Ook minder GM-sponsoring lijkt wel, met een Audi zo duidelijk in beeldquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
http://vimeo.com/4208071
Nieuwe Transformers-trailer. En volgens mij hebben ze deze keer geluisterd en de actie minder blurry gemaakt.
Het standaardantwoord: Het boek was beter.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:44 schreef Soempie het volgende:
Hoe was de film gister?
Dat had ik je zó ook al kunnen vertellenquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:40 schreef wyccie het volgende:
Ik vind rucola toch ook niet zo erg lekker.![]()
En toch zo veel gegeten. Mijn buik, auw!
Wat zit er allemaal in?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:49 schreef Soempie het volgende:
Ik ben echt zo stom geweest. Ik heb een ovenschotel gemaakt, maar ben er vergeten een ei door te doen. Nu is het straks een natte bende.![]()
![]()
Dat is niet meer op te lossen zeker?
Leek me ook al lastig die sfeer weer te geven. Maargoed, ik wil hem eigenlijk toch wel graag in de bios zien.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het standaardantwoord: Het boek was beter.![]()
Ik ga het natuurlijk heel erg vergelijken, maar volgens mij is de film zelf op zich niet heel slecht. Het is moeilijk de sfeer van het boek te pakken te krijgen.
En misschien is die sfeer voor iedereen weer anders.
Gehakt en prei en aardappelschijfjes, veel kruiden...en geen ei bij de room.quote:
Komt in ordequote:Op zaterdag 18 april 2009 18:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gehakt en prei en aardappelschijfjes, veel kruiden...en geen ei bij de room.
Rucola heeft helemaal niet dat nattige van ijsbergsla, dus van jou neem ik niks aan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
Dat had ik je zó ook al kunnen vertellen
Mwah, bij de meeste ovenschotels die ik maak hoeft geen ei.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:49 schreef Soempie het volgende:
Ik ben echt zo stom geweest. Ik heb een ovenschotel gemaakt, maar ben er vergeten een ei door te doen. Nu is het straks een natte bende.![]()
![]()
Dat is niet meer op te lossen zeker?
Als je de tijd hebt, gewoon doen. En als je nog meer tijd hebt: het boekje nog eens lezen voordat je gaat kijken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:51 schreef Soempie het volgende:
Leek me ook al lastig die sfeer weer te geven. Maargoed, ik wil hem eigenlijk toch wel graag in de bios zien.
Heeft niets met nattigheid te maken, die aversie van mij tegen dat soort dingenquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:54 schreef wyccie het volgende:
Rucola heeft helemaal niet dat nattige van ijsbergsla, dus van jou neem ik niks aan.![]()
Ik vind het bitter smaken.
Oh, maar de vorige keer zei je dat je een broodje weer terugstuurt als ze de sla er gewoon tussenuit hebben gehaald, omdat het dan helemaal klef is.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
Heeft niets met nattigheid te maken, die aversie van mij tegen dat soort dingen
Dat ging dan vooral om broodjes shoarma. Waar dan warme, natte sla tussenzit.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:03 schreef wyccie het volgende:
Oh, maar de vorige keer zei je dat je een broodje weer terugstuurt als ze de sla er gewoon tussenuit hebben gehaald, omdat het dan helemaal klef is.
Ehm is lust geen vis. En de diversiteit in vissmaak is groot. Maar ik lust echt geen vis.quote:De ene sla is echt niet met de andere te vergelijken. Het is net zoals zeggen dat je groente niet lust.
Dat is juist zo lekker knapperig en fris tussen al dat vette vlees door.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
Dat ging dan vooral om broodjes shoarma. Waar dan warme, natte sla tussenzit.
Heb ik op mijn werk ook wel eens gehad. USBstick in 1 aansluiting = herstart, andere aansluiting geen problemen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik stop m'n USBstick in m'n cardreader. *Poof* pc start opnieuw op![]()
Sla van shoarmatenten knapperig en fris?quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is juist zo lekker knapperig en fris tussen al dat vette vlees door.![]()
En ik ga maar eens iets aan het huishouden doen, als ik tenminste nog op kan staan met al dat voedsel in mijn buik. De hamblokjes waren wel erg lekker.
Dat het shoarmatenten zijn betekent niet dat het daarom standaard vies en slap moet zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sla van shoarmatenten knapperig en fris?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |