Dan komt er meteen weer een slotje op.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:16 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik ga lekker onderbreken, volgens mij moet je niet op KLB zijn maar ergens in FB denk ik
je hebt een netjes antwoord gekregen in de sluitpost in dat topic, meer aandacht verdien je nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:11 schreef sleutelboss1 het volgende:
Serieus ik weet niet waar het naar toe gaat met deze site maar wat mij betreft hebben jullie je dieptepunt bereikt.
Ik post een bericht op de frontpage bij een nieuws artikel over de bunker dat ik het geen origineel idee vind en er toch weinig mensen gaan kijken. Reactie wordt meteen verwijderd en nadat ik er in feedback er op een normale manier een vraag over stel wordt ik maar meteen gebant van de frontpage.
ZIe topic:
Censuur op de frontpage over de bunker
Serieus het is zo fokking triest dat Fok alles maar tolereert zolang het maar niets te maken heeft met iets waar Fok mee te maken heeft. Een bericht verwijderen was blijkbaar niet genoeg voor niet creatieve Danny, meteen een ban er op! Terwijl er elke dag honderden van dit soort berichten op de frontpage worden gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |