quote:
1''quote:
Ook zelf gemaakt? geniaal hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:22 schreef raaavi het volgende:
[..]
Hey, das mijne,
Hierzo:
http://fc03.deviantart.co(...)Clarence_Garside.jpg
daarvoor hebben ze iets uitgevonden: dpi settings.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wtf, hoe krijg je je muiscursor in je screenshot?
Zeer stijlvol!quote:
Wat een kutkwaliteit.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zeer stijlvol!
[ afbeelding ]
Het lijkt wel friggin' Bob Ross op een voetbalveld.
Dat is juist de charme.quote:
RAM staat standaard op 53%quote:Op maandag 4 mei 2009 20:51 schreef LockonStratos het volgende:
Ik heb een vraagje he, die tweaks voor je dekstop met de tijd en calendar enzo, word het daar niet erg traag van allemaal? Merk je het? Hoeveel RAM gebruikt het?
En mag ik het origineel van die 2 hooibalen?
Als naam invoeren alt-255quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:57 schreef Sqoudson het volgende:
Iemand die me kan vertellen hoe ik de tekst onder mijn icoontjes wegrkijg?
Heb al van alles geprobeerd, maar het wil me niet lukken?
De grootte van jouw iconen doet ook pijn aan m'n ogen eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:04 schreef EIKELKAAS het volgende:
ik hou niet van opgeruimd.
[ afbeelding ]
ik ben al oud, mijn ogen zijn niet zo goed meer. ik MOET wel grote iconen gebruiken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:12 schreef Omniej het volgende:
[..]
De grootte van jouw iconen doet ook pijn aan m'n ogen eigenlijk.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:16 schreef Sqoudson het volgende:
Hoe krijg ik nu de tekst onder mijn iconen vandaan?
iemand met precieze beschrijving?
Wtf, en je zit ook nog eens op windesheimquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:04 schreef EIKELKAAS het volgende:
[ afbeelding ]
MS Dynamicsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:04 schreef EIKELKAAS het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik toch gezegt, alt-255quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:16 schreef Sqoudson het volgende:
1- Je klikt het icoontje aan met je rechter muisknop.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat heb ik toch gezegt, alt-255
Zo moelijk is t toch niet?
Hardcode space.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:16 schreef Sqoudson het volgende:
Zielig eigenlijk dat dit nodig isquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:07 schreef bassiedekloon het volgende:
[..]
1- Je klikt het icoontje aan met je rechter muisknop.
2- je selecteert "naam wijzigen"
3- je houd "alt" ingedrukt
4- je typt in "255"
5- je laat de "alt" knop los
6- je drukt op enter...
KLAAR!
snap je het nu wel?
Haha. Heb het hier zelf ook gebruikt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:33 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
een vrouw die weet wat dat is...zucht...
![]()
Maar bedoel je nou de rechter of de linker alt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:07 schreef bassiedekloon het volgende:
[..]
1- Je klikt het icoontje aan met je rechter muisknop.
2- je selecteert "naam wijzigen"
3- je houd "alt" ingedrukt
4- je typt in "255"
5- je laat de "alt" knop los
6- je drukt op enter...
KLAAR!
snap je het nu wel?
Komop zeg, elke fatsoenlijke laptop tegenwoordig heeft numpad, zoniet, wat is er mis met fn inhouden?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:26 schreef Lauriette91 het volgende:
Even erbij zeggen.
Op laptops gaat het niet altijd.
Elke fatsoenlijke laptop? Ik heb liever geen numpad dan wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Komop zeg, elke fatsoenlijke laptop tegenwoordig heeft numpad, zoniet, wat is er mis met fn inhouden?
meer hotkeys voor gamesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:33 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Elke fatsoenlijke laptop? Ik heb liever geen numpad dan wel.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:33 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Elke fatsoenlijke laptop? Ik heb liever geen numpad dan wel.
Dat ook, plus dat het gewoon veel handiger is voor lange getallen en of gebruik van de rekenmachine.quote:
Ik heb liever een 15,4", en die hebben nooit numpads. De 17" daarentegen wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Komop zeg, elke fatsoenlijke laptop tegenwoordig heeft numpad, zoniet, wat is er mis met fn inhouden?
Hoezo heb ik dan toch echt een 15,4 met numpad?? (en ook een 17 btw, gebruik voornamelijk de laatste.)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:43 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik heb liever een 15,4", en die hebben nooit numpads. De 17" daarentegen wel.
omdat jij toetsen hebt die je met een speld in moet drukken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoezo heb ik dan toch echt een 15,4 met numpad (en ook een 17 btw), gebruik voornamelijk de laatste.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoezo heb ik dan toch echt een 15,4 met numpad?? (en ook een 17 btw, gebruik voornamelijk de laatste.)
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:47 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
omdat jij toetsen hebt die je met een speld in moet drukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |