Volgende week weerquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:46 schreef themauster het volgende:
Geen flirt je stijf vandaag of heb ik dat gemist?
Huh?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweer Joss StoneVanmorgen ook al...
En meneer Ekdom zelf niet te vergeten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:55 schreef -Hans- het volgende:
Jewel, Bruce en nu Joss Stone. Roel mag niet klagen
Oja, ook nog Elo en Sash
Ekdom inderdaad ookquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En meneer Ekdom zelf niet te vergeten.
Extra genieten dusquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:01 schreef purplerose het volgende:
ok ik ben nu lekker stoned en ik MOET gewoon ff kwijt dat ik zo blij ben met me laptop
het lijkt niet veel maar voor mij is dat toch wel een beetje een 'big deal'
Idd ik geniet gewoon van dat dingquote:
Dat typenummer weet je vast niet uit je hoofd...quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Idd ik geniet gewoon van dat ding
Het leukste is dat ik hem helemaal zelf heb uitgezocht via de tweakers pricewatch en ik geen slechte keus heb gemaakt met me acer 7730ZG424
kan ik me series lekker op de bank kijken of bed undso
En ook nog eens draadloos! Ben je zeker wel een beetje blij met de hulp van je nerd, of niet?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Idd ik geniet gewoon van dat ding
Het leukste is dat ik hem helemaal zelf heb uitgezocht via de tweakers pricewatch en ik geen slechte keus heb gemaakt met me acer 7730ZG424
kan ik me series lekker op de bank kijken of bed undso
Heb het zovaak gelezen dat ik hem idd uit me hoofd kenquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat typenummer weet je vast niet uit je hoofd...
Ik vrees dat het de radio dan toch even een flink stuk harder zal worden gezet. De ultieme achtbaanplaatquote:
ja me nerd gaat weer sex krijgenquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En ook nog eens draadloos! Ben je zeker wel een beetje blij met de hulp van je nerd, of niet?
Is dat een Acer Aspire ??
Haha, okay danquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
ja me nerd gaat weer sex krijgen![]()
ja acer aspire
Ik houd DJ's niet verantwoordelijk voor de playlist, al heeft ie vast wel inspraak gehad bij de requests vaN ZOJUIST :yquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ekdom achter de knoppen. Dan is het vaak prima te doen !.
Jup, dat denk ik ook. Maar ik denk dat Ekdom ook wel de nodige vrijheid heeft bij het samenstellen van de lijst. Naja, het is in elk geval prettig luisteren. Zon buiten en 3FM lekker hard aanquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik houd DJ's niet verantwoordelijk voor de playlist, al heeft ie vast wel inspraak gehad bij de requests vaN ZOJUIST :y
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |