Eigenlijk snap ik van mezelf niet dat ik de moeite voor jou neem:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:47 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
omdat jij toetsen hebt die je met een speld in moet drukken.
Nee. Ze zijn rechthoekigquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Eigenlijk snap ik van mezelf niet dat ik de moeite voor jou neem:
[ afbeelding ]
Muis voor vergelijking, knoppen zijn dus meer dan fatsoenlijk, naja, gewoon standaard formaat.
Hmm, het numpad wel ja, maar je letters zien er behoorlijk smal uit? Ook de punt, slash, je shift, etc. noem ik niet echt standaard formaat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Eigenlijk snap ik van mezelf niet dat ik de moeite voor jou neem:
[ afbeelding ]
Muis voor vergelijking, knoppen zijn dus meer dan fatsoenlijk, naja, gewoon standaard formaat.
De letters zijn btw zelfde formaat als numpad, alleen de . en / niet idd, lekker boeiendquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:00 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hmm, het numpad wel ja, maar je letters zien er behoorlijk smal uit? Ook de punt, slash, je shift, etc. noem ik niet echt standaard formaat.
Ik heb zon gevoel dat dit niet gaat werkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:05 schreef raaavi het volgende:
Numpad bij een 15 inch scherm kan echt niet. (discussie)
Veel plezier
dat bruin is een beetje overpoweredquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:29 schreef flaykd het volgende:
[..]
moest ff googlen, maar neezelf gemaakt
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:33 schreef raaavi het volgende:
[..]
dat bruin is een beetje overpowered![]()
wel mooi heur
probeer eens een witte achtergrond?
Netjes gedaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:29 schreef flaykd het volgende:
[..]
moest ff googlen, maar neezelf gemaakt
Waar is haar nummer te vinden?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:50 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Groot
Deze dame heet Ashley Tisdale en is te vinden op skins.be.
Kun je die toch even groot uploaden ergens? Erg mooie voor duo screenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:43 schreef senderrr het volgende:
imageshack heefd hem klein gemaakt, eigenlijk was het 3840x1200 (2 x 24 inch)
[ link | afbeelding ]
Idd ja, doe mij m ook maarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:39 schreef iBolt het volgende:
[..]
Kun je die toch even groot uploaden ergens? Erg mooie voor duo screen
Wie is dat:P?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:58 schreef raaavi het volgende:
Sinds lang heb ik weer een vrouw op me achtergrond.
Vond er gewoon heel mooi![]()
[ link | afbeelding ]
Ik wou dat ik 2 x 24" hadquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:43 schreef senderrr het volgende:
imageshack heefd hem klein gemaakt, eigenlijk was het 3840x1200 (2 x 24 inch)
[ link | afbeelding ]
Niks mis met wat druktequote:Op donderdag 14 mei 2009 09:48 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Pfoeh. Wel erg druk met al die kleurtjes.
ja, sorry, als ik alles in één map flikker is het drie dagen later weer zo'n puinhoopquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:34 schreef raaavi het volgende:
[..]
Je verneukt een geweldig stuk art met lelijke windows xp icons
Rocket Dock Iconsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:36 schreef joepie91 het volgende:
[..]
ja, sorry, als ik alles in één map flikker is het drie dagen later weer zo'n puinhoop
Oh, en beter dan Windows Vista icons, niet dan?
Icoontjes op je desktop...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:36 schreef joepie91 het volgende:
[..]
ja, sorry, als ik alles in één map flikker is het drie dagen later weer zo'n puinhoop
Oh, en beter dan Windows Vista icons, niet dan?
Samequote:Op zondag 17 mei 2009 17:30 schreef Hyman het volgende:
Ik ga nog niet beginnen aan die beta versies van Windows Se7en, ik haat beta's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |