Ik kan me nu voor mijn kop slaan nu.quote:
Dat zou ik zeker doen ja.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan me nu voor mijn kop slaan nu.
Het was niet drukker dan druk.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:27 schreef MaJo het volgende:
Volgende keer gewoon wat zeggen hoorvind het een raar idee dat je in de winkel was zonder dat ik het door had
maar was ik druk bezig dan?
Beetje olijfolie lijkt mij wel lekker.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:34 schreef wyccie het volgende:
LB!
Als ik die coucoussalade alleen met mango, rozijntjes en sugarsnaps wil maken, moet er dan nog iets bij voor de smeuiigheid? Room of een beetje olijfolie?
Uhm?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het was niet drukker dan druk.
Ik kom misschien de volgende keer wel weer langs.
En Tuinwijk was ik vorig jaar ook langs geweest, de laatste vrijdag van het dienstregelingsjaar 2008. Ik kwam toen terug van Houten Castellum, later op Lunetten overgestapt op lijn 8 (ik wilde de nieuwste gelede bus testen, maar ik moest het doen met een iets ouder type).
Alhoewel ik niet in Utrecht woon, was Rijnsweerd tot begin dit decennium mijn tweede territorium, niet in de laatste plaats omdat mijn moeder daar vroeger voor Fortis werkte.
Ik zal niet meer reageren als jij post dat je in bad gaat of geweest bent.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:23 schreef MaJo het volgende:
Net nog even lekker in bad gestudeerdsorry cobra
en zo maar eens beginnen met deopdracht uit te tikken
Haha. Ik kan het natuurlijk ook gewoon niet zeggenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal niet meer reageren als jij post dat je in bad gaat of geweest bent.![]()
Wel wens ik je succes met je opdracht(en).
Blijf het maar gewoon posten hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha. Ik kan het natuurlijk ook gewoon niet zeggenhoewel, daarvoor is het veel te lekker
thanks![]()
Amsterdam, Bos en Lommer.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhm?Ok
volgens mij heb ik het al eens gevraagd, maar waar woon je nu dan?
Waarom denk je dat ik zei dat ik zo aan de opdracht ga beginnenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
Maar eerst even een peukie roken. MaJo?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zei dat ik zo aan de opdracht ga beginnen
zit nu nog lekker op het balkonme moed in te roken
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Amsterdam, Bos en Lommer.
Adelante (KLB-mod) zal me vast niet geloven, omdat ik ook nog eens weet waar alles in Arnhem ligt. Ik heb hem maar getroost met het feit dat de allereerste website die ik ooit bezocht, van Connexxion was.
Dat heb ik wel, alleen een beetje jammer dat ik het steeds op het laatste moment aan laat komenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Moed heb je niet nodig, gewoon doorzettingsvermogen. En dat heb je best wel.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
dan heb ik bij je in de buurt gewoondjan van galenstraat, aan de goede kant van de straat
![]()
Ja ik rook even gezellig met je mee.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, alleen een beetje jammer dat ik het steeds op het laatste moment aan laat komen
hoewel, ik kon ook niet anders met mijn drukke schema van het moment
nog 1 peukie en ik ga er tegenaan. Doe je mee?
Haha grappigquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In die straat woon ik ook, tegenover het Erasmuspark.
Op (ruime) loopafstand vind je een ziekenhuis, een busgarage en een metrostation.
Ik presteer gelukkig ook goed onder druk. Anders zou het helemaal niets meer wordenquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja ik rook even gezellig met je mee.![]()
Ik heb er ook wel last van dat ik zaken pas op het laatste moment afhandel.
Moet ik wel zeggen dat ik goed presteer onder druk, dus dat scheelt.
Nou, dan komt het dus helemaal goed met de opdrachten!quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik presteer gelukkig ook goed onder druk. Anders zou het helemaal niets meer worden
De Jan van Galenstraat is inderdaad een drukke straat, maar hier had ik niet opgelet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha grappigik woonde iets meer naar het centrum, boven de appie
Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:48 schreef LadyBlack het volgende:
Net met twee vriendinnen gegeten en The Tennant of Wildfell Hall gekeken, britse miniserie naar een boek van Anne Brontė, erg mooi
En dan zonder de komijn en gember bedoel je? Een beetje olijfolie is wel lekker ja, anders wordt de couscous droogquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:34 schreef wyccie het volgende:
LB!
Als ik die coucoussalade alleen met mango, rozijntjes en sugarsnaps wil maken, moet er dan nog iets bij voor de smeuiigheid? Room of een beetje olijfolie?
De typische Brontė / Austen vrijgevochten maar deugdzame vrouw, weggelopen van haar dronkelap van een man, komt met haar zoontje in een roddelgraag dorpje, met een leuke mr, nice guyquote:
Het gaat over FOK! dus.quote:Op zondag 19 april 2009 00:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De typische Brontė / Austen vrijgevochten maar deugdzame vrouw, weggelopen van haar dronkelap van een man, komt met haar zoontje in een roddelgraag dorpje, met een leuke mr, nice guyMaarja, zij weten niets van haar verleden, en dat komt natuurlijk lullig naar buiten uiteindelijk...
Dat ongeveer
Ga je weer een halve nacht doorhalen MaJo?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, alleen een beetje jammer dat ik het steeds op het laatste moment aan laat komen
hoewel, ik kon ook niet anders met mijn drukke schema van het moment
nog 1 peukie en ik ga er tegenaan. Doe je mee?
Volgens de laatste roddels wel.quote:Op zondag 19 april 2009 00:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Hebben we al AKQ dates meegemaakt?
Weltruste LBquote:Op zondag 19 april 2009 00:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja ik ging naar bed
MaJo succes nog met je opdrachtenen slaap lekker allemaal
BasOne zou ook nog volgen, maar het is er niet van gekomen.quote:Op zondag 19 april 2009 00:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Er is wel een stelletjeB.ertha en Supersheep
Tanjaa wil niet?quote:Op zondag 19 april 2009 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
BasOne zou ook nog volgen, maar het is er niet van gekomen.
Raarquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 00:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jammer, anders had ik 'Alles is voor Bassie' gezongen.
Niet echt neequote:
Probeer deze even: http://en.wikipedia.org/wiki/Qualitative_comparative_analysisquote:Op zondag 19 april 2009 02:46 schreef MaJo het volgende:
Iemand hier die iets afweet van QCA toevallig? Ofyles misschien?
Ik zat zelf ook al aan koriander te denken, maar dat is zo'n typische hate-it-or-love-it-kruid. Ik kan het er wel naast zetten voor de liefhebbers.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:58 schreef LadyBlack het volgende:
En dan zonder de komijn en gember bedoel je? Een beetje olijfolie is wel lekker ja, anders wordt de couscous droogMaar zonder kruiden is zonde... ik had er ook nog koriander door
Laat maar weten hoe het gerecht bevaltquote:Op zondag 19 april 2009 10:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zat zelf ook al aan koriander te denken, maar dat is zo'n typische hate-it-or-love-it-kruid. Ik kan het er wel naast zetten voor de liefhebbers.
quote:GroenLinks wil de Europese burgers letterlijk samenbrengen. De partij deelt condooms uit met de tekst ‘Ik heb zin in Europese gemeenschap’. De tekst slaat op de slogan van GroenLinks: ‘zin in de toekomst’.
Heb je nu lenzen of helemaal geen bril?quote:Op zondag 19 april 2009 12:16 schreef LadyBlack het volgende:
Verder heb ik ook mijn bril maar weer eens opgezet voor het eerst sinds eeuwen. Ik vrees alleen dat ik een nieuwe, sterkere, zal moeten en die wel standaard gaan dragen... maar ik ga heel eigenwijs toch nog even wachten tot ik wat meer geld heb
Wanneer ik weer thuis ben zal ik eens kijken of het een eenmalig iets wasquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb ik op mijn werk ook wel eens gehad. USBstick in 1 aansluiting = herstart, andere aansluiting geen problemen.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat was de dag nadat een man uit Venlo 10 euro had gewonnen in Miljoenenjacht. Toen dacht ik: dit moet ik delen met anderen.
Ik ben een beetje met jou aan het opscheppenquote:Op zondag 19 april 2009 12:13 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge Wycciewat gaat er geknutseld worden?
Ik ga straks zingen, volgende week zaterdag & zondag concert en vandaag is de eerste repetitie met orkest.... ben benieuwd!!!ze zijn niet altijd even goed namelijk....
Psssstquote:Op zondag 19 april 2009 12:16 schreef LadyBlack het volgende:
Verder heb ik ook mijn bril maar weer eens opgezet voor het eerst sinds eeuwen. Ik vrees alleen dat ik een nieuwe, sterkere, zal moeten en die wel standaard gaan dragen... maar ik ga heel eigenwijs toch nog even wachten tot ik wat meer geld heb
Weet je ook waar een zonnebril op sterkte voor weinig te krijgen is?quote:Op zondag 19 april 2009 12:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Psssst
50 euro voor een complete enkelvoudige bril bij Hans Anders
quote:Op zondag 19 april 2009 12:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben een beetje met jou aan het opscheppenAls ter sprake komt dat de koningin komt enzo
![]()
'Ik ken iemand die in een koor zit en voor de koningin mag zingen!'
Hm, da's niet veel neequote:Psssst
50 euro voor een complete enkelvoudige bril bij Hans Anders
Thanksquote:Op zondag 19 april 2009 10:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Probeer deze even: http://en.wikipedia.org/wiki/Qualitative_comparative_analysis
quote:
Hmm dat weet ik dan ook nietquote:Op zondag 19 april 2009 12:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
[..]
Hm, da's niet veel neeMaar de bril die ik nu heb (en niet dagelijks draag, en ook geen lenzen) is ook van Hans Anders en die is volgens mij niet goed opgemeten... ik heb er nooit fantastisch door kunnen zien
quote:
Ik ben bang van niet, ook ik moet dat heel even doorlezen.quote:Op zondag 19 april 2009 12:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
het stomme is dat ik het gewoon snap als ga de teksten in het boek lees, maar ik loop helemaal vast als ik het zelf toe moet passensnap jij er iets van? Zou je me misschien kunnen helpen?
Jammer dat het zo moet lopen.quote:Op zondag 19 april 2009 12:47 schreef MaJo het volgende:
Tevens 'middag
ik heb besloten om wrs niet naar ijsland te gaan. Het lukt me gewoon niet om alles op tijd af te krijgen en het geeft me teveel stress op het moment
ik kijk nog even hoe het vanavond gaat maar raar genoeg geeft me dit eigenlijk wel rust
Kaarten, en wat vouwen.quote:Op zondag 19 april 2009 12:13 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge Wycciewat gaat er geknutseld worden?
Hebben jullie al eens gemeet?quote:Op zondag 19 april 2009 12:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben een beetje met jou aan het opscheppenAls ter sprake komt dat de koningin komt enzo
![]()
'Ik ken iemand die in een koor zit en voor de koningin mag zingen!'
Hehe, best cool. Zo ter plekke geschreven?quote:Op zondag 19 april 2009 12:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gisteravond bij een dichtavond geweest van de vereniging, eerst alleen maar om te kijken maar later toch besloten om mee te doen. In een ronde ben ik zelfs derde geworden, en dat verwachtte ik niet! Het gedicht heette "Zoogdieren" en ging als volgt:
Tijger, leeuw, neushoorn
Dolfijn, potvis, vogelbekdier
Koe, varken, ezel, geit
Hond, hamster, cavia, konijn
Gnoe, damhert, kangoeroe
Blauwe vinvis, hyena, kat
Vleermuis, egel, kariboe
Maar niet
de eend
Zeker jammerquote:Op zondag 19 april 2009 12:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer dat het zo moet lopen.![]()
Maar belangrijk en goed dat je aan je zelf denkt!![]()
Hee, kop op. En dat dat rust geeft, geeft toch ook aan dat het een goede beslissing is?quote:Op zondag 19 april 2009 12:47 schreef MaJo het volgende:
Tevens 'middag
ik heb besloten om wrs niet naar ijsland te gaan. Het lukt me gewoon niet om alles op tijd af te krijgen en het geeft me teveel stress op het moment
ik kijk nog even hoe het vanavond gaat maar raar genoeg geeft me dit eigenlijk wel rust
Het vliegen kun je eventueel wel omzetten in een bootreis.quote:Op zondag 19 april 2009 12:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker jammermaar eerlijk gezegd zag ik er al hartstikke tegenop. Het vliegen, weggaan met een groep die ik niet ken. Ik zit eigenlijk niet goed genoeg in mijn vel voor dit soort experimenten
maar goed, misschien krijg ik nog wel een opleving. Ik sluit nog niets uit
Ik moet zo werkenquote:Op zondag 19 april 2009 12:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, kop op. En dat dat rust geeft, geeft toch ook aan dat het een goede beslissing is?
Heel begrijpelijk hoor. Het is een soort van schuldgevoel dat nu weg gaat. Je kunt gewoon niet genieten als je nog van alles moet afmaken.
Zit je nu wel met je laptop buiten of op het balkon? Een beetje frisse lucht en zon zal je goed doen. Kun je toch nog aan je huiswerk, maar heb je toch het gevoel te kunnen genieten van je zondag.
quote:Op zondag 19 april 2009 12:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, best cool. Zo ter plekke geschreven?
Daar moet je je zeker geen zorgen over maken. Jij beslist wat het beste voor je is.quote:Op zondag 19 april 2009 12:56 schreef MaJo het volgende:
Ik zie eigenlijk nog het meeste op tegen reacties van andereniedereen weet dat ik weg zou gaan en ik zie het als een soort van falen als ik dan niet ga
maar goed, dat is eigenlijk hetgeen waar ik me de minste zorgen om zou moeten maken
Ga je nou niet druk maken om wat andere mensen vinden, dat is helemaal nergens voor nodig en zonde van je energie.quote:Op zondag 19 april 2009 12:56 schreef MaJo het volgende:
Ik zie eigenlijk nog het meeste op tegen reacties van andereniedereen weet dat ik weg zou gaan en ik zie het als een soort van falen als ik dan niet ga
maar goed, dat is eigenlijk hetgeen waar ik me de minste zorgen om zou moeten maken
Die was er maar toen moest ik werken.quote:Op zondag 19 april 2009 12:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het vliegen kun je eventueel wel omzetten in een bootreis.Er vaart een boot tussen Denemarken en Ijsland. Duurt wel iets langer natuurlijk.
En zou een extra kennismakings avond met de groep niet helpen?
Tot hoe laat moet je werken?quote:Op zondag 19 april 2009 12:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet zo werkeneen van de redenen waardoor ik het ook allemaal niet afkrijg
Dat is helemaal niet hoe mensen daarover denken! Je moet het gewoon heel zelfverzekerd vertellen.quote:Op zondag 19 april 2009 12:56 schreef MaJo het volgende:
Oh ja, ik dacht al wel dat je dit weekend moest werken, maar jullie beginnen altijd zo laat dus ik dacht dat je nu gewoon vrij had.quote:Op zondag 19 april 2009 12:58 schreef MaJo het volgende:
Ik moet zo werkeneen van de redenen waardoor ik het ook allemaal niet afkrijg
Ah jammer, ik kan vandaag niet komen.quote:Op zondag 19 april 2009 13:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die was er maar toen moest ik werken.
en we gaan dinsdag al dus dat gaat niet meer lukken...
ik ben werken
quote:Op zondag 19 april 2009 12:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:Het was ook leuk om te zien dat niet iedereen het even serieus nam
. Er waren echt persoonlijke gedichten, maar ook een waarvan van 20 films de clou werd vermeld op hoog tempo
Het was wel een leuk gedicht hoorquote:Op zondag 19 april 2009 13:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel erg flauw.
Ik moet er ook eens iets vaker op uit, naar dat soort avonden. Te beginnen met pubquizzen als ik het minder druk heb.
Ik ben zo blij met mijn hervonden schatten. Geen idee van wanneer ik het heb of hoe ik eraan kom, maar hier zit naast me een wit, rubberen hondje met oranje oren/staarten en twee blauwe strikjes.
Als je al weet welk team er gaat winnen, moet je maar hopen dat het gaat regenen.quote:Op zondag 19 april 2009 13:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Grmbl... ik heb de tv aan staan voor de herhaling van de race van China, de uitslag op Fok niet aangeklikt... ga ik naar Topgear.com en daar staat in grote letters welk team gewonnen heeft.
Maar de rest van de uitslag weet ik nog niet, dus dan maar daar naar kijken
De Safety Car moest vaak uitrukken, uitschuivers gegarandeerd.quote:Op zondag 19 april 2009 13:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Grmbl... ik heb de tv aan staan voor de herhaling van de race van China, de uitslag op Fok niet aangeklikt... ga ik naar Topgear.com en daar staat in grote letters welk team gewonnen heeft.
Maar de rest van de uitslag weet ik nog niet, dus dan maar daar naar kijken
De kaartspullen gevonden, maar het vlijmscherpe mesje is nergens te bekennen. En ik heb niet eens een stanleymesje in huis.quote:Op zondag 19 april 2009 13:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maak je een foto van een afgeknutseld project? Ben wel benieuwd
quote:Op zondag 19 april 2009 13:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
De kaartspullen gevonden, maar het vlijmscherpe mesje is nergens te bekennen. En ik heb niet eens een stanleymesje in huis.
Dus dan maar wat anders vouwen....blijkt dat ik een stuk van de instructie heb verknipt omdat er op de achterkant een plaatje stond dat ik wilde hebben.
quote:Op zondag 19 april 2009 13:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
De kaartspullen gevonden, maar het vlijmscherpe mesje is nergens te bekennen. En ik heb niet eens een stanleymesje in huis.
Dus dan maar wat anders vouwen....blijkt dat ik een stuk van de instructie heb verknipt omdat er op de achterkant een plaatje stond dat ik wilde hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |