ga echt geen whiskey die ouder is dan de gemiddelde bezoeker aldaar daarnaartoe meenemen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:40 schreef PPL het volgende:
Ga lekker mee doen!
Kom gewoon binnenvallen met een fles sjieke whiskey, neem een CD-tje mee van Bon Jovi en knal die er in en geniet van het kijken naar de jailbait.
Zal je ze het huis uit zien rennen om nooit meer terug te keren.quote:
da's ergens anders denk ik,quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:51 schreef IJsblock het volgende:
LOL, ben jij mijn andere buurman?
Was net een vechtpartij omdat ze dronken zijn na 2 bier.......
Of ze zijn ruimte aan het maken voor een orgie!quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:57 schreef tas_koffie het volgende:
oh, ze gaan dansen of zow, ik hoor meubels schuiven.
neh,quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:08 schreef PPL het volgende:
[..]
Of ze zijn ruimte aan het maken voor een orgie!
Moet je eens afwachten wat je dán voor een geluidsoverlast krijgt.
quote:
Of op zijn minst de radio slopen, mits SaaiRadio?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:43 schreef Rosbief het volgende:
Zou je niet beter een paar nekschoten gaan uitdelen ipv hier op fok te janken?
Bef-feestjes?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:48 schreef muay-toy het volgende:
Jongetjes ala Jordy van Loon?
TS woont in een pauper buurt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:39 schreef tas_koffie het volgende:
[..]
![]()
geschakelde woning,
waarom denk je anders dat ik zo'n last heb van dat geluid.
Welnee, ik zat gisteravond lekker met een Jack Daniels in mijn hand en een Cohiba in de andere uit mijn raam te kijken hoe ze elkaar de hersens half insloegen om een grietje, begeleid met wat opstokend kritiek natuurlijk.quote:Op zondag 19 april 2009 12:14 schreef Adidah het volgende:
Altijd zo epic die klachten-over-de-buren-topics. Je kunt natuurlijk ook gewoon even aanbellen en vragen of het wat minder kan. Maar ja, dat is natuurlijk eng.
had ik al gedaan,quote:Op zondag 19 april 2009 12:14 schreef Adidah het volgende:
Altijd zo epic die klachten-over-de-buren-topics. Je kunt natuurlijk ook gewoon even aanbellen en vragen of het wat minder kan. Maar ja, dat is natuurlijk eng.
neuh, lijken me al 18+,quote:Op zondag 19 april 2009 10:13 schreef sinadO het volgende:
Zijn er jailbait meisjes TS? GA DAN MEEDOEN!!!
Boeie!!!quote:Op zondag 19 april 2009 22:28 schreef tas_koffie het volgende:
neuh, lijken me al 18+,
maar zijn al afgereden denk ik, dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |