ga dan ook meer in het zuiden wonen debielquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Hier regent het al bijna de hele dag hoor
mag ik wel zeggen dat ik als bijgerecht een frikandel neem??quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:54 schreef swarmahoer het volgende:
vertel maar niet wát je gaat eten, anders moet ik n heleboel noten dalijk
ik moet nog werken, dus helaas geen alcohol
Ik woon in het diepe zuiden mongoolquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:55 schreef Moswen het volgende:
[..]
ga dan ook meer in het zuiden wonen debiel
Wat zielig voor je..quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:55 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik woon in het diepe zuiden mongool
als het limburg isquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:55 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Uren ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:56 schreef Moswen het volgende:
[..]
hahah jiou bericht was verwijdert dus je hebt lekker extra veel tijd verneukt
niet diep genoeg blijkbaarquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:55 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ga dan 0ook verhuizen tering zeg een beetje op de enige berg in nederland wonenquote:
oh vet waar woon jijquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:00 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
niet diep genoeg blijkbaar
hier nog dieper is het 30 graden zonder regen
You mean.. friet?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:56 schreef Netsplitter het volgende:
Gefrituurde aardappelreepjes zijn zo smerig.
ja hallo die zon draait door niet voor de kut zn kutquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mensen die naar buiten gaan terwijl ze een huis hebben
het moet niet gekker worden toch?quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mensen die naar buiten gaan terwijl ze een huis hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |