En dat is................. niet goedquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
08/15 is de duitse benaming voor iets wat er nou eenmaal maar maar klote is. Er is niets aan te veranderen.
Welke?quote:
Berkery +1quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:19 schreef Berkery het volgende:
Nieuw Zeeland?
Ja in dit topic. Omdat jij de laatste vraag in het vorige topic goed had, maar geen nieuwe heb gesteld.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:23 schreef Bram2301 het volgende:
hallo allemaal ben ik weer. zie dat ik op -1 sta :S
zal wel haha
Goeie acteurquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:28 schreef BasOne het volgende:
Christopher Walken
was dat over dat stadion goed?? ik had een aantal landen gepost alleen maar en moest toen weg.. wat was het goede antwoord dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja in dit topic. Omdat jij de laatste vraag in het vorige topic goed had, maar geen nieuwe heb gesteld.
Ja, dus geef geen antwoord als je op korte termijn weg moet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:31 schreef Bram2301 het volgende:
[..]
was dat over dat stadion goed?? ik had een aantal landen gepost alleen maar en moest toen weg.. wat was het goede antwoord dan?
Eeen goeie acteur met mij favo ... verhaaltjequote:Op zaterdag 18 april 2009 23:30 schreef Berkery het volgende:
[..]
Goeie acteur![]()
BasOne + 1
Stand deel 1507:
Cobra4 5
Bram2301 -1
Ofyles2 1
BasOne 5
Tanjaa 1
Meursault 1
Berkery 1
cervantesquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:34 schreef BasOne het volgende:
Een vervolg vraagje
Wie schreef El ingenioso hidalgo Don Quixote de la Mancha?
Olequote:
Toedels king cobraquote:
Als wie speelt ie dan in pulp fiction?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:30 schreef Berkery het volgende:
[..]
Goeie acteur![]()
BasOne + 1
Stand deel 1507:
Cobra4 5
Bram2301 -1
Ofyles2 1
BasOne 5
Tanjaa 1
Meursault 1
Berkery 1
is wegquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:37 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Als wie speelt ie dan in pulp fiction?
haha zonde dat ik nu net dat wilde weten... het overige is goed!!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:45 schreef Tanjaa het volgende:
Heb jij even geluk, heb 2 weken terug een docu over hem gezien op school.
Hij woonde op Hiva ova, geen idee waar het ligt. Het lijkt me dat hij daar ook begraven is
Ik heb alleen geen idee wie naast hem ligt.
ik neem aan dat het geen echte Gauguin is op jullie gang? maar gauguin is goedquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:48 schreef Tanjaa het volgende:
Oeh! Ik weet nog dat mn moeder wat vertelde over Hiva Ova,
Wij hebben zo'n schilderij in de gang hangen van Paul Gauguin, Mn moeder zei dat hij daar ook woonde. Geen idee of hij dood is maar ik gok op paul gauguin.
Een paar miljoen is een leuke erfenisquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:48 schreef Tanjaa het volgende:
Oeh! Ik weet nog dat mn moeder wat vertelde over Hiva Ova,
Wij hebben zo'n schilderij in de gang hangen van Paul Gauguin, Mn moeder zei dat hij daar ook woonde. Geen idee of hij dood is maar ik gok op paul gauguin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |