezongen, en onze club gesteund.
de zo 'gevreesde' kuip, met haar 'fantastische' supporters heeft zich hoog uit 10 minuten laten horen, elke keer gevolgd door een sarcastisch applaus van onze kant.
Gaat de goede kant op voor ons!quote:
Ik vermaak me ook prima, wat een klasse pass van Vertonghen he voor die 3-0, pure klasse zo'n assist.quote:Op zondag 19 april 2009 17:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben ik ook aan het doenVermaak me prima
Goeie genade, topvoetbal uit Amsterdamquote:Op zondag 19 april 2009 17:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vermaak me ook prima, wat een klasse pass van Vertonghen he voor die 3-0, pure klasse zo'n assist.
quote:
Mijn avatar komt slechts door een verloren weddenschapquote:Op zondag 19 april 2009 17:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vermaak me ook prima, wat een klasse pass van Vertonghen he voor die 3-0, pure klasse zo'n assist.
Hij's een Feyenoorder, volgens mij heeft hij die ava omdat hij een weddenschap verloren heeft.quote:
Valt ook wel weer meequote:
Ik zag alleen dat die neger die na afloop bovenop de glaswand stond er een paar flinke tikken mee in z'n kloten kreegquote:Op zondag 19 april 2009 13:32 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Heeft er nog iemand een pvc buis op zijn kop gekregen? zat een groot gat in het net.
wat een idioot was datquote:Op zondag 19 april 2009 17:36 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ik zag alleen dat die neger die na afloop bovenop de glaswand stond er een paar flinke tikken mee in z'n kloten kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |