abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68233822
quote:
Op zondag 19 april 2009 02:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ligt het nou aan mij of roken mensen door een hoger THC gehalte gewoon minder joints?
Als je sterke drank drinkt neem je toch ook niet net zoveel als wanneer je bier drinkt
In de V.S roken ze puur, omdat het bagger kwaliteit is waar je anders niks van merkt. In Nederland mixen we met shag, omdat je anders minstens 4 uur van de wereld bent. Dus ik denk het wel redelijk ja.

Maar als ik een sterke en een minder sterke wiet heb, doe ik vaak toch wel even veel in een joint. Meestal vergeet ik dat het sterker is en dat wat minder ook wel kan.
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:20:46 #52
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_68241439
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:24 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

In de V.S roken ze puur, omdat het bagger kwaliteit is waar je anders niks van merkt. In Nederland mixen we met shag, omdat je anders minstens 4 uur van de wereld bent. Dus ik denk het wel redelijk ja.

Maar als ik een sterke en een minder sterke wiet heb, doe ik vaak toch wel even veel in een joint. Meestal vergeet ik dat het sterker is en dat wat minder ook wel kan.
Dat is wat veel Amerikaanse toeristen in Amsterdam hebben. Die denken vaak dat ze gewoon dezelfde hoeveelheid kunnen roken als normaal.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:44:20 #53
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_68242223
quote:
Van Baalen stoort zich aan het gebruik van softdrugs op scholen, ook al omdat "de huidige softdrugs qua werkzame stof te vergelijken zijn met harddrugs uit de jaren zestig." Dat softdrugsgebruik op scholen eerder regel dan uitzondering is, bedreigt toekomstige generaties en draagt bij aan de verloedering van de samenleving, stelt hij.
? Drugs onder de 18 is al verboden en daar wordt STRENG op toegezien.. niemand komt zonder legitimatiebewijs hier in Utrecht een coffeeshop binnen, zelfs ik (23 jaar) moet hem nog regelmatig laten zien...

Dit is dus (zoals altijd) een faalargument wat steeds vaker gebruikt wordt maar gewoon een poging is om mensen te overtuigen van het onderbuikgevoel "drugs are bad, mmmkaay?"...

Kom eens met echte argumenten...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:45:35 #54
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68242267
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:24 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik rook met tabak uit sigaretten omdat die wiet gewoon heel matig wil branden en het gewoon net wat lekkerder rookt met tabak er doorheen.
Intelligent, but fucked up.
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:12:44 #55
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68249544
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 01:18 schreef bersenka het volgende:

[..]

Er moet gewoon veel voorlichting zijn. En er moet openlijk over gesproken kunnen worden, dan hoeft het niet allemaal zo in het geheim waardoor problemen van mensen ook geheim blijven.
Ja, hallo, je doet nu alsof politici, na zoveel jaren beschaving, wetenschap en ontwikkeling, rationeel zijn.

Gast. .
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')