bedankt , eensquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:01 schreef sappo het volgende:
Dit geld natuurlijk lang niet voor iedereen op FOK! er zijn ook heel veel Fokkers die hun hersenen wel goed gebruiken en ook hun best doen een zinnige reactie te geven en geen reactie geven als ze er geen verstand van hebben.![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:06 schreef Apfelsaft het volgende:
Misschien nemen we je serieus als je geen spelfouten meer maakt.
heel misschien.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:06 schreef Apfelsaft het volgende:
Misschien nemen we je serieus als je geen spelfouten meer maakt.
actievstequote:Op zaterdag 18 april 2009 14:01 schreef sappo het volgende:
Hoewel dit waarschijnlijk het actievste en grootste forum van NL is is daarmee samenhangend de drempel ook heel laag voor allerlei tuig, tokkies, pubers en andere randdebiellen om hier mee te discussieren.
Ik merk bijv als iemand ergens mee zit en OPBOUWENDEfeedback wil ontvangen en intelligente reacties dat ze dat 9 van de 10 keer niet krijgen.
Wat zal een newbie die hier net komt posten en info over iets wil krijgen schrikken van de reacties die hij of zij zal krijgen of FOK!
Het gaat gewoon nergens over en ze zijn vaak ronduit beledigend voor de TS.
Dit geld natuurlijk lang niet voor iedereen op FOK! er zijn ook heel veel Fokkers die hun hersenen wel goed gebruiken en ook hun best doen een zinnige reactie te geven en geen reactie geven als ze er geen verstand van hebben.![]()
Maar dat neemt niet weg dat hier behoorlijk wat tuig rond hangt.
Klacht: Fokkers zijn fuckers
idd, das het enige woordje wat de spellingscontrole van word eruit vist hé?quote:
ts --> http://www.viva.nl/quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:01 schreef sappo het volgende:
Hoewel dit waarschijnlijk het actiefste en grootste forum van NL is is daarmee samenhangend de drempel ook heel laag voor allerlei tuig, tokkies, pubers en andere randdebielen om hier mee te discussiëren.
Ik merk bijv als iemand ergens mee zit en OPBOUWENDE feedback wil ontvangen en intelligente reacties dat ze dat 9 van de 10 keer niet krijgen.
Wat zal een newbie die hier net komt posten en info over iets wil krijgen schrikken van de reacties die hij of zij zal krijgen of FOK!
Het gaat gewoon nergens over en ze zijn vaak ronduit beledigend voor de TS.
Dit geld natuurlijk lang niet voor iedereen op FOK! er zijn ook heel veel Fokkers die hun hersenen wel goed gebruiken en ook hun best doen een zinnige reactie te geven en geen reactie geven als ze er geen verstand van hebben.
Maar dat neemt niet weg dat hier behoorlijk wat tuig rond hangt.
Klacht: Fokkers zijn fuckers
\quote:
Je hebt wel meer fouten gemaakt hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:12 schreef sappo het volgende:
[..]
idd, das het enige woordje wat de spellingscontrole van word eruit vist hé?actiefste komt van actief? oké weer wat geleerd
daar word je veels te snel gebannedquote:
stam plus T die vist word er niet uit hé?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je hebt wel meer fouten gemaakt hoor![]()
Geld
ts niet.quote:
quote:
had je de tieten van je zusje eigenlijk al gepost?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:13 schreef sappo het volgende:
[..]
stam plus T die vist word er niet uit hé?
Zo zie je hoe serieus ik dit forum ook neem als ik niet eens de moeite neem zonder spelfouten te schrijven terwijl ik wel weet hoe het geschreven moet worden.
![]()
Ik moest deze zin 3x herlezen voordat ik erachter kwam dat je het werkwoord 'geldt' bedoelde ipv echt geld.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:01 schreef sappo het volgende:
Dit geld natuurlijk lang niet voor iedereen op FOK!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:18 schreef genakt het volgende:
welgrappig dat TS net een paar daagjes een account heeft en nu al weet hoe alles hier op fok in elkaar zit
en al bijdehand gaat zitten doen.
Ik heb weinig hoop voor je TS.
lees ik hier lemmo? doe ff chill man, we mogen je vast wel als je betere topics aan gaat maken en minder de clowneske miet speelt.quote:
we doen gewoon het topic weer overnieuw!quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Wauw!!!
Je hebt de qoute knop gevonden!!!!
Heb je een gevoel van saamhorigheid op dit forum? voel jij je verbonden met de rest?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lees ik hier lemmo? doe ff chill man, we mogen je vast wel als je betere topics aan gaat maken en minder de clowneske miet speelt.
Ga je een beetje lopen editten, nu is mijn vorige reactie vrij belachelijk.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:20 schreef sappo het volgende:
Jullie zijn het dus.
[ afbeelding ][/img]
Misschien was die het sowieso welquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga je een beetje lopen editten, nu is mijn vorige reactie vrij belachelijk.
herasmus zij dank niet nee. zoek jij dat gevoel dan? ik ben de volkomen autonoom. vraag maar na. dáárom fok! ik.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:27 schreef sappo het volgende:
[..]
Heb je een gevoel van saamhorigheid op dit forum? voel jij je verbonden met de rest?
Omdat je ''we'' zegt lijkt het net of je je verbonden voelt met de rest van dit forum.
Ik zou niet zo snel in ''wij'' termen spreken over mensen die ik niet ken en nooit gezien heb.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
herasmus zij dank niet nee. zoek jij dat gevoel dan? ik ben de volkomen autonoom. vraag maar na. dáárom fok! ik.
omdat je een loser bent!quote:
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:37 schreef sappo het volgende:
[..]
Ik zou niet zo snel in ''wij'' termen spreken over mensen die ik niet ken en nooit gezien heb.
zal ik het je nog erger vertellen. ik ken dus serieus een gezin met twee, inmiddels ruimvolwassen, zonen waar vader en moeder hebben gekozen om de ene zoon wél en de andere geen moedermelk te geven. en dit tijdens de opvoeding ook rustig te vertellen. ludiek experiment noemden zij dat.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:26 schreef Daniel1976 het volgende:
@Zoalshetis. Van mij mag je wij gebruiken hoor. ik sluit me er wel bij aan.
Ik denk sappo heeft een moeilijke jeugd gehad. Nooit genoeg moederliefde. De kindjes in de klas wilde niet met hem spelen. TS mocht als enige van de klas nooit over de juffrouw heen. Hij kreeg nooit de mooie computergames die hij wilde.
En dat reageert hij nu af op ons.
right!quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:26 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik denk sappo heeft een moeilijke jeugd gehad. Nooit genoeg moederliefde. De kindjes in de klas wilde niet met hem spelen. TS mocht als enige van de klas nooit over de juffrouw heen. Hij kreeg nooit de mooie computergames die hij wilde.
wil jij me niet knuffelen en mij liefde geven? mag ik in jouw fiere sterke armen uithuilen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:26 schreef Daniel1976 het volgende:
Ja, laten WIIJ een grote groepshug doen en ff met zijn allen gaan janken hier, lijkt me best gezellig, maar ik wil het niet alleen doen, jullie moeten wel meedoen anders vind ik het niet leuk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |