abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68137899
Ik was gisteravond gewoon stil van de uitslag. Ongelofelijk, ze vermaken zo het publiek, goede stemmen, leuke act en dan blijft Jamal. Ok, hij heeft een groei doorgemaakt, maar hij heeft Cry me a river verkracht en daarnaast was het al de 2de keer in de singoff. Dat moet toch wel iets zeggen dat het publiek hem niet moet.

Die gaan straks ook lekker veel muziek van hem kopen!
pi_68138052
Het is gewoon nu al een tactisch steekspel geworden... Rev & Ros vormden gewoon een te grote bedreiging voor de acts van Angela en Gordon... ik had Angela best hoog zitten maar door gisteren voor Jamal te kiezen heeft ze voor mij afgedaan.. "we kiezen voor kwaliteit" sure

Maar wellicht is het gewoon een wraakactie voor vorige week tov Eric.. jammer dat R&R daar de dupe van zijn geworden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_68138328
Hoe kunnen ze nou toekomst in Jamal zien, als die samen met Luigiano telkens de meeste kans lijkt te maken op de sing off?
pi_68139016
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 11:40 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Madonna jezus wat zingt ze slecht. Meteen maar naar de sing-off

Dat stuk over Luigiano heb je helemaal gelijk in. Wat een irritant mannetje en dat komt voornamelijk door het feit dat hij niet meer in dit gezelschap past, qua talent.
Dat slechte zingen van Madonna vind ik persoonlijk wel meevallen. Tis niet de beste zangeres, maar die pretentie heeft ze zelf ook helemaal niet. Ze heeft wel kracht in haar stem als ze het nummer zingt en het ging me met deze videos ook vooral om de stage presence, de power die ze uitstraalt tijdens de performance van dit nummer. Als je dat afsteekt tegen Whatever dan deden zij een tamme kinderprogramma uitvoering van een nummer wat normaal gesproken van het podium afSPAT! Ongeacht de zang...
pi_68139079
Rev n Ros deden het leuk, heel vermakelijk maar hun act, daar zit geen rek in. Dit is wat ze doen, leuk entertainen, maar ik kan niet zeggen dat ik van mijn stoel val van de starpower. Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar in hun ontwikkeling zitten ze al veel verder bij het eindstation dan Jamal, die nog gevormd kan worden en kan groeien in een rol. Als je kijkt hoe hij van de audities naar nu gegroeid is, en dat afsteekt tegenover Rev n Ros, dan is het zo klaar als een klontje. Ik had ook Rev n Ros naar huis gestuurd. Die kunnen bovendien zo het partycircuit in en komen heus nog wel ergens...
pi_68145047
Big band !

Eerlijk is eerlijk, niemand zal het zo goed doen als in het filmpje hierboven.
  zaterdag 18 april 2009 @ 18:28:43 #132
13973 ranja
image means nothing
pi_68145334
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:01 schreef robster16 het volgende:
Rev n Ros deden het leuk, heel vermakelijk maar hun act, daar zit geen rek in. Dit is wat ze doen, leuk entertainen, maar ik kan niet zeggen dat ik van mijn stoel val van de starpower. Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar in hun ontwikkeling zitten ze al veel verder bij het eindstation dan Jamal, die nog gevormd kan worden en kan groeien in een rol. Als je kijkt hoe hij van de audities naar nu gegroeid is, en dat afsteekt tegenover Rev n Ros, dan is het zo klaar als een klontje. Ik had ook Rev n Ros naar huis gestuurd. Die kunnen bovendien zo het partycircuit in en komen heus nog wel ergens...
Dat zou nou juist de reden zijn om vóór Rev n Ros te stemmen. Die zijn nu al zo ver, daar kun je zo mee opnemen en optreden, hoef je weinig meer aan te veranderen. Makkelijk dus. Het gaat er toch om wie nu de beste of meest aansprekende is en niet wie de meeste groei kan doormaken?

Dan zou je Rachel en Lisa ook wel naar huis kunnen sturen vanwege te goed.
'Ja, erg goed, maar ik zie weinig groei mogelijkheden meer, jullie komen er zonder x-factor ook wel'.
pi_68145654
Ik vond het een keuze uit twee slechten eerlijk gezegd. R&R zijn gewoon al beter en verder dan Jamal. In Jamal zit nog wel wat groei, alleen was dit gewoon een kutnummer voor m. Beiden verdiende het niet. Luigiano had van mij echt weer op de kruk gemogen met whatever ofzo (ze zijn leuk, maar ze waren niet goed deze keer). Maar goed het nederlandse publiek heeft af en toe wat typisch stemgedrag
pi_68145810
mijn god, ik zag jennifer hier vanmiddag lopen in heerhugowaard..mevrouw denkt volgens mij echt al dat ze de ster is..zo liep ze er bij
en maar rondkijken om te zien of iedereen haar wel herkende
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68145821
en ze is kleeeeeeeeeeein
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 18 april 2009 @ 18:52:06 #136
13973 ranja
image means nothing
pi_68145959
De grootste artiesten zijn erg klein
Niet dat ik Jennifer nou een grote artiest wil noemen
pi_68145969
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 18:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Big band !

Geweldig gedaan, en die schoen is hilarisch
  zaterdag 18 april 2009 @ 19:29:02 #138
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68147123
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 18:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Big band !

Het was wel heel goed, maar ook veel te veel een Tina Turner imitatie. Dus eigenlijk had ze die act beter in de soundmixshow kunnen doen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_68147390
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 19:29 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het was wel heel goed, maar ook veel te veel een Tina Turner imitatie. Dus eigenlijk had ze die act beter in de soundmixshow kunnen doen.
Het blijft wel een van de hoogtepunten van Idols IV

Sowieso een fantastisch finaletrio
  zaterdag 18 april 2009 @ 20:00:07 #140
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68148070
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 19:37 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het blijft wel een van de hoogtepunten van Idols IV
Zoals gezegd vond ik het te veel een imitatie. Dus voor in Idols niet goed eigenlijk.

Nikki terecht gewonnen trouwens.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_68148487
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 20:00 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zoals gezegd vond ik het te veel een imitatie. Dus voor in Idols niet goed eigenlijk.

Totaal mee eens!! Laten we hopen dat deze X Factor, ondanks alle commotie, ook een zeer terechte winnares gaat opleveren (en dat is er m.i. maar één!)
pi_68149228
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 18:47 schreef Dakota het volgende:
mijn god, ik zag jennifer hier vanmiddag lopen in heerhugowaard..mevrouw denkt volgens mij echt al dat ze de ster is..zo liep ze er bij
en maar rondkijken om te zien of iedereen haar wel herkende
haha na dat denk ik niet hoor van mezelf;)
was even op zoek naar een baantje haha dus vandaar dat ik misschien wat aan het rondkijken was.
en had vandaag maar wat simpele schoenen aan getrokken.dit keer geen hakken;)
pi_68149554
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 20:33 schreef Jenniferrrr het volgende:

[..]

haha na dat denk ik niet hoor van mezelf;)
was even op zoek naar een baantje haha dus vandaar dat ik misschien wat aan het rondkijken was.
en had vandaag maar wat simpele schoenen aan getrokken.dit keer geen hakken;)
misschien moet je dan wat vriendelijker leren kijken zelfs de meneer van t Kruidvat vond je maar verwaand
wanna rub mah puppeh?!
pi_68149695
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 20:44 schreef Dakota het volgende:

[..]

misschien moet je dan wat vriendelijker leren kijken zelfs de meneer van t Kruidvat vond je maar verwaand
haha zou je denken?
pi_68150464
nee dat zei hij zelfs
wanna rub mah puppeh?!
pi_68150771
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 20:00 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nikki heeft zeer terecht gewonnen inderdaad

En Rachel mag deze X-Factor winnen
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 april 2009 @ 13:18:57 #147
163650 Greys
pi_68166293
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Jennifer reageert wel sportief
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 19 april 2009 @ 13:59:35 #148
5428 crew  miss_sly
pi_68167614
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 21:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nikki heeft zeer terecht gewonnen inderdaad

En Rachel mag deze X-Factor winnen
Lisa, niet Rachel!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 19 april 2009 @ 14:00:53 #149
246338 ArchibaldTheWise
Grandwizard of Wisdom
pi_68167652
quote:
Op zondag 19 april 2009 13:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Lisa, niet Rachel!
Rachel, niet Lisa!
Respect my wisdom, or endure the wrath of the hazardous incompetence I refer to as vengeance.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 april 2009 @ 16:36:32 #150
163650 Greys
pi_68172291
quote:
Op zondag 19 april 2009 13:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Lisa, niet Rachel!
Jij snapt het!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: