Is dat die ene DJ???quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:52 schreef Netsplitter het volgende:
boswacher weer aan het werk geweest ergens??
Ik had al in m'n hoofd dat die reply vóór de 10e post gepost zou worden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:52 schreef Netsplitter het volgende:
boswacher weer aan het werk geweest ergens??
Ja die ene jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:53 schreef Bonger1911 het volgende:
[..]
Is dat die ene DJ??? [ afbeelding ]
maar ze is wel geilquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:55 schreef Sapstengel het volgende:
Eens met klacht. Zoals DJ Korsakoff, een paar gasten die produceren en zij loopt een beetje mooi te zijn op een feestje en voor de sier aan knoppen te draaien.
Gast......quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:55 schreef Sapstengel het volgende:
Eens met klacht. Zoals DJ Korsakoff, een paar gasten die produceren en zij loopt een beetje mooi te zijn op een feestje en voor de sier aan knoppen te draaien.
Zie je liever een gezette vrouw met kort haar achter de wheels of steel?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:55 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens mij kan zij het nou juist wel weer echt.quote:
De enige andere dame die ik ken in de hardcore scene is Dana.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:27 schreef maupie het volgende:
[..]
Volgens mij kan zij het nou juist wel weer echt.
Die andere griet naait de boel...
Ik weet even niet hoe ze heet, maar dat is ook zo'n Hardcore chick
Dana?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:27 schreef maupie het volgende:
[..]
Volgens mij kan zij het nou juist wel weer echt.
Die andere griet naait de boel...
Ik weet even niet hoe ze heet, maar dat is ook zo'n Hardcore chick
Dat niet, maar ik verwacht gewoon muziek. Geen gepingel aan de knopjes om de seconde en dan quasi-stoer even je koptelefoon even checken met je linkah oor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:30 schreef defabiman het volgende:
[..]
Dana?
TS, gaat naar schuurfeesten en verwacht echte DJ's
ja man, ik ben gothic. Want ik luister metallica en slayer. WAUW wat ben ik toch gothic.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gothics niet toegestaan in dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |