Serieus gozer, waarom zou je in deze context nu gaan aangeven dat je een vriendin hebtquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:55 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Neuh, was tamelijk kansloos, maar wel ontzettend lachen.
Dit was overigens voor ik een vriendin had.
Die had me waarschijnlijk ff flink aangepakt voor deze actie.
Kijk jongens ik ben niet kansloos, ik heb een vriendin.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:55 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Neuh, was tamelijk kansloos, maar wel ontzettend lachen.
Dit was overigens voor ik een vriendin had.
Die had me waarschijnlijk ff flink aangepakt voor deze actie.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:52 schreef Stigma het volgende:
[..]
Serieus gozer, waarom zou je in deze context nu gaan aangeven dat je een vriendin hebt![]()
Bovendien zet je eerder jezelf voor lul, als je (waarschijnlijk in een of ander gaar bandshirt) gaat staan headbangen bij een violist!
Ja dat was ikquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:34 schreef Rosbief het volgende:
Hee deepart, jij was trowuens toch die user met die wilders UI?
Zo ja, ik herkende je al die tijd niet meer, ik dacht dat jeDood was!!!!11![]()
Waarom had je eerst dat wilders plaatje?quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:53 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja dat was ikHeb ook een tijd in coma gelegen na geswaffeld te zijn door Remlof
WTF.. IS DAT DE VLAG VAN MAROKKO????!!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:00 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
Waarom had je eerst dat wilders plaatje?
Was je eerst een Nederlander, en nu ben je Marrokaan ?
JA DAT IS DE VLAG VAN MAROKOquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:04 schreef deepart het volgende:
[..]
WTF.. IS DAT DE VLAG VAN MAROKKO????!!!
Lul niet, is van Marokko..quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:16 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
JA DAT IS DE VLAG VAN MAROKO
Zeg dan waarom je dan die wilders plaatje had homoquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:18 schreef deepart het volgende:
[..]
Lul niet, is van Marokko..
Ontopic weer graag.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:20 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
Zeg dan waarom je dan die wilders plaatje had homo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |