Dat "Life's like a dance" is toch van Paul Esltakquote:
Ja, die roze/blauwe quotes rechts van elke post.quote:
test>?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, die roze/blauwe quotes rechts van elke post.
En daar kom je nog wel achter, wat ik daarmee bedoel.
Zo jaquote:
Ja dat luister ik altijd als ik ergens geen zin in heb!quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat "Life's like a dance" is toch van Paul Esltak?
eetsmakelijkquote:
Waar in het prachtige Noord-Holland woon je trouwensquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:56 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Ja dat luister ik altijd als ik ergens geen zin in heb!
Ik kan ze ook wijzigen met dat andere knopje!
Ik ookquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waar in het prachtige Noord-Holland woon je trouwens?
Ik woon er ook
Tussen den Helder en Alkmaar!quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik woon er ook
Schagenquote:
Niet zo heh mopquote:
Ikke ookquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik woon er ook
whehehe, nee, bij lange na niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:02 schreef Sandra1983 het volgende:
Zitten hier alle singles van het forum?
quote:
Er zitten ongeveer 150.000 mensen op fok (klonen niet meegeteld), dus nee. Ik gok zo van niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:02 schreef Sandra1983 het volgende:
Ik ken het nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:03 schreef dawg het volgende:
Dat programma, 'Lekker slim!', zeg me dat dat fake is.
Nee.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:02 schreef Sandra1983 het volgende:
Tijntjequote:
Gaaf progamma he, morgen weer nieuwe aflevering. Echt te kansloosquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:03 schreef dawg het volgende:
Dat programma, 'Lekker slim!', zeg me dat dat fake is.
Oh haha, dat zijn er best wel veel!quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Er zitten ongeveer 150.000 mensen op fok (klonen niet meegeteld), dus nee. Ik gok zo van niet.
In de middel of nowhere dus.quote:
Hoiquote:
Het enige benoembare wat daar tussen ligt is Schagenquote:
Dat kan toch niet waar zijn, Stalin en Lenin Ikea kasten?quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gaaf progamma he, morgen weer nieuwe aflevering. Echt te kansloos
Ja haha, ik kom er ook niet zoveel meer hoor, volg toch de studie in Amsterdam en kan daar vaak bij vriendinnen terecht! Dus ben tegenwoordig fulltime in A'dam!quote:
Wat een enthousiasme weerquote:
Ja zeker wel 25000 unieke users waarvan 99% man is.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:05 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Oh haha, dat zijn er best wel veel!
Denk dat dat nie helemaal waar is hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja zeker wel 25000 unieke users waarvan 99% man is.
Zo beter dan: Hoiquote:
Ach Texel is nog erger. Een paar schapen en een paar Duitsers en verder helemaal niets.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:07 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Ja haha, ik kom er ook niet zoveel meer hoor, volg toch de studie in Amsterdam en kan daar vaak bij vriendinnen terecht! Dus ben tegenwoordig fulltime in A'dam!
Nee zijn het er nog minder vrouwen dan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Denk dat dat nie helemaal waar is hoor
quote:
Helemaal mooi is het eind, als je ziet wat de dames voor prijzen krijgenquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat kan toch niet waar zijn, Stalin en Lenin Ikea kasten?![]()
![]()
![]()
Ja, dit meen ik serieus.
We gingen vroeger toen ik nog op de middelbare school zat altijd met een hele groep naar Texel, beetje doordeweeks op het strand hangen als we dagje vrij waren!quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo beter dan: Hoi![]()
![]()
![]()
[..]
Ach Texel is nog erger. Een paar schapen en een paar Duitsers en verder helemaal niets.
Jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:02 schreef Sandra1983 het volgende:
Goede avondquote:
Lacht de mevr uit kudelstaatquote:
Dat is de enige reden om naar Texel te gaan het strand.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:13 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
We gingen vroeger toen ik nog op de middelbare school zat altijd met een hele groep naar Texel, beetje doordeweeks op het strand hangen als we dagje vrij waren!
Maar ik zeg iig niet dat er niets boven Kudelstaart isquote:
En waar baseer jij dat op?quote:
Das waar... er gaat niets boven Den Haagquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar ik zeg iig niet dat er niets boven Kudelstaart is
Ik denk dat alle andere 150.000 users hier al bezet zijn. Alleen wij zijn alleenquote:
Als in, een voorwerp oid? Geen idee. Wel een woonplaatsquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kudelstaart? Is dat echt een bestaand iets?
Opblaasvrouwen tellen niet mee als bezet hequote:Op zaterdag 18 april 2009 19:20 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik denk dat alle andere 150.000 users hier al bezet zijn. Alleen wij zijn alleen
*tumbleweed*
Yep! Dankzij google maps heb ik het gevonden!quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als in, een voorwerp oid? Geen idee. Wel een woonplaats
Ze gaat mannen dronken voeren.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep! Dankzij google maps heb ik het gevonden!![]()
En wat ga jij vanavond doen meis?
Tof hè, aan het water!quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep! Dankzij google maps heb ik het gevonden!![]()
En wat ga jij vanavond doen meis?
quote:
Die kunnen toch niet op een forumquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Opblaasvrouwen tellen niet mee als bezet he
Nee, ik ga met paps wat dingen fixen aan mijn 'nieuwe' auto.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tof hè, aan het water!
Ik moet werken, maar dankzij mijn feestje van gisteren heb ik nog hoofdpijn...
Jij ging Nijmegen onveilig maken?
Neen maar al die mannen hier (lees nerdjes) hebben vast een zeker een pop en geen vriendinquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:25 schreef Sandra1983 het volgende:
[..]
Die kunnen toch niet op een forum
En daarna toch dat wat ik zei?quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik ga met paps wat dingen fixen aan mijn 'nieuwe' auto.
Nee, dan ga ik ergens een kroeg in te Oss. Ik ga pas morgenavond weer richting Nijmegen.quote:
Nou iig de kroeg in en daar doelde ik opquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik ergens een kroeg in te Oss. Ik ga pas morgenavond weer richting Nijmegen.
En wanneer gaan we de Ikea onveilig maken?quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou iig de kroeg in en daar doelde ik op![]()
Namen willen we!quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Neen maar al die mannen hier (lees nerdjes) hebben vast een zeker een pop en geen vriendin
Ik moet een datum prikken hèquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wanneer gaan we de Ikea onveilig maken?
Meerquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee zijn het er nog minder vrouwen dan.
Das vlak bij mijquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar ik zeg iig niet dat er niets boven Kudelstaart is
Ik doe gewoon met je meequote:
Sinds wanneer is de Ikea een dateplekquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wanneer gaan we de Ikea onveilig maken?
Echt! Waar dan?!quote:
Lekker stoeien in de kinderhoek!quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de Ikea een dateplek
Nou.. dan gaan jullie ook samen naar de Ikeaquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik doe gewoon met je mee
en ikea
Niet om te datenquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Liever de markt he.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar heb ik op school gezetenquote:
Dat zou echt te grappig zijn en dan met z'n alle zweedse gehaktballetjes etenquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou.. dan gaan jullie ook samen naar de Ikea
Waarom wordt de meet niet in de Ikea gehouden eigenlijk?
Nieuwer Amstel.. Mocht nog net mijn MAVO op die vestiging afmakenquote:
Gelukkig is er nog meer dan FOK!quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:20 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik denk dat alle andere 150.000 users hier al bezet zijn. Alleen wij zijn alleen
*tumbleweed*
We hebben bij elkaar op school gezetenquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nieuwer Amstel.. Mocht nog net mijn MAVO op die vestiging afmaken
Ja en alle vrouwen hebben een tarzan in het nachtkastje liggen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Neen maar al die mannen hier (lees nerdjes) hebben vast een zeker een pop en geen vriendin
its a small world after allquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
We hebben bij elkaar op school gezeten
:$quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en alle vrouwen hebben een tarzan in het nachtkastje liggen.
Ja lekker.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dat zou echt te grappig zijn en dan met z'n alle zweedse gehaktballetjes eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |