Idd.quote:Op maandag 20 april 2009 14:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het gaat om Mischa Rus neem ik aan?
Deadline: 23-04-2009 14:04quote:
dan post ik gewoon weer een nieuwe hoorquote:Op maandag 20 april 2009 14:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ga maar snel sporten om dit uit mn gedachten te krijgen, als ik terugben wil ik de volgende pagina zien
Ze kan wel goed zuigen anders hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 14:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo kijkt ze ook tijdens de sex inderdaad![]()
Ik ben vooral fan van haar balgevoel.. Beetje topspin of een langzame slice...quote:Op maandag 20 april 2009 15:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ze kan wel goed zuigen anders hoor.
Als ze die smash en/of harde opslag maar laat...quote:Op maandag 20 april 2009 15:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben vooral fan van haar balgevoel.. Beetje topspin of een langzame slice...
lekker strandballen dan maarquote:Op maandag 20 april 2009 15:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als ze die smash en/of harde opslag maar laat...
Daar is het echt een 13ineendozijn breezerquote:Op maandag 20 april 2009 16:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lekker strandballen dan maar
[ afbeelding ]
is ze dat niet dan?quote:Op maandag 20 april 2009 16:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Daar is het echt een 13ineendozijn breezer
Wat geef je veel uit aan personeelquote:Op maandag 20 april 2009 16:25 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop toch dat er wat bezoekers komen komende zondag anders heb ik een probleem.Dat ik wat wedstrijden verloren heb door de ME is tot daar aan toe maar dat ik dan niet eens mn team meer kan betalen door tegenvallende bezoekers aantallen vind ik wel een beetje erg matig worden. Ik ben bang dat ik toch een spelert moet gaan verkopen. In t tussen seizoen is t nou ook niet echt geniaal qua inkomsten en ik heb nog maar 1 wedstrijd thuis.
Maar hopen op een stijgert van 1 van mn "oudjes" anders moet ik straks meer verkopen dan me lief is
Tja ik schrok een beetje van mn financiële situatiequote:
ME.. sterf!quote:Op maandag 20 april 2009 16:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik schrok een beetje van mn financiële situatie
T gaat toch ook nergens om dankzij die pleuris ME.
Dat kan ik beamen, alleen heb ik er dit seizoen gelukkig weinig last, afgezien van mijn bekeruitschakeling dan. Maar ja, dan denk je kans te maken op de titel komen er gasten bij die er miljoenen tegenaan gooien (1 heeft 600k salariskosten per weekquote:
Die 57,6k van vorige week kwam door 10 doktoren incl geile assistentes.quote:Op maandag 20 april 2009 16:29 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Wat geef je veel uit aan personeel
iddquote:
Ik ging voor t kampioenschap dit seizoen. Dankzij de ME sta ik nu 5equote:Op maandag 20 april 2009 16:32 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen, alleen heb ik er dit seizoen gelukkig weinig last, afgezien van mijn bekeruitschakeling dan. Maar ja, dan denk je kans te maken op de titel komen er gasten bij die er miljoenen tegenaan gooien (1 heeft 600k salariskosten per week)
En dan zeg ik weer dat je wat weinig woordvoerders hebt....quote:Op maandag 20 april 2009 16:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die 57,6k van vorige week kwam door 10 doktoren incl geile assistentes.
[ afbeelding ]
Zo is mn huidige.
Ik krijg haar wel op haar break point.quote:Op maandag 20 april 2009 15:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als ze die smash en/of harde opslag maar laat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |