Echte kenners posten dan ook directquote:
Wij worden gekweekt door de Westerse maatschappij Bobby. Gekweekt en gefokt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:48 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Laten ze negers tegenwoordig al loslopen in een weiland? Tis wel allemaal biologisch toch?
Scharrelhomo's bestaan die ook?quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:48 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Laten ze negers tegenwoordig al loslopen in een weiland? Tis wel allemaal biologisch toch?
Nix mis met geFOK!t worden toch?quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:52 schreef ScharrelNeger het volgende:
[..]
Wij worden gekweekt door de Westerse maatschappij Bobby. Gekweekt en gefokt.
Die werkt dus niet. Andere dan maar?quote:
Hij zegt: "Insluiten op verzoek uitgeschakeld."quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Het duurt alleen ff voordat de muziek begint, maar dat hoort bij de clip.
Peter ik denk wel dat Greet hier een slotje opgooid want het topicnummer moet eerst en dat had 26 moeten zijn plus dat de haakjes verkeerd staan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Het duurt alleen ff voordat de muziek begint, maar dat hoort bij de clip.
Dan moet je op de tekst klikken onder het clipje klikken, en niet op het clipje zelf.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:04 schreef ScharrelNeger het volgende:
[..]
Hij zegt: "Insluiten op verzoek uitgeschakeld."
Waarschijnlijk kunnen ze dit niet eens vinden, er wordt flink gepost in de andere topics, ook.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Peter ik denk wel dat Greet hier een slotje opgooid want het topicnummer moet eerst en dat had 26 moeten zijn plus dat de haakjes verkeerd staan.![]()
Gefixtquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Peter ik denk wel dat Greet hier een slotje opgooid want het topicnummer moet eerst en dat had 26 moeten zijn plus dat de haakjes verkeerd staan.![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:44 schreef Peter6000 het volgende:
Er stond vandaag zo`n mooie foto in de krant:
[ afbeelding ]
Artikel ging over een alleenstaande man die 22 jaar werkloos was geweest, toen via een reïntegratietraject ergens een baantje had gekregen, en dat nu door de crisis dus weer is kwijtgeraakt.
Je ziet die hond gewoon denken: "Fijn dat de baas weer vaker thuis is, ik vind die crisis helemaal niet erg".
Hoi, ik ben thuis!quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Gefixt
En het was gezellig met liesje
En welkom terug in de sc peter
Hoi lieverdquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben thuis!
Ik ga je nu de foto's mailen!![]()
(En daarna naar tessa!)
Ja en ook weer bizarquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi lieverd
Was een hele leuke avond weer
En doe de groeten aan Tessa
quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:04 schreef PC eend het volgende:
Een onvervalst Coostopic kan ik natuurlijk niet ongepost voorbij laten gaan
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 04:04 schreef PC eend het volgende:
Een onvervalst Coostopic kan ik natuurlijk niet ongepost voorbij laten gaan
![]()
![]()
Ik denk dat het op een pakje stonds dat leeg is en je hebt weggegooidquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ja fuck, het staat niet op de pakjes sigaretten die ik hier heb, We hebben het toch niet laten liggen?![]()
Ik had beloofd dat ik ze zou sturen.
Ik raak hiermee alle mogelijke fans kwijt, maar ik verkoop computer in een elektronicawarenhuis.quote:Op zaterdag 18 april 2009 06:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De eikels![]()
Wat voor werk doe je eigenlijk?
Ah op die fiets, dan is het redelijk logisch dat je op zaterdag werktquote:Op zaterdag 18 april 2009 06:24 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik raak hiermee alle mogelijke fans kwijt, maar ik verkoop computer in een elektronicawarenhuis.![]()
Welke hou ik nog ff voor mezelf, voordat er allemaal FOK!kers op de vloer staan die nu korting willen in ruil voor eten voor mij straks
Packard Bell natuurlijk! Een mooie touchpad, rond van vorm, onlogisch in elk opzicht. Goedkope kwaliteit en slechte service!quote:Op zaterdag 18 april 2009 06:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah op die fiets, dan is het redelijk logisch dat je op zaterdag werkt
Welke laptop raad je aan?
Krijg ik nu eten?quote:Op zaterdag 18 april 2009 06:41 schreef Manu82 het volgende:![]()
PB heb ik idd helse ervaringen mee
Heb nu een Dell en een HPC
Op naar postuurtje Jaap!quote:Op zaterdag 18 april 2009 06:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Een stevig ontbijt denk ik dan
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |