denk je dat echt?quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:25 schreef Hondenbrokken het volgende:
Wat een kutfilms zijn dat zeg. Slechte en voorspelbare grappen, dom verhaal. Waarom is dat in 's hemelsnaam zo populair?
Het zou een parodie op alle goede films die onlangs zijn uitgebracht moeten zijn, toch kan ik er niet om lachen, zowel niet om de stukken die parodieėren op films die ik ken, als op films die ik niet ken. Toch vinden mijn zusje en heel wat van mijn vrienden die films helemaal geweldig, waar ik niks van snap.
Ook schijnen de films vaak beter verkocht te worden dan de originele films. Waarom dat nou weer?
Klacht: De makers van deze waardeloze scary movie films verdienen miljoenen en iedereen vind de films geweldig, terwijl de films werkelijk vreselijk zijn.
Wat zou er dan gebeurt moeten zijn?quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:31 schreef cablegunmaster het volgende:
pics van je zusje or it didnt happen
?quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pics van dr zelf maken en hier posten SHE BETTER!![]()
![]()
![]()
Waarom mensen dit leuk vinden? Omdat er HEEL VEEL domme mensen zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:25 schreef Hondenbrokken het volgende:
Wat een kutfilms zijn dat zeg. Slechte en voorspelbare grappen, dom verhaal. Waarom is dat in 's hemelsnaam zo populair?
Het zou een parodie op alle goede films die onlangs zijn uitgebracht moeten zijn, toch kan ik er niet om lachen, zowel niet om de stukken die parodieėren op films die ik ken, als op films die ik niet ken. Toch vinden mijn zusje en heel wat van mijn vrienden die films helemaal geweldig, waar ik niks van snap.
Ook schijnen de films vaak beter verkocht te worden dan de originele films. Waarom dat nou weer?
Klacht: De makers van deze waardeloze scary movie films verdienen miljoenen en iedereen vind de films geweldig, terwijl de films werkelijk vreselijk zijn.
tis voorspelbaar hier kwam een slot op , omdat de klacht ongegrond was teveel gebagger en een onserieuze TSquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:34 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Wat zou er dan gebeurt moeten zijn?
leedvermaak blijf leuk op welk niveau dan ook intelligentie heeft niks met humor te maken. al stomme humor produceren wel met intelligentie te maken heeftquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:35 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Waarom mensen dit leuk vinden? Omdat er HEEL VEEL domme mensen zijn.
Dat de films gewoon slecht zijn is niet mijn enige klacht. Ik vind het ook erg dat er miljoenen aan verdient wordt.quote:
Of mensen die af en toe houden van eenvoudig vermaak. Lekker met verstand op nul en domme film kijken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:35 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Waarom mensen dit leuk vinden? Omdat er HEEL VEEL domme mensen zijn.
ja hey, ik hoef je mening nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:40 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Dat de films gewoon slecht zijn is niet mijn enige klacht. Ik vind het ook erg dat er miljoenen aan verdient wordt.
alleen maar mooi, kun jij met simpele films als Scary Movie ook geld verdienenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:40 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Dat de films gewoon slecht zijn is niet mijn enige klacht. Ik vind het ook erg dat er miljoenen aan verdient wordt.
Vraag en aanbodquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:40 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |