Heb toch bij elkaar zo'n 83 games. N64 games in een doos ergens,... DS/GBA games in een la. De meeste huidige games wel bij de hand. PSone games ergens anders weer,... diverse regio's, etc. etc. Toch wel handig eens bij te houden wat je precies hebt!quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:02 schreef jslavenburg het volgende:
Ken het al een hele tijd, snap alleen het nut niet als ik gewoon uit mijn hoofd weet welke games ik heb. Als je dat niet weet, dan weet je niet wat je koopt, tenzij je echt 100-en games hebt gekocht.
Dat heb ik alleen al voor de PC. Ik draai mij om en ik zie al mijn games voor al mijn consoles staanquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb toch bij elkaar zo'n 83 games. N64 games in een doos ergens,... DS/GBA games in een la. De meeste huidige games wel bij de hand. PSone games ergens anders weer,... diverse regio's, etc. etc. Toch wel handig eens bij te houden wat je precies hebt!
Dat ziet er nog best cool uit ook!! Mooie overzichten van de games als je er op klikt!quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:41 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik gebruik WikiCheats lol. Nadat bij IGN na een inlogaccountwissel alles gedelete was.
http://www.wikicheats.com/index.php/User:Antica
Maar misschien dat er makkelijkere methoden zijn idd.
Om het een beetje bij te houden is het niet veel werk. Maar wel in het begin om het op te zettenquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat ziet er nog best cool uit ook!! Mooie overzichten van de games als je er op klikt!
Ik denk dat ik het ga gebruiken. Ook makkelijk als je iets uitleent of te koop aanbiedt. Dat houdt die allemaal bij.quote:
Erreur 500 - Erreur interne du serveurquote:Op zondag 19 april 2009 13:20 schreef voetballeh het volgende:
http://offlinelist.free.fr/
Dit is wat je nodig hebt.
Hiermee download je (& houd je up to date) de game-databases (inclusief plaatjes van game) van o.a.:
gameboy
gameboy advance
DS
SEGA
PSP
ATARI
etc. etc.
Ja nu hier ook,... even kijken wat dit isquote:Op zondag 19 april 2009 13:32 schreef voetballeh het volgende:
sacre bleu, toenet deed ie het nog.
EDIT:
hier doet ie het nog.
Die heb ik nog niet gezien, export als HTML geeft namelijk C: als bron. Ik hoop wel het ooit online te kunnen gooien zodat ik er een mooie pagina voor op mn blog van kan makenquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
OfflineList, is er ook een mogelijkheid die list te publishen online?
Heb zelf nu 20 games toegevoegd. Ik zet een paar opties zodra ik er een toevoeg. Ik pas de regio aan, geef een beoordeling, vink uitgespeeld aan of uit, controleer de beschrijving, en zoek mijn eigen cover online en pas deze aan. Tevens zet ik het genre correctquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch overstag gegaan en mijn eerste game (Fallout 3) staat in de database. Komende week ga ik er eens goed voor zitten en kijken wat ik allemaal kan toevoegen zonder teveel gedoe (promo copies bijv). Ziet er slick uit!
Klopt,... en de covers komen ook niet overeen. Collectorz laat je hier helemaal in vrij. Je kan 50 games toevoegen met de trial, daarna moet je het programma kopen.quote:Op zondag 26 april 2009 11:05 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik gebruikte die bij IGN maar aangezien ik (heel) veel oude adventures heb die niet in hun database staan en ze die ook niet toevoegen als ik daar om vraag gebruik ik nu Tellico. Ik weet niet of het ook online te publishen is, dat boeit met niet zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |