Hoewel ik niet gelovig ben, kan ik me prima vinden in die regel.quote:De Gulden Regel is de leefregel die zegt: Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet. De Gulden Regel wordt in de een of andere vorm aangetroffen in vrijwel elke godsdienst en cultuur, en is het uitgangspunt van veel humanistische stromingen en levensfilosofieėn.
He he, dat maakt een hoop duidelijk.quote:In de Koran komt de uitspraak niet voor.
Wensen ze dan dat hun eigen moeder ook een hoer is en zijn ze gewoon jaloers op mij of wat?quote:Wel kan verwezen worden naar de Hadīs (uitspraken en daden die aan Mohammed worden toegeschreven). Ook hier in het kader om een goede, vreedzame samenleving te realiseren.
“Niemand van jullie is een gelovige tenzij hij zijn naaste toewenst wat hij zichzelf toewenst” (Mohammed)
Hadīs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
Kan een modje de TT even aanpassen aub?quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:37 schreef Rosbief het volgende:
Praten klinkt een beetje denigrerend, gebruik dan speculeren ofzo in de TT.
Problemen mee?quote:
Ik was naar Paaspop en daar trad een band op: Triggerfinger. Ik bleef ze maar triggershot noemen en ik wist maar niet waar het vandaan kwam.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb Marokkaanse vrienden ja.
quote:
"Nee jij?" is leuker, dan spreek je ze meer op hun niveau aan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:55 schreef Boor-rat het volgende:
![]()
![]()
"WIL JE PROBLEMEN?!?!"
![]()
waar ik altijd droog op antwoord: nee liever niet..
Triggerfinger, waaar ken ik ze van ook alweer? Ze hadden een leuk, bekend nummerquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:54 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ik was naar Paaspop en daar trad een band op: Triggerfinger. Ik bleef ze maar triggershot noemen en ik wist maar niet waar het vandaan kwam.
Het is me nu duidelijk.
met je marokkaanse vrienden.
ja jou en je marokkaanse vriendenquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Triggerfinger, waaar ken ik ze van ook alweer? Ze hadden een leuk, bekend nummer
Komt omdat je me overal meeneemt.
begin je al bang te worden?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja jou en je marokkaanse vrienden
nah.quote:
Ik bedoel maarquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:47 schreef fraubitch het volgende:
Goed topic. Nadenkstof!
probeer eens?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik je nou persoonlijk dreig over een PM?
ja precies! Ik ben het nu al aan het overdenken!quote:
Ik ook. Ik vind het op zijn minst een interessant gegeven. Waarom is hier nooit verder onderzoek naar gedaan en waarom ben ik weer de eerste die hier verbanden legt en alles!?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:12 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ja precies! Ik ben het nu al aan het overdenken!
nou vooruitquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind het op zijn minst een interessant gegeven. Waarom is hier nooit verder onderzoek naar gedaan en waarom ben ik weer de eerste die hier verbanden legt en alles!?
quote:
Fokkers hebben heul geen vrienden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb Marokkaanse vrienden ja.
Omdat niet iedereen zo slim is als jijquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind het op zijn minst een interessant gegeven. Waarom is hier nooit verder onderzoek naar gedaan en waarom ben ik weer de eerste die hier verbanden legt en alles!?
Dat is juist het eiereneten. Of ze er nou wel of niet volgens leven maakt niet uit, want:quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nou vooruit
jij denkt dat die mensen volgens de islam / koran leven?
quote:In de Koran komt de uitspraak niet voor.
Dat weet ik. Soms is dat nogal best lastig dat jullie allemaal zo dom zijn en ik zo slim ben, maargoed, dat is een ander verhaal natuurlijk. Hier gaat het gewoon over marokkanen en hoerenquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen zo slim is als jij
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is juist het eiereneten. Of ze er nou wel of niet volgens leven maakt niet uit, want:
[..]
Wat zou Allah zeggen als je het in een context plaatst dat Nederlanders moslims huizen hebben toegewezen en gesteund.quote:Aangaande degenen die jullie niet om religie bestrijden en die jullie niet uit jullie huizen verdrijven, verbiedt Allah jullie niet dat jullie hen vriendelijk en rechtvaardig behandelen. Waarlijk heeft Allah de rechtvaardigen lief.
Daar gaat mijn nobelprijsquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
DE OP van VOSSS is weerlegd, Nederlanders beginnen zelluf over hun moeders.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:55 schreef Dichtpiet. het volgende:
Gulden Regel is onzin. Als we allemaal volgens de Gulden Regel zouden leven, dan zou de economie plat liggen. Stel dat een schilder iemands huis niet paars wil schilderen, omdat hij zijn eigen huis niet paars zou schilderen ....
Goeie!quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:55 schreef Dichtpiet. het volgende:
Gulden Regel is onzin. Als we allemaal volgens de Gulden Regel zouden leven, dan zou de economie plat liggen. Stel dat een schilder iemands huis niet paars wil schilderen, omdat hij zijn eigen huis niet paars zou schilderen ....
MEEHGGAA KIICCKK!!! naja... beetjequote:Op zondag 31 mei 2009 13:50 schreef Nielsch het volgende:
Ik zeg altijd maar tegen Marokkanen die me dwars zitten: "Je moeder is een vieze vuile stinkhoer en je vader neukt op dit moment een varken in z'n aars"... Worden ze kwaad joh!
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:19 schreef Ireyon het volgende:
Aan zulke opmerkingen kan ik me nooit echt ergeren..
Marokkaan; "Je moeder is een hoer".
Ik; "Ik vind jouw moeder oprecht een erg vriendelijke, opgewekte, lieve vrouw".
Marokkaan;![]()
Ik;
Marokkaan;
Mooiquote:Op zondag 31 mei 2009 15:19 schreef Ireyon het volgende:
Marokkaan;![]()
Ik;
Marokkaan;
komen ze er nu al achterquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:22 schreef mirved het volgende:
Gelukkig zijn het slechts "enkele" Rotterdam broeinest van criminele allochtone jongeren
Een wespennest ontdek je ook meestal pas als je 10 keer gestoken bent.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:19 schreef Ireyon het volgende:
Marokkaan;![]()
Ik;
Marokkaan; Wat praat je over mijn moeder a sahbi, ik steek schroevendraaier in je nek, draag hem toch op zak...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |