Ik heb tijdens de ingreep één keer naar beneden gekeken... dat beeld zal nooit meer van m'n netvlies verdwijnenquote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Uhhh... Wat moeten we uit die paint kunnen halenquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:32 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus
Een spuit in je lul is niet fijn
Grote zak.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:32 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus
Een spuit in je lul is niet fijn
Dat is de bovenkant.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Uhhh... Wat moeten we uit die paint kunnen halen
Geiser build upquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:27 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
vier weken niet klaarkomen
Klacht: mijn penis is stuk, steun me hier.![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:27 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Hallo.
Vorige week heb ik bij de uroloog mijn toompje door laten snijden. Ik kan daardoor geen seks hebben, plassen doet pijn en zelfs met een stijve wakker worden is vervelend.
Best irritant dusvier weken niet klaarkomen
Gelukkig bloed het niet meer zoals gister en eergister.
Klacht: mijn penis is stuk, steun me hier.
Nou, nee.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:42 schreef -skippybal- het volgende:
Maar mensen snijden dat toompje toch weg als ze er bij de eerste keer achter komen dat het allemaal wat problematisch gaat?
Dus TS heeft één keertje prutserige n00bsex gehad en gaat nu helemaal huilen dat 'ie vier weken niet mag (en waarschijnlijk ook niet zou kunnen als het apparaatje wel werkte)
quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
Aan de seks mis je niets, die had je voor de ingreep ook niet.
Dabedoelikmaar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:42 schreef -skippybal- het volgende:
Maar mensen snijden dat toompje toch weg als ze er bij de eerste keer achter komen dat het allemaal wat problematisch gaat?
Dus TS heeft één keertje prutserige n00bsex gehad en gaat nu helemaal huilen dat 'ie vier weken niet mag (en waarschijnlijk ook niet zou kunnen als het apparaatje wel werkte)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |