Ik dacht even dat dat je subklacht was. Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:39 schreef n8n het volgende:
Antiklacht: Break on trough op zeer luid volume kunnen beluisteren om mij te beschermen tegen invloeden van buitenaf.
Ja eenmalig (mag ik hopen)quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:47 schreef J.Herrer het volgende:
Dat had je kunnen weten en dan ook nog huilen
Of staat die markt er pas sinds vandaag?
TS woont op kamers in Utrecht, dôh.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:50 schreef Rosbief het volgende:
Ah, nu met pics, TSA woont in een pauperbuurt zie ik.
Nog eens geen garage
Stamplein van neerlandsch Onur's en consortenquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:52 schreef J.Herrer het volgende:
Wat een mooie bestrating.. lijkt wel een perzisch tapijt
Trekt het ook een bepaald soort volk aan?
Dat is een kabel naar mn versterker. En ik heb door op de lyrics te googlen de uitvoerend artiest gevondenquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:01 schreef boskameel het volgende:
Hahaha jij hebt de gewone Apple oordopjes!!!!11
Wat moet jij dan zeuren over tokkies terwijl je zelf ook in een bouwval woont?quote:
Bouwval? Het is prima opgeleverd geweest en ik heb geen last meer van huisgenoten daar het een studio betreft. 10 minuten vanaf het centrum, de AH én school op loopafstand, dat bij elkaar genomen neem ik een tokkiedagje maar voor liefquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:12 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat moet jij dan zeuren over tokkies terwijl je zelf ook in een bouwval woont?
Alles is relatief.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:12 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat moet jij dan zeuren over tokkies terwijl je zelf ook in een bouwval woont?
Nog iets vrij daar?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:19 schreef n8n het volgende:
[..]
Bouwval? Het is prima opgeleverd geweest en ik heb geen last meer van huisgenoten daar het een studio betreft. 10 minuten vanaf het centrum, de AH én school op loopafstand, dat bij elkaar genomen neem ik een tokkiedagje maar voor lief
beter bekend als een 1-kamerappartement, dus slaapkamer en huiskamer in 1, maar dat is op kamers eerder regel dan uitzondering. Voordelen zijn het niet hoeven delen van keuken (en dus de koelkast) en badkamer. En nee er komt nauwelijks wat vrij.quote:
Meest beluisterde artiesten door Irritatie100:quote:
Geen SLAM! FM in Limburgquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:39 schreef Ritmo het volgende:
Wat een kutmuziek draai je op je iPod.Ben je 40 ofzo?
Jemig, wat luister jij een pop-bagger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:43 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Jemig, wat luister jij een pop-bagger.
Ja man, ik luister echt voornamelijk popSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik volg 't niet, maar Deftones is oké.quote:
Gitaarjosti'squote:Op zaterdag 18 april 2009 14:13 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Voetbal, TMF muziek, VMBO-t?
Hier nog maar 1 dan:quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:27 schreef Gehannes het volgende:
Zie dat volk op die foto TS zwaar ownen. Er zijn zelfs rolstoel piraten aanwezig zie ik.
quote:
Een hele horde rolstoel piraten.quote:
Niet dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja man, ik luister echt voornamelijk pop
Dat is inderdaad allemaal pop jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:36 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Niet dan?
Guus Meeuwis
The Partysquad
Britney Spears
Rihanna
Mika
September
Jan Smit
K3
Dikdakkers
Nick & Simon
50 Cent
Dat was slechts een vluchtige blik.
WO gewoonquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:13 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Voetbal, TMF muziek, VMBO-t?
Geen TMF muziek?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
WO gewoon
En geen TMF muziek nee
Laat ik het dan zo zeggen: ik kijk nooit TMF.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:57 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Geen TMF muziek?Heb je je LastFM goed bekeken? Enkel het bovenstaande lijstje al.
Ja, het zegt dat hij normaal is en geen puisterige alto. Welke 20-er luistert nou muziek uit de jaren '60/'70?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:40 schreef n8n het volgende:
[..]
Meest beluisterde artiesten door Irritatie100:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Geen SLAM! FM in Limburg
zegt genoeg
Zie het als compliment joh. Daarmee bedoelt ie dat je er niet zo uitziet:quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo zeggen: ik kijk nooit TMF.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, het zegt dat hij normaal is en geen puisterige alto. Welke 20-er luistert nou muziek uit de jaren '60/'70?Dat zijn altijd van die loserige types zonder vrienden.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zie het als compliment joh. Daarmee bedoelt ie dat je er niet zo uitziet:
[ afbeelding ]
Jij noemt mensen met muzieksmaak 'loserige types zonder vrienden'?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, het zegt dat hij normaal is en geen puisterige alto. Welke 20-er luistert nou muziek uit de jaren '60/'70?Dat zijn altijd van die loserige types zonder vrienden.
Try me.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ben geen 20-er, maar volgens mij slaat het ook op mij.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |