Om nog maar te zwijgen over dit:quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:58 schreef LeonH het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over dit:
http://images.google.com/images?client=safari&rls=nl-nl&q=kylie%20minogue&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wi
Wanneer is het uitgezonden?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:55 schreef on_air het volgende:
[..]
Ha! Was leuk. En nee, ik heb hem compleet genegeerd. Wat denk ik effectiever was.
Hij stond naast Giphart, wie ik wel interviewde en hem niet.
Idd. Maak dan iets speciaals van een album (zie de nieuwe U2 in vijf uitvoeringen) i.p.v. een simpel zilveren schijfje in een kartonnen of plastic hoesje. Dan wil ik wel wat kopenquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:03 schreef Marc63 het volgende:
Hebben ze over jongeren die wel special edition sneakers kopen, maar geen platen meer kopen en geven ze als voorbeeld dat ze Bob Dylan zouden moeten kopen. Met zulke beredeneringen gaat de platenindustrie ook kapot.
Van tijd tot tijd koop ik wel een simpel zilveren schijfje in een kartonnen of plastic hoesje. Ik heb alleen het geld niet om alles te kopen wat ik mooi vind. Vind je het gek dat ik dan aan het downloaden ga?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Maak dan iets speciaals van een album (zie de nieuwe U2 in vijf uitvoeringen) i.p.v. een simpel zilveren schijfje in een kartonnen of plastic hoesje. Dan wil ik wel wat kopen.
Neuh. Cd's bij de plaatselijke platenzaak zijn gewoon veel te duur. Via play.com of cd-wow heb ik de laatste jaren al honderden cd's (en dvd's) besteld. Daar is 't heel redelijk geprijsdquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van tijd tot tijd koop ik wel een simpel zilveren schijfje in een kartonnen of plastic hoesje. Ik heb alleen het geld niet om alles te kopen wat ik mooi vind. Vind je het gek dat ik dan aan het downloaden ga?
Het houdt van goede muziek ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:14 schreef Marc63 het volgende:
Crisis... was bijna doof hier. Mn radio ging spontaan op maximum volume
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |