Jij bent echt om te huilenquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:28 schreef multivitamine88 het volgende:
[..]
dat moet jij zo nodig zeggen.
Dat was koning!quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:34 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik gebruikte thuis ook altijd dit trouwens:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:48 schreef Frollo het volgende:
Als jullie dit lezen gaan jullie huilen van nostalgie!Quarterdeck Expanded Memory Manager!!! Tuurlijk ken ik die nog! Het hoogste aan vrij geheugen wat ik haalde was 637 Kb. Meer haalde ik niet met QEMMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jajajajajajaja!!!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:34 schreef LangeJan het volgende:
Standaard DOS rituelen,
C:/cd games
C:/GAMES/cd wolf3d
C:/GAMES/WOLF3D/wolf3d -goobers
En Stacker uiteraard om je hardeschijf van 20 - 40 mb te verdubbelenquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:37 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Quarterdeck Expanded Memory Manager!!! Tuurlijk ken ik die nog! Het hoogste aan vrij geheugen wat ik haalde was 637 Kb. Meer haalde ik niet met QEMM
Slechte punten DOS:quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:29 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ja? Zoals Multiprogramming? Multithreading? Virtual memory? Segmentation? Paging? Disk caching?
DOS was een prima OS imho, maar het is natuurlijk al jaren achterhaald door moderne OS'en.
Onderbouwing?quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:18 schreef Iblis het volgende:
DOS 3.11 heeft volgens mij nooit bestaan. 3.3 wilde je sowieso hebben, want die ondersteunde harde schijven > 32 MB en 1.44 MB diskettes.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:18 schreef mrkrul het volgende:
het was overigens geen DOS 3.11 maar windows 3.11
Dat beweert TS ook helemaal niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |