nou dat gaat de NOS ook nog wel lukken hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:07 schreef Veerboot het volgende:
Ik denk dat het dan wordt zoals vroeger: 19.00-20.00 Studio Sport, 20.00-20.15 Journaal, 20.15-??.?? Studio Sport met overige wedstrijden. Alles in een uurtje proppen is in ieder geval onmogelijk.
vraag ik me ook af. Ook wat Eredivisie live zelf gaat doen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:46 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, nog een paar weken. Is er al bekend wat ze de laatste speelrondes doen als er 9 wedstrijden op 1 dag zijn?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:49 schreef borisz het volgende:
Het voetbal moet naar NL3. Heb je tenminste geen journaal van acht uur in je nek hijgen.
quote:"Ik vind dit een kwalijke zaak", zei de NAC-trainer. "De scheidsrechter heeft het voorval geconstateerd en liet daarna doorspelen. Het kan niet zo zijn dat hij daarna op aanwijzing op de grensrechter of de vierde man alsnog een strafschop geeft. Of we laten de scheidsrechter beslissingen nemen of we moeten iedereen maar mee laten beslissen. Dit is al de derde week op rij dat we op deze manier worden benadeeld.”
Ze zullen wel gaan schakelen tussen de wedstrijden. Het mooiste zou natuurlijk zijn dat ze gewoon een aantal extra kanalen regelen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
vraag ik me ook af. Ook wat Eredivisie live zelf gaat doen.
Echt een mafketelquote:
Iedereeen ontweek 'mquote:
Whaha GMTAquote:Op zondag 19 april 2009 19:15 schreef Prosac het volgende:
Toivonen slaat Wielaert op het hoofd.
hij legt zijn hand op de schouder en Wielaert doet een aanstelleritis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |