Alleen ontkracht ik die gedachte weerquote:Op zondag 19 april 2009 00:11 schreef BasOne het volgende:
O.o je bent 21- Tanja O.o
Kudo's op je kennis, je doet me haast geloven dat het neerlands onderwijs instituut toch nog wat goeds doet.
ben ik 21? o__0?quote:Op zondag 19 april 2009 00:11 schreef BasOne het volgende:
O.o je bent 21- Tanja O.o
Kudo's op je kennis, je doet me haast geloven dat het neerlands onderwijs instituut toch nog wat goeds doet.
ik vroeg of je 21 min was, gezien ik vroeg of je tussen de 21 en 35 was en je zei dat je te jong voor me was.quote:Op zondag 19 april 2009 00:16 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
ben ik 21? o__0?
Maar nee, jammer genoeg doet het onderwijs het niet goed.
Ik ben alleen het bewijs van iemand die te veel docu's kijkt, en graag quest leest![]()
![]()
neh raas was geen spanjaardquote:Op zondag 19 april 2009 00:18 schreef BasOne het volgende:
[..]
ik vroeg of je 21 min was, gezien ik vroeg of je tussen de 21 en 35 was en je zei dat je te joong voor me was.
Maar je weet niet eens hoe oud ik ben
Antw op vraag, was het Raas oid?
Aah, nu snap ik hem:Pquote:Op zondag 19 april 2009 00:18 schreef BasOne het volgende:
[..]
ik vroeg of je 21 min was, gezien ik vroeg of je tussen de 21 en 35 was en je zei dat je te joong voor me was.
Maar je weet niet eens hoe oud ik ben
Ehmm... Ik heb eigenlijk geen idee. Maar als ik moet gokken.quote:Op zondag 19 april 2009 00:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Tanjaa, misschien dat jij deze weet:
Wat is de triviale naam van CS-gas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |