Ben jij een boer?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:21 schreef multivitamine88 het volgende:
wat er staat in die poll van de FP
flikker toch op het is hier geen amerika![]()
doe maar gewoon Douwe egberts ofzo
Daar ging je de fout al in, niet moet niet op de FP komen!quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:21 schreef multivitamine88 het volgende:
wat er staat in die poll van de FP
Dan is het maar goed dat niet er niet staat. Staat wel er wel of ook niet?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Daar ging je de fout al in, niet moet niet op de FP komen!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:27 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat niet er niet staat. Staat wel er wel of ook niet?
Hoe kan je dat anders weten?quote:wat er staat in die poll van de FP
OMGquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan je dat anders weten?
Dan moet je Senseo hebben. Er wordt regelmatig gehuild dat het ranzige zooi is, gezweet omdat ie niet weg te krijgen is en dat bloeden en lijden komt wel als je apparaat ontploft.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:31 schreef padlarf het volgende:
Klaag je nou over Starbucks?
Beter klaag je over het feit dat je amper nog niet-fairtrade koffie kan krijgen!![]()
Ik wil koffie waar voor geleden is, voor gebloed, gezweet en gehuild! Dat is de traditie ja! Godverdomme!
NOHHHHHquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:34 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dan moet je Senseo hebben. Er wordt regelmatig gehuild dat het ranzige zooi is, gezweet omdat ie niet weg te krijgen is en dat bloeden en lijden komt wel als je apparaat ontploft.
Geleden door Afrikanen/Aziaten , niet door mijquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:34 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dan moet je Senseo hebben. Er wordt regelmatig gehuild dat het ranzige zooi is, gezweet omdat ie niet weg te krijgen is en dat bloeden en lijden komt wel als je apparaat ontploft.
JA, ZEG DAT DAN!quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
Geleden door Afrikanen/Aziaten , niet door mij
Geen echte. Zijn allemaal verkooppunten zoals de Mediamarkt ook Apple verkoopt. Maakt het nog geen echte store zoals we die in Amerika kennen.quote:
We? Bioguard woont in de USA?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geen echte. Zijn allemaal verkooppunten zoals de Mediamarkt ook Apple verkoopt. Maakt het nog geen echte store zoals we die in Amerika kennen.
Geen applestore in Nederland ? Serieus ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geen echte. Zijn allemaal verkooppunten zoals de Mediamarkt ook Apple verkoopt. Maakt het nog geen echte store zoals we die in Amerika kennen.
Oke, je hebt gelijk. Daarom moet je met je iPhone in Nederland naar T-Mobile en niet naar zo'n shop itt tot Amerika waar je met een AT&T iPhone bij een Apple store naar binnen kunt wandelen waar ze 'm omruilen alsof je van bakkie koffie switched.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:45 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Geen applestore in Nederland ? Serieus ?
Woon in het oostblok in een stad als Utrecht en hebben er minstens 2
Volgens mij zegt hij dat hij ergens in een oostblokland woont, in ee middelgrote stad, en dat ze zelfs daar al twee apple stores hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oke, je hebt gelijk. Daarom moet je met je iPhone in Nederland naar T-Mobile en niet naar zo'n shop itt tot Amerika waar je met een AT&T iPhone bij een Apple store naar binnen kunt wandelen waar ze 'm omruilen alsof je van bakkie koffie switched.
Ik las het verkeerdquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:50 schreef padlarf het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij dat hij ergens in een oostblokland woont, in ee middelgrote stad, en dat ze zelfs daar al twee apple stores hebben.
Biogarde komt nooit verder dan zijn voordeur.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:45 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Geen applestore in Nederland ? Serieus ?
Woon in het oostblok in een stad als Utrecht en hebben er minstens 2
Klopt. Nu graag weer ontopic, want we dwalen af.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:54 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Biogarde komt nooit verder dan zijn voordeur.
Klopt, het is een winkel!quote:
Klopt, het is een totaal oplossing voor een ieder die op zoek is naar een prettige sfeer om een kop koffie te drinken!quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben daar echt na 1 minuut weer weggevlucht omdat het zo belachelijk druk en vol was in die winkel. Mooi design, dat dan weer wel.quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:23 schreef deepart het volgende:
Maar er zijn wel veel te weinig koffie shops hier in ons klein kikkerlandje
Dies al uitgelegd. Lees het topic.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:50 schreef J.Herrer het volgende:
En in Nederland heb je geen apple-stores?
Amaretto ijskoffiequote:
Verkeerde antwoord. Daar doel ik niet opquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:00 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ja, want als je niet geilt op Starbucks en Apple ben je een boer. Niet een meelopende nerd zonder smaak, een boer.
Waar zegt ie dat ie Starbucks niet kent dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Verkeerde antwoord. Daar doel ik niet opDenk aan het spreekwoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |