watquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:20 schreef Harajuku. het volgende:
Als je naar Groningen wil stap je ook niet bij Beilen al uit, right.
Waarom dat?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:51 schreef sappo het volgende:
[..]
as ze me goud zouden geven om haar te neuken zouk nog zeggen; kanker op met je goud!
Helaas.....nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
klopt, maar mods denken wat meer na voordat ze n topic openen, dus waarschijnlijk zit er een diepere bedoeling achter
Of afgestampt .quote:Op zondag 19 april 2009 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
Zou TS al aangestampt zijn ondertussen?
Ze post net in een ander topic dus die zal wel niet scheelgeneukt zijnquote:
Ach ja, ik weet niet of ze kan pijpen maar ze kan vast wel iets lekkers doen.quote:Op zondag 19 april 2009 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze post net in een ander topic dus die zal wel niet scheelgeneukt zijn
Jij bent hier de mod hoorquote:
Zo gauw mensen je geen aandacht meer geven is de plezier er wel af? Borderliner.quote:
I beg your pardon? Het gaat nog steeds over mij.quote:Op zondag 19 april 2009 23:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Zo gauw mensen je geen aandacht meer geven is de plezier er wel af? Borderliner.
Kom op. Elke keer als mensen negatieve aandacht geven begin je te huilen dat het topic wel dicht mag.quote:Op zondag 19 april 2009 23:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I beg your pardon? Het gaat nog steeds over mij.
whehehehequote:Op zondag 19 april 2009 23:19 schreef MASD het volgende:
[..]
Kom op. Elke keer als mensen negatieve aandacht geven begin je te huilen dat het topic wel dicht mag.Open er dan geen, labiele doos.
quote:Op zondag 19 april 2009 23:19 schreef MASD het volgende:
[..]
Kom op. Elke keer als mensen negatieve aandacht geven begin je te huilen dat het topic wel dicht mag.Open er dan geen, labiele doos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |