Hoe kun je dit niet verschrikkelijk voor me vinden.quote:
Met Koos Alberts voorop?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:48 schreef Inverted_World het volgende:
En dan net ook nog een keer 50 rolstoel-piraten die de langestraat blokkeren.![]()
tot nu toe terecht lijkt me, zo zijn tenslotte veel topicsquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:55 schreef zovty het volgende:
Oh mijn god!!! MENSEN HEBBEN PLEZIER OP EEN ANDERE MANIER DAN IK!!!! VLUGVLUGVLUG!!! OPEN ER EEN TOPIC OVERRRRRRRRR!!!!
ze was de enige held.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:39 schreef FleshWound het volgende:
De vrouw met de accordeon houdt zich niet aan de dresscode
subtiel kickje voor je kuttopicquote:Op zondag 19 april 2009 15:43 schreef Inverted_World het volgende:
En ik denken dat het vandaag afgelopen zou zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
quote:Op zondag 19 april 2009 17:13 schreef LockonStratos het volgende:
TS woont naast/boven/onder een caféEen studentenhuis boven winkels, wat is daar erg aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's you my love, you who are the stranger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |