abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68139717
quote:
Bij een vechtpartij in het asielzoekerscentrum in Middelburg zijn, naar het zich nu laat aanzien, gewonden gevallen.

De politie is met meer dan tien voertuigen aanwezig. Er zijn twee ambulance stand by. Een helikopter is onderweg.

De gewonden zouden steekwonden hebben. Ook zijn er arrestaties verricht. Het heeft er alle schijn van de de politie zich nu voorbereidt op een inval.

De politie komt vanmiddag met een nadere verklaring.
Bron: PZC

[ Bericht 6% gewijzigd door Fredo55 op 18-04-2009 16:00:10 ]
Life is Music
  PR/Manusje van alles zaterdag 18 april 2009 @ 14:37:43 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_68139847

Party in het AZC, you are all invited!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 18 april 2009 @ 14:38:35 #3
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68139866
Iedereen die dit heel erg vindt even z'n hand op steken!
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_68139913
Voor de rest nog weinig nieuws, er vloog net wel een politiehelikopter over.
Ambulance-meldingen:
quote:
12:07:41 18-04-09 A 1 STROMENWEG MIDDELBURG
19. Zeeland AMBU A1 128 rit 8510 AZC Asiel Zoekers Centrum
1320128 RAV Zeeland Ambulance 19-128 ( Middelburg )

12:37:33 18-04-09 A 2 STROMENWEG MIDDELBURG
19. Zeeland AMBU A2 124 rit 8513 AZC Asiel Zoekers Centrum
1320124 RAV Zeeland Ambulance 19-124 ( Middelburg )

12:59:31 18-04-09 A 1 STROMENWEG MIDDELBURG
19. Zeeland AMBU A1 128 rit 8514 AZC Asiel Zoekers Centrum
1320128 RAV Zeeland Ambulance 19-128 ( Middelburg )
Voor de rest nog weinig nieuws.
Life is Music
pi_68140077
Safty first, dus eerst granaten erin, daar kijken of er nog iemand leeft.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_68141555
Welke soort groepen gingen met elkaar op de vuist Net aangekomen in het vredige Nederland en gelijk al weer oorlog zoeken
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_68141654
HVZeeland:
quote:
MIDDELBURG - Bij het asielzoekerscentrum aan de Stromenweg in Middelburg heeft vanochtend een grote vechtpartij plaatsgevonden waarbij in totaal ongeveer vijftig mensen waren betrokken.
Omroep Zeeland:
quote:
Gewonden bij vechtpartij AZC M'burg
Bij het asielzoekerscentrum in Middelburg is vanmiddag een grote vechtpartij uitgebroken tussen twee groepen asielzoekers uit Somalië en Irak. Bij de vechtpartij zijn zeker vier asielzoekers gewond geraakt. Daarnaast hebben enkele politieagenten lichte verwondingen opgelopen. Een politieauto werd totaal vernield. Ook vrijdagavond was het onrustig, maar wist de politie de rust te herstellen.
PZC:
quote:
MIDDELBURG - Bij het asielzoekerscentrum in Middelburg heeft vanochtend een grote vechtpartij plaatsgevonden waarbij in totaal vijftig mensen van twee verschillende nationaliteiten waren betrokken. Onder hen vielen drie gewonden.

De onrust begon gisteravond. Toen moest de politie een vechtpartij sussen. Daarbij werd één aanhouding verricht. Zaterdagochtend laaide de vechtpartij weer op. Vijftig mensen raakten slaags. De politie kon de ruzie aanvankelijk niet de baas en riep de hulp in van de regionale ondersteuningsgroep. Die hoefde uiteindelijk toch niet op te treden.

Er zijn vandaag nog twee aanhoudingen verricht. Drie vechtersbazen raakten gewond: één had een steekwond aan zijn been, één een hoofdwond en één een gekwetste elleboog. Enkele agenten liepen lichte (schaaf)wonden op. Eén politieauto werd compleet vernield.

De politie is nog bij het AZC aanwezig. Het is rustig, maar de sfeer is gespannen.
Life is Music
pi_68141711
Ja maar ze moeten gewoon nog wennen aan hoe het hier gaat.
pi_68141719
Zijn er ook doden gevallen?
X
X
X
pi_68141837
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 15:56 schreef Slappy het volgende:
Welke soort groepen gingen met elkaar op de vuist Net aangekomen in het vredige Nederland en gelijk al weer oorlog zoeken
Huti's en Tutsu's
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_68142009
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 16:04 schreef Frasier het volgende:
Zijn er ook doden gevallen?
Ja, een politiebusje.
Life is Music
pi_68142101
Tja de politie durft daar ook niet meer te komen..stelletje mietjes
Gewoon knuppelen mên
I HEARD YOU LIEK MUDKIPZ
  zaterdag 18 april 2009 @ 16:22:39 #13
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_68142126
Laat ze elkaar maar afslachten, scheelt weer een hoop beroepsprocedures.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_68142147
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

on my way
No Guts, No Glory
pi_68142206
Terug naar waar ze vandaan komen. Ze worden hier opgevangen, krijgen te eten en zijn veilig nu ze niet meer in hun "oh zo gevaarlijke" woongebied zitten. En wat doen ze? Vechten!

Strik eromheen en terug naar het thuisland.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_68142262

Pardon voor al deze asielzoekers!!
Ze hebben het al zo zwaar, komt de politie ze hier ook nog eens lastig vallen.
pi_68142413
De natuur in optima forma.
Zelfreinigend vermogen.
pi_68143071
Life is Music
  zaterdag 18 april 2009 @ 17:27:25 #19
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_68143798
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 16:16 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Ja, een politiebusje.
Dat politiebusje zag ik nog rondgeslepen worden door een takelwagen toen ik net naar huis fietste, vroeg me al af wat er mee was gebeurt .
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_68143927
Verbaast me nog dat dit niet vaker gebeurt. Een paar honderd mensen op een kluitje in een stressvolle situatie. Niet dat dit dan weer goed te praten valt, maar als er 50 op de vuist gaan, zijn er dus ook een paar honderd die niet meededen en hier ook geschokt van zijn.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_68144221
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 17:32 schreef Mwanatabu het volgende:
maar als er 50 op de vuist gaan, zijn er dus ook een paar honderd die niet meededen en hier ook geschokt van zijn.
Maak je geen zorgen meis, want de gelukszoekers zullen hooguit geschokt zijn (en als we de PvdA moeten geloven zijn die hier niet). Een echte asielzoeker is gewend aan dood en verderf, daarom zijn ze gevlucht en die slapen om dit kleine incident echt geen nacht minder.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 18 april 2009 @ 17:46:05 #22
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_68144275
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

And bring on your shotguns!

De betrokkenen mogen van mij per direct het land uit gezet worden!
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 18 april 2009 @ 17:47:21 #23
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_68144315
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 17:43 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen meis, want de gelukszoekers zullen hooguit geschokt zijn (en als we de PvdA moeten geloven zijn die hier niet). Een echte asielzoeker is gewend aan dood en verderf, daarom zijn ze gevlucht en die slapen om dit kleine incident echt geen nacht minder.

En vervolgens krijgen ze een verblijfsstatus en worden ze op zaterdagavond in de stad - onder invloed van een potje drank- ook opgefokt en slaan ze iemand het leven uit, daar slapen ze geen nacht minder om.

Enkeltje thuisland voor dit soort haantjesgedrag.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_68144372
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 17:47 schreef Hukkie het volgende:

[..]

En vervolgens krijgen ze een verblijfsstatus en worden ze op zaterdagavond in de stad - onder invloed van een potje drank- ook opgefokt en slaan ze iemand het leven uit, daar slapen ze geen nacht minder om.

Enkeltje thuisland voor dit soort haantjesgedrag.
Ik heb het sowieso al nooit begrepen dat mensen uit al die oegoeboegoe landen helemaal naar dit ultra kleine Nederland toe komen.
Ik vind het sowieso al erg bizar want er zijn maar weinig buitenlanders die Nederland op de kaart kunnen aanwijzen, maar al die mensen in verweggiestan weten het allemaal precies te vinden....

Het zal me niks verbazen als er in die landen 1 of andere blanke linksert is die hun maar al te graag de weg wijst + aanvullende tips geeft (misschien moeten die stripfiguren van Nova e.d. dat eens een keertje gaan onderzoeken, hebben ze ook eindelijk een keertje een primeurtje)
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 18 april 2009 @ 17:50:53 #25
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_68144402
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:38 schreef Lemmeb het volgende:
Je moet wel heel erg achterlijk zijn wil je dit niet erg vinden! Die mensen mogen van mij dan ook de ..... krijgen.
pi_68144723
Oh, gaan we op die toer. Het zijn allemaal gelukszoekers of mensen die een tik van de molen hebben en geen probleem hebben met geweld. Er zitten geen normale gezinnen tussen natuurlijk.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_68144741
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 18:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh, gaan we op die toer. Het zijn allemaal gelukszoekers of mensen die een tik van de molen hebben en geen probleem hebben met geweld. Er zitten geen normale gezinnen tussen natuurlijk.
Mensen die gevlucht zijn voor oorlog, zijn gewend aan dood en verderf en raken niet geschokt van zo'n simpele vechtpartij.
  zaterdag 18 april 2009 @ 18:56:24 #28
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_68146094
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 18:03 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Mensen die gevlucht zijn voor oorlog, zijn gewend aan dood en verderf en raken niet geschokt van zo'n simpele vechtpartij.
Niemand raakt gewend aan de oorlog. Typisch een uitspraak van iemand die nog nooit een oorlog heeft meegemaakt, maar alleen stoer achter zijn computer erover kan oordelen.
pi_68146195
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 18:56 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Niemand raakt gewend aan de oorlog. Typisch een uitspraak van iemand die nog nooit een oorlog heeft meegemaakt, maar alleen stoer achter zijn computer erover kan oordelen.
Vertel eens wat jij hebt meegemaakt in een oorlog.
Ben erg benieuwd daarnaar.
pi_68146308
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 18:03 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Alsof je daar ooit permanent aan went. Het enige wat erbij in de buurt komt is dat je een beetje lethargisch doorleeft omdat je geen kant opkan of te overspannen bent om nog te reageren. Die soldaten die terugkwamen met shellshock waren er toch ook niet aan gewend?
En helemaal als mensen uit zo'n situatie in rustiger vaarwater komen kunnen ze dit soort onrust en stress niet hebben.
  zaterdag 18 april 2009 @ 19:04:24 #31
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_68146321
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 19:00 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Vertel eens wat jij hebt meegemaakt in een oorlog.
Ben erg benieuwd daarnaar.
Ik eigenlijk ook wel.

/ontopic per eerste directe vlucht terug , beetje misbruik maken van onze vrijheden

Vechten doe je maar thuis
Ik ben inmiddels overleden
pi_68163757
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 19:04 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Alsof je daar ooit permanent aan went. Het enige wat erbij in de buurt komt is dat je een beetje lethargisch doorleeft omdat je geen kant opkan of te overspannen bent om nog te reageren. Die soldaten die terugkwamen met shellshock waren er toch ook niet aan gewend?
En helemaal als mensen uit zo'n situatie in rustiger vaarwater komen kunnen ze dit soort onrust en stress niet hebben.
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 18:56 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Duh daarom zijn ze ook gevlucht, maar in hun oude gebied hebben zij zoveel afschuwelijke dingen meegemaakt, dat ze echt niet wakker liggen van een kleine matpartij in NL.

En als ik een oorlog zou hebben meegemaakt en er zou in een vluchtelingenkamp een matpartij om mij heen uitbreken, ga ik gewoon rustig verder met eten/schaken/whatever.

[ Bericht 18% gewijzigd door JohnDope op 19-04-2009 12:03:06 ]
pi_68165116
quote:
Op zondag 19 april 2009 11:57 schreef JohnDope het volgende:

[..]

[..]

Duh daarom zijn ze ook gevlucht, maar in hun oude gebied hebben zij zoveel afschuwelijke dingen meegemaakt, dat ze echt niet wakker liggen van een kleine matpartij in NL.
Juist in een situatie waarin je tot rust hoort te komen na een hoop ellende, kun je je extreem bedreigd voelen door zo'n gewelddadig iets, om maar niet te spreken van de spanningen in de aanloop hiernaar. Het zijn namelijk wel je buren die ineens op tilt slaan. Een normale Nederlander wordt daar al angstig van.

Dit is in ieder geval mijn ervaring in asielzoekerscentra: er broeit een hoop en als mensen zich dan niet veilig gaan voelen dan slaan ze veel eerder door en trekken ze zich dit soort dingen erg aan. Het is niet voor niets dat het zelfmoordpercentage nogal hoog is daar, wat op het eerste gezicht misschien vreemd lijkt omdat ze in een situatie zitten waarin ze weer veilig zouden moeten zijn, maar juist dan gaat het knagen.
quote:
En als ik een oorlog zou hebben meegemaakt en er zou in een vluchtelingenkamp een matpartij om mij heen uitbreken, ga ik gewoon rustig verder met eten/schaken/whatever.
En als je aangevallen wordt door een cowboy, dan duw je gewoon zijn paard om!
  zondag 19 april 2009 @ 12:55:41 #34
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_68165556
[
quote:
Op zondag 19 april 2009 12:43 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Juist in een situatie waarin je tot rust hoort te komen na een hoop ellende, kun je je extreem bedreigd voelen door zo'n gewelddadig iets, om maar niet te spreken van de spanningen in de aanloop hiernaar. Het zijn namelijk wel je buren die ineens op tilt slaan. Een normale Nederlander wordt daar al angstig van.

Dit is in ieder geval mijn ervaring in asielzoekerscentra: er broeit een hoop en als mensen zich dan niet veilig gaan voelen dan slaan ze veel eerder door en trekken ze zich dit soort dingen erg aan. Het is niet voor niets dat het zelfmoordpercentage nogal hoog is daar, wat op het eerste gezicht misschien vreemd lijkt omdat ze in een situatie zitten waarin ze weer veilig zouden moeten zijn, maar juist dan gaat het knagen.
[..]

Goed en correct verwoord .
Ik ken iemand die noodgedwongen in een azc zit. Hierheen gehaald onder valse voorwendselen en in de prostitutie gedwongen. Het kind was amper 16. Met wat hulp heeft ze kunnen vluchten. Bleek ze zwanger te zijn van een of andere hoerenloper. Haar kindje is nu al bijna twee jaar en ze weet nog steeds niet waar ze aan toe is, maar ze wil ook niet meer terug naar haar land, waar het de hel op aarde moet zijn.
Kan wel janken als ik dit bericht lees. Ik zie haar er zo bij staan. Dat mens heeft nog nooit een vlieg doodgeslagen en een hart van goud.
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:38 schreef Lemmeb het volgende:
ik dus.
  zondag 19 april 2009 @ 13:08:32 #35
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68165974
Het is dat het zondag is, anders zou ik denken dat ik in een VMBO zwakstroom conferentie ben beland.
Intelligent, but fucked up.
pi_68166499
quote:
Op zondag 19 april 2009 13:08 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Het is dat het zondag is, anders zou ik denken dat ik in een VMBO zwakstroom conferentie ben beland.
Die linkserts discrimineren altijd het meest.
pi_68166534
quote:

[..]

[..]
Wereldvreemd.
pi_68166798
quote:
Op zondag 19 april 2009 13:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wereldvreemd.
Die mensen of ik?
pi_68166941
quote:
Op zondag 19 april 2009 13:34 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Die mensen of ik?
Jij.
pi_68166988
quote:

[..]

[..]
En dit is gewoon ook wat ik heb gezien. Er waren daar mensen die zelfs de lamp nachts aanlieten. En ja, er waren ook mensen die overduidelijk niet meer dan gelukzoekers waren.
quote:
Op zondag 19 april 2009 13:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wereldvreemd.
Waarom?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_68167201
quote:
Op zondag 19 april 2009 13:40 schreef paddy het volgende:

[..]

En dit is gewoon ook wat ik heb gezien. Er waren daar mensen die zelfs de lamp nachts aanlieten. En ja, er waren ook mensen die overduidelijk niet meer dan gelukzoekers waren.
[..]

Waarom?
Weet je wat het is, als je maar lang genoeg gaat roepen dat mensen zielig zijn, gaan ze vanzelf denken dat ze zielig zijn.
Hier in Nederland wonen ook legio mensen die traumatische dingen hebben meegemaakt, die zitten dan misschien niet in oorlog, maar hebben ook gewoon de hel op aarde beleeft.

Overigens heb je hier in Nederland ook mensen die `s nachts de lampen laten branden.
pi_68168052
quote:
Op zondag 19 april 2009 13:46 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Weet je wat het is, als je maar lang genoeg gaat roepen dat mensen zielig zijn, gaan ze vanzelf denken dat ze zielig zijn.
Hier in Nederland wonen ook legio mensen die traumatische dingen hebben meegemaakt, die zitten dan misschien niet in oorlog, maar hebben ook gewoon de hel op aarde beleeft.

Overigens heb je hier in Nederland ook mensen die `s nachts de lampen laten branden.
Lees mijn post nog eens.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_68172157
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 16:01 schreef Fredo55 het volgende:
HVZeeland:
[..]

Omroep Zeeland:
[..]

PZC:
[..]
Allemaal direct retour afzender....
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_68177292
quote:
Op zondag 19 april 2009 13:39 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Jij.
Want? Ik denk niet wat jij denkt en jij bent een man van de wereld?
  maandag 20 april 2009 @ 11:01:59 #45
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_68195956
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 17:49 schreef JohnDope het volgende:
Het zal me niks verbazen als er in die landen 1 of andere blanke linksert is die hun maar al te graag de weg wijst + aanvullende tips geeft (misschien moeten die stripfiguren van Nova e.d. dat eens een keertje gaan onderzoeken, hebben ze ook eindelijk een keertje een primeurtje)
Niet nodig hoor. Overal ter wereld opereren criminele bendes die mensen tegen heel veel geld smokkelen naar West-Europa. Die weten heel goed in welke landen de wetgeving en andere omstandigheden het gunstigst zijn.

De potentiele asielklanten dienen wél eerst flink wat knaken mee te nemen voor een enkeltje Europa. In het geval van Afrikanen, rust op de (vooral jonge) kerels een zware taak, aangezien het hele dorp/familie gespaard heeft om hun toekomstige weldoener naar het verre westen te sturen.

Wat Irakezen betreft; die kunnen toch nu weer terug? Voor ieder van de etnische groepen is wel een gebied te vinden waar hun groep in de meerderheid is en men relatief veilig kan wonen. Ik snap daar echt niks van, net als met de ex-joego's in de jaren '90. En Somaliërs moet je helemaal hier niet willen, wat een parasieten zijn dat.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_68206917
arabieren en negers haten elkaar al vanaf het begin dus vreemd is het niet.
pi_68225095
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 16:26 schreef Dutch_Courage het volgende:
Terug naar waar ze vandaan komen. Ze worden hier opgevangen, krijgen te eten en zijn veilig nu ze niet meer in hun "oh zo gevaarlijke" woongebied zitten. En wat doen ze? Vechten!

Strik eromheen en terug naar het thuisland.
zonde van die strik man!
pi_68234965
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 00:26 schreef Stienn het volgende:

[..]

zonde van die strik man!
hehehe
pi_68238016
schijt irakezen zijn ook nergens goed voor.
It needs be aware of the war being common and justice strife
and everything becoming in accordance with strife and necessity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')