Ja, goede vraagquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:07 schreef Meursault het volgende:
Noem de Nederlandse titels van de drie delen uit De wegen der vrijheid van Sartre.
Is dat een goede vraag?
Jaah, alleen lastig:Pquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:07 schreef Meursault het volgende:
Noem de Nederlandse titels van de drie delen uit De wegen der vrijheid van Sartre.
Is dat een goede vraag?
Dat is niet deel 1, maar wel een goede titel. De volgorde maakt niet uit.quote:
Lees 'mquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:19 schreef BasOne het volgende:
Moeders heeft me de bundel in de klauwen gedrukt, we hadden hem in huis, maar nu mag ik niet meer meedoen
Eerst laatste deel van Wheel of timequote:
Bij mij hoef je niet aan te kloppen voor de andere 2 delen. Hintje misschien?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:13 schreef Meursault het volgende:
[..]
Dat is niet deel 1, maar wel een goede titel. De volgorde maakt niet uit.
Nu de andere twee nog.
Doe maar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:34 schreef Meursault het volgende:
Nieuwe vraag?
there are no stupid questions, just stupid peoplequote:Op zaterdag 18 april 2009 22:36 schreef starla het volgende:
Wat een kansloos topic is dit zeg...na 7 pagina's zijn er 8 punten uitgedeeld, met andere woorden:
iets meer dan één goede beantwoorde vraag per pagina
Hellraiser?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:37 schreef Meursault het volgende:
Wat is de titel van het boek waarop Blade Runner gebaseerd is?
quote:
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
Don Quichot en Pancho?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:56 schreef BasOne het volgende:
kirst
08/15 is de duitse benaming voor iets wat er nou eenmaal maar maar klote is. Er is niets aan te veranderen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:04 schreef BasOne het volgende:
Die heb ik in de kast staan en al zeker 10 keer gelezen, Korporaal Kowalski blijft mij fav figuur
leg uit, in je eigen woorden wat 08/15 betekent, vooral wat de oorsprong is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |