De OP...die heb ik al 200 delen niet meer gelezen geloof ikquote:Op maandag 20 april 2009 19:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Leer eens de sites te gebruiken die in de OP staan.
http://www.databased.at/hattrick/x-ray/pages/spokes.asp
Dan doe je dat nu maar.quote:Op maandag 20 april 2009 19:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De OP...die heb ik al 200 delen niet meer gelezen geloof ik
quote:Op maandag 20 april 2009 19:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien had ik dat alsnog gedaan. Nu niet meer.
vreemd dat ik dat zelf niet eens meer kan terugvinden in mn gastenboekquote:Op maandag 20 april 2009 17:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Natuurlijk welAl moet je er dan iets meer voor neerleggen ben ik bang
GesingaleerdGesignaleerd op hattrick :
[..]
De rest heb ik maar weg gelaten want dat werd te ranzig.....
Je hoeft hem dan alleen ook te lezen als je hem nodig hebt.quote:Op maandag 20 april 2009 19:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien had ik dat alsnog gedaan. Nu niet meer.
Tja ik bied zelf nooit op een speler als ik zie dat er een fokker voor geboden heeft dus dan zou ik dat ook niet willen bij een speler van mij maar het is aan jullie natuurlijk.quote:Op maandag 20 april 2009 18:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat maakt jou dat uit. Als je hem maar voor zoveel mogelijk verkocht krijgt toch?
quote:Op maandag 20 april 2009 18:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
500k....dan kan ik er niet meer overheen
Snel verwijderd zeker!quote:Op maandag 20 april 2009 20:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vreemd dat ik dat zelf niet eens meer kan terugvinden in mn gastenboek
Gezien zijn zwak keepen denk ik dat het loos alarm is.quote:Op maandag 20 april 2009 21:36 schreef Jaheur het volgende:
Hmm, volgens mij een cheater bespeurd 400k betalen voor de volgende speler:
http://www95.hattrick.org(...)x?playerId=237791497
klopt niet echt volgens mij?
Stats van deze speler:
Leeftijd = 23
Vleugelspel = redelijk
Scoren = redelijk
Positiespel <= zwak
Passen <= zwak
Verdedigen <= zwak
Keepen <= zwak
TSÏ:460
quote:Op maandag 20 april 2009 22:07 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Gezien zijn zwak keepen denk ik dat het loos alarm is.
Eh nee.quote:Op maandag 20 april 2009 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij 4 ton over hebt voor een zwak keeper van 23........
hmmz.. toch nog maar eens beter kijken dan..quote:Op maandag 20 april 2009 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jaja dat zou ik ook zeggen als ik jou was.
Muhahaha!quote:Op maandag 20 april 2009 23:26 schreef Jaheur het volgende:
Zit ik te kijken naar een nieuwe verdediger, bied ik er op is die speler 5 weken geblesseerdvergeten daar op te letten.
Kut en gekocht
quote:Op maandag 20 april 2009 23:26 schreef Jaheur het volgende:
Zit ik te kijken naar een nieuwe verdediger, bied ik er op is die speler 5 weken geblesseerdvergeten daar op te letten.
Kut en gekocht
Was wel 200k goedkoper dan de goedkoopste met de transfervergelijking, maar heb hem nodig voor aanstaande zondag eigenlijk
quote:Op maandag 20 april 2009 23:26 schreef Jaheur het volgende:
Kut en gekocht
Was wel 200k goedkoper dan de goedkoopste met de transfervergelijking, maar heb hem nodig voor aanstaande zondag eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |