Het is heel fraai als ze tweestemmig zingen met ieder een andere hoogtequote:Op vrijdag 17 april 2009 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik juist aan het begin niet, maar tegenwoordig heb ik wel een zwak voor ze
Heb je gePMd...quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:33 schreef Dakota het volgende:
lisa rachel en Roan/Hester komen in de finale
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is heel fraai als ze tweestemmig zingen met ieder een andere hoogte.
Ik snap hem ook niet...quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb je gePMd...
Maar volgens mij snap ik de grap nog niet, want iedereen moet om je lachen enzo
*van bank lazertquote:
Da's wel vaak hoor, met tweestemmig, elk een andere hoogte!quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is heel fraai als ze tweestemmig zingen met ieder een andere hoogte.
Dat bedoel ikquote:Ik vind wel dat er teveel 16 jarigen meedoen én zeer onterecht dat dat vervolgens ook als positieve eigenschap wordt gebruikt.
Helemaal als eerst de 26+ als beste categorie wordt bestempeld en de jongens juist niet. Vervolgens wordt dit juist tegen de 26+ gebruikt en mogen (die slechte) jongens door, omdat ze zich zogenaamd goed ontwikkelen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:39 schreef ranja het volgende:
Ik vind wel dat er teveel 16 jarigen meedoen én zeer onterecht dat dat vervolgens ook als positieve eigenschap wordt gebruikt.
Je begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's wel vaak hoor, met tweestemmig, elk een andere hoogte!
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de managements in de rij zullen staanquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:37 schreef Tasha het volgende:
Rev 'n Ross heeft de X-factor eigenlijk niet nodig. Die slaan na vanavond een fijn management aan de haak en keep on going. Alles wat ouder is als 16 en best wel goed, gaat op die manier gewoon exit volgens de jury. Het is alsof je naar Idols zit te kijken, maar het kwartje wil nog niet vallen.
Ik ben er wel klaar mee eigenlijk
ze zijn echt beter geworden, en ze zaten daarnet Backstage te zingen met een gitaar, en dat was echtquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik juist aan het begin niet, maar tegenwoordig heb ik wel een zwak voor ze
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:37 schreef Tasha het volgende:
Rev 'n Ross heeft de X-factor eigenlijk niet nodig. Die slaan na vanavond een fijn management aan de haak en keep on going.
Yes, ik ben nog een kindquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:43 schreef Dakota het volgende:
ach zolang lisa maar wint
en die whatever is weer leuk voor de kinders
Nja sowieso moeten ze nog een heeeeele tijd wachten voor ze wat mogen uitbrengen omdat de winnaar eerst mag, dan de nr 2 en zo...quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:37 schreef Tasha het volgende:
Rev 'n Ross heeft de X-factor eigenlijk niet nodig. Die slaan na vanavond een fijn management aan de haak en keep on going. Alles wat ouder is als 16 en best wel goed, gaat op die manier gewoon exit volgens de jury. Het is alsof je naar Idols zit te kijken, maar het kwartje wil nog niet vallen.
Ik ben er wel klaar mee eigenlijk
Ik ben niet zo thuis in da managements, maar vlak Van Thijn zelf ook niet uit. Iedereen liep te mekkeren dat ze al binnen waren. Dat hoeft natuurlijk niet, maar ze waren natuurlijk wel superslick. Stop er nog twee dudes bij en je hebt een boyband.quote:Ik denk eerlijk gezegd niet dat de managements in de rij zullen staan
Er is er eentje die de meeste ex-kandidaten van dat soort shows altijd wel promoot (Jan Vis) maar verder staan ze er echt niet om te springen. En in sommige gevallen is dat jammer maar in de meeste gevallen helaas terecht.
Irma heeft al een single hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja sowieso moeten ze nog een heeeeele tijd wachten voor ze wat mogen uitbrengen omdat de winnaar eerst mag, dan de nr 2 en zo...
Je weet waar de quote knop zit?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:46 schreef Tasha het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in da managements, maar vlak Van Thijn zelf ook niet uit. Iedereen liep te mekkeren dat ze al binnen waren. Dat hoeft natuurlijk niet, maar ze waren natuurlijk wel superslick. Stop er nog twee dudes bij en je hebt een boyband.
Naah, ik zie ze wel wat aan de haak slaan.
Daar zal ze nog wel gelazer mee krijgen... is niet voor niets contractueel vastgelegd dat het niet mag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |