abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68129014
Exit KLEM - Jennifer - Laurens - Irma - Rev 'n Ros
---- Eric - Gordon - Stacey - Angela - Eric

gaat hierna weer eentje van Gordon eruit?
Striving to be more than average.
pi_68129036
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 23:47 schreef Grulez het volgende:

[..]

Je weet waar de quote knop zit?
Ach ja, maar dat is zo'n gedoe
pi_68129053
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 23:51 schreef Tasha het volgende:

[..]

Ach ja, maar dat is zo'n gedoe
?
Noot noot.
pi_68129157
Noem mij oldskool
pi_68129551
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 23:47 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Irma heeft al een single hoor.
Na haar X Factor gedoe al??
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 april 2009 @ 00:18:09 #106
163650 Greys
pi_68129649
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Na haar X Factor gedoe al??
http://www.telegraaf.nl/p(...)-Irma_wel_uit__.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68129734
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 23:51 schreef Daniane het volgende:
Exit KLEM - Jennifer - Laurens - Irma - Rev 'n Ros
---- Eric - Gordon - Stacey - Angela - Eric

gaat hierna weer eentje van Gordon eruit?
Oh noes, wat scherp opgemerkt
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_68130091
quote:
Ik vind het ergens ook respectloos... maar goed, dit verbaast me totaal niet van haar...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_68130199
Het zou mij niks verbazen als Irma al een platencontract had voordat ze aan X-factor meedeed. Wellicht was dat onder een andere naam ofzo, ze zullen er wel iets op verzonnen hebben.
  zaterdag 18 april 2009 @ 00:45:02 #110
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68130232
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik vind het ergens ook respectloos... maar goed, dit verbaast me totaal niet van haar...
Ik vind dat ze groot gelijk heeft en dat x-factor wurgcontracten laat tekenen. Alles voor het geld en blijkbaar NIETS voor de deelnemers. Natuurlijk moet irma nú een single uitbrengen. Ze is nu nog bekend bij een groot publiek. Als ze een half jaar moet wachten is het te laat.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 18 april 2009 @ 00:46:49 #111
154417 Mederiacvm
Wie sjoon ôs Limburg is.......
pi_68130280
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 23:31 schreef ranja het volgende:

[..]

Tactisch stemmen. Volgende week Luigiano en Jamal in de sing off, dan hoeven Angela en Gordon zich niet druk te maken.
Ik kan me niet voorstellen dat ze dat toestaan, twee zangers uit één categorie in de sing-off. Daarnaast, dat kan je Stacey toch niet aandoen, dan moet ze kiezen uit ' haar jongens' (al levert het wel erg interessante tv op)
The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
The chances of anything coming from Mars are a million to one............. but still, they come.
  zaterdag 18 april 2009 @ 00:48:05 #112
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68130313
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:46 schreef Mederiacvm het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat ze dat toestaan, twee zangers uit één categorie in de sing-off.
Is al een keer gebeurd hoor
  zaterdag 18 april 2009 @ 00:50:34 #113
154417 Mederiacvm
Wie sjoon ôs Limburg is.......
pi_68130371
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:48 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Oke, klopt, maar denk je dat ze het nu nog een keer aandurven, en wel met Luigi en Jamal, ik geloof er niets van
The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
The chances of anything coming from Mars are a million to one............. but still, they come.
pi_68130405
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:48 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Was Stacey ook nog
pi_68130515
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik vind dat ze groot gelijk heeft en dat x-factor wurgcontracten laat tekenen. Alles voor het geld en blijkbaar NIETS voor de deelnemers. Natuurlijk moet irma nú een single uitbrengen. Ze is nu nog bekend bij een groot publiek. Als ze een half jaar moet wachten is het te laat.
Dan had ze het contract niet moeten tekenen...
  zaterdag 18 april 2009 @ 00:59:59 #116
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68130561
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dan had ze het contract niet moeten tekenen...
Dat is waar, maar als je via een handigheidje onder een wurgcontract uit kunt komen juich ik dat alleen maar toe
  zaterdag 18 april 2009 @ 01:02:50 #117
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68130626
In hoeverre zou het een nadeel kunnen zijn dat Luigiano en Jamal in het groepje van Stacey zitten? Ik ken volgens mij niemand die Stacey leuk vindt en misschien wordt er daarom ook wel minder voor die twee jongens gestemd.
  zaterdag 18 april 2009 @ 01:12:16 #118
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_68130787
Heb net nog ff de herhaling op x-factor.nl gekeken. Moest weg vanavond

R&R hadden eigenlijk de beste show van de avond

Wat slecht weer van RTL En die irritante Luigiano blijft er in

Volgende week Lisa en Rachel in de sing-off ??
heitieh
  zaterdag 18 april 2009 @ 01:37:03 #119
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_68131185
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 01:12 schreef Joooo-pi het volgende:
Heb net nog ff de herhaling op x-factor.nl gekeken. Moest weg vanavond

R&R hadden eigenlijk de beste show van de avond

Wat slecht weer van RTL En die irritante Luigiano blijft er in

Volgende week Lisa en Rachel in de sing-off ??
Jammer dat je niet op het forum kwam Joooooooooooooooooooooooooooooooooo-pi
ik had jou en je plaatjes gemist
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_68131270
Ik snap wel dat de keuze op Jamal viel, daar kun je toch op lange termijn meer mee en daar zit meer groei in. Rev n Ros zijn al wel goed en met zo'n duo kun je leuke dingen doen, maar dat trucje raakt ook op. Jamal heeft meer potentie in brede zin.

Feit blijft wel dat beide groepen daar vanavond niet hadden moeten staan. Die plaats was toch echt voor Luigiano die toch echt onder de maat blijft preseteren en mij persoonlijk iedere week bijzonder op de zenuwen werkt met zijn slechte engels, overdreven "inlevingsvermogen", etc, etc. Iets aan die jongen stoort me. Hij is niet... echt, niet... geloofwaardig, ik kan niet precies onder woorden brengen wat.

En Whatever, ook erg zwak deze week. Dat nummer van Madonna wat ze deden moet power uitstralen, kracht. Wat zij deden was zwakjes en ballen-loos. Je kan veel van Madonna zeggen en vinden als zangeres, maar op het podium is het een beest wat de buhne bespeelt, zeker met haar performances van Music door de jaren heen:

* Grammy's:
* Brixton Academy:
* Drowned World Tour: (TOP performance!!!)
* Re-invention Tour:
* Confessions Tour: http://www.dailymotion.com/video/xqrxq_12-music-inferno_music (Bekijk vanaf 4:30)
* Radio 1 Big Weekend: (meest recent)
pi_68134694
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 23:26 schreef Treezz het volgende:

[..]

och..
over 5 jaar weten echt niet meer wie jamal is
en luigano is uit de kast.. net als jamai
en dan worden die 2 een setje en luigano gaat ook de musical wereld in
Ik vind Jamal als solo-artiest helemaal niets, misschien beter voor in een groepje. Zijn stem vind ik ook niet echt mooi, dus dan maakt het niet uit hoeveel groei erin zit. Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
pi_68134746
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 23:27 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Nou zo goed waren ze niet met de zang hoor, vooral die lichtere is niet goed.
Mwah, ik vond het wel aardig. En op CDs merk je daar niets van.
  zaterdag 18 april 2009 @ 11:35:49 #123
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_68135666
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 01:37 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Jammer dat je niet op het forum kwam Joooooooooooooooooooooooooooooooooo-pi
ik had jou en je plaatjes gemist
Ja, ik vind het ook zo jammer. Maar goed, ik moest weg en het was belangrijk.

Volgende week dan maar weer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heitieh
  zaterdag 18 april 2009 @ 11:40:22 #124
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_68135764
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 01:42 schreef robster16 het volgende:
Ik snap wel dat de keuze op Jamal viel, daar kun je toch op lange termijn meer mee en daar zit meer groei in. Rev n Ros zijn al wel goed en met zo'n duo kun je leuke dingen doen, maar dat trucje raakt ook op. Jamal heeft meer potentie in brede zin.

Feit blijft wel dat beide groepen daar vanavond niet hadden moeten staan. Die plaats was toch echt voor Luigiano die toch echt onder de maat blijft preseteren en mij persoonlijk iedere week bijzonder op de zenuwen werkt met zijn slechte engels, overdreven "inlevingsvermogen", etc, etc. Iets aan die jongen stoort me. Hij is niet... echt, niet... geloofwaardig, ik kan niet precies onder woorden brengen wat.

En Whatever, ook erg zwak deze week. Dat nummer van Madonna wat ze deden moet power uitstralen, kracht. Wat zij deden was zwakjes en ballen-loos. Je kan veel van Madonna zeggen en vinden als zangeres, maar op het podium is het een beest wat de buhne bespeelt, zeker met haar performances van Music door de jaren heen:

* Grammy's:
* Brixton Academy:
* Drowned World Tour: (TOP performance!!!)
* Re-invention Tour:
* Confessions Tour: http://www.dailymotion.com/video/xqrxq_12-music-inferno_music (Bekijk vanaf 4:30)
* Radio 1 Big Weekend: (meest recent)
Madonna jezus wat zingt ze slecht. Meteen maar naar de sing-off

Dat stuk over Luigiano heb je helemaal gelijk in. Wat een irritant mannetje en dat komt voornamelijk door het feit dat hij niet meer in dit gezelschap past, qua talent.
heitieh
pi_68136267
Net de uitzending gemist en voor het eerst deze editie ben ik echt zo ongelofelijk pissed over de uitslag... Hoe kan dat chagrijnige kutkind van een Hester, het jankhoofd Luigiano en Jamal er nog inzitten om dan Rev& Ros weg te sturen, die godverdomme een van de beste optredens van de avond geven

Nederlands publiek snapt er weer eens niets van... en die jury maakt zich ook belachelijk... Jamal is leuk maar Rev&Ros zijn gewoon twee klassen beter....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_68137899
Ik was gisteravond gewoon stil van de uitslag. Ongelofelijk, ze vermaken zo het publiek, goede stemmen, leuke act en dan blijft Jamal. Ok, hij heeft een groei doorgemaakt, maar hij heeft Cry me a river verkracht en daarnaast was het al de 2de keer in de singoff. Dat moet toch wel iets zeggen dat het publiek hem niet moet.

Die gaan straks ook lekker veel muziek van hem kopen!
pi_68138052
Het is gewoon nu al een tactisch steekspel geworden... Rev & Ros vormden gewoon een te grote bedreiging voor de acts van Angela en Gordon... ik had Angela best hoog zitten maar door gisteren voor Jamal te kiezen heeft ze voor mij afgedaan.. "we kiezen voor kwaliteit" sure

Maar wellicht is het gewoon een wraakactie voor vorige week tov Eric.. jammer dat R&R daar de dupe van zijn geworden
pi_68138328
Hoe kunnen ze nou toekomst in Jamal zien, als die samen met Luigiano telkens de meeste kans lijkt te maken op de sing off?
pi_68139016
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 11:40 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Madonna jezus wat zingt ze slecht. Meteen maar naar de sing-off

Dat stuk over Luigiano heb je helemaal gelijk in. Wat een irritant mannetje en dat komt voornamelijk door het feit dat hij niet meer in dit gezelschap past, qua talent.
Dat slechte zingen van Madonna vind ik persoonlijk wel meevallen. Tis niet de beste zangeres, maar die pretentie heeft ze zelf ook helemaal niet. Ze heeft wel kracht in haar stem als ze het nummer zingt en het ging me met deze videos ook vooral om de stage presence, de power die ze uitstraalt tijdens de performance van dit nummer. Als je dat afsteekt tegen Whatever dan deden zij een tamme kinderprogramma uitvoering van een nummer wat normaal gesproken van het podium afSPAT! Ongeacht de zang...
pi_68139079
Rev n Ros deden het leuk, heel vermakelijk maar hun act, daar zit geen rek in. Dit is wat ze doen, leuk entertainen, maar ik kan niet zeggen dat ik van mijn stoel val van de starpower. Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar in hun ontwikkeling zitten ze al veel verder bij het eindstation dan Jamal, die nog gevormd kan worden en kan groeien in een rol. Als je kijkt hoe hij van de audities naar nu gegroeid is, en dat afsteekt tegenover Rev n Ros, dan is het zo klaar als een klontje. Ik had ook Rev n Ros naar huis gestuurd. Die kunnen bovendien zo het partycircuit in en komen heus nog wel ergens...
pi_68145047
Big band !

Eerlijk is eerlijk, niemand zal het zo goed doen als in het filmpje hierboven.
  zaterdag 18 april 2009 @ 18:28:43 #132
13973 ranja
image means nothing
pi_68145334
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:01 schreef robster16 het volgende:
Rev n Ros deden het leuk, heel vermakelijk maar hun act, daar zit geen rek in. Dit is wat ze doen, leuk entertainen, maar ik kan niet zeggen dat ik van mijn stoel val van de starpower. Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar in hun ontwikkeling zitten ze al veel verder bij het eindstation dan Jamal, die nog gevormd kan worden en kan groeien in een rol. Als je kijkt hoe hij van de audities naar nu gegroeid is, en dat afsteekt tegenover Rev n Ros, dan is het zo klaar als een klontje. Ik had ook Rev n Ros naar huis gestuurd. Die kunnen bovendien zo het partycircuit in en komen heus nog wel ergens...
Dat zou nou juist de reden zijn om vóór Rev n Ros te stemmen. Die zijn nu al zo ver, daar kun je zo mee opnemen en optreden, hoef je weinig meer aan te veranderen. Makkelijk dus. Het gaat er toch om wie nu de beste of meest aansprekende is en niet wie de meeste groei kan doormaken?

Dan zou je Rachel en Lisa ook wel naar huis kunnen sturen vanwege te goed.
'Ja, erg goed, maar ik zie weinig groei mogelijkheden meer, jullie komen er zonder x-factor ook wel'.
pi_68145654
Ik vond het een keuze uit twee slechten eerlijk gezegd. R&R zijn gewoon al beter en verder dan Jamal. In Jamal zit nog wel wat groei, alleen was dit gewoon een kutnummer voor m. Beiden verdiende het niet. Luigiano had van mij echt weer op de kruk gemogen met whatever ofzo (ze zijn leuk, maar ze waren niet goed deze keer). Maar goed het nederlandse publiek heeft af en toe wat typisch stemgedrag
pi_68145810
mijn god, ik zag jennifer hier vanmiddag lopen in heerhugowaard..mevrouw denkt volgens mij echt al dat ze de ster is..zo liep ze er bij
en maar rondkijken om te zien of iedereen haar wel herkende
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68145821
en ze is kleeeeeeeeeeein
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 18 april 2009 @ 18:52:06 #136
13973 ranja
image means nothing
pi_68145959
De grootste artiesten zijn erg klein
Niet dat ik Jennifer nou een grote artiest wil noemen
pi_68145969
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 18:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Big band !

Geweldig gedaan, en die schoen is hilarisch
  zaterdag 18 april 2009 @ 19:29:02 #138
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68147123
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 18:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Big band !

Het was wel heel goed, maar ook veel te veel een Tina Turner imitatie. Dus eigenlijk had ze die act beter in de soundmixshow kunnen doen.
pi_68147390
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 19:29 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het was wel heel goed, maar ook veel te veel een Tina Turner imitatie. Dus eigenlijk had ze die act beter in de soundmixshow kunnen doen.
Het blijft wel een van de hoogtepunten van Idols IV

Sowieso een fantastisch finaletrio
  zaterdag 18 april 2009 @ 20:00:07 #140
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68148070
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 19:37 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het blijft wel een van de hoogtepunten van Idols IV
Zoals gezegd vond ik het te veel een imitatie. Dus voor in Idols niet goed eigenlijk.

Nikki terecht gewonnen trouwens.
pi_68148487
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 20:00 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zoals gezegd vond ik het te veel een imitatie. Dus voor in Idols niet goed eigenlijk.

Totaal mee eens!! Laten we hopen dat deze X Factor, ondanks alle commotie, ook een zeer terechte winnares gaat opleveren (en dat is er m.i. maar één!)
pi_68149228
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 18:47 schreef Dakota het volgende:
mijn god, ik zag jennifer hier vanmiddag lopen in heerhugowaard..mevrouw denkt volgens mij echt al dat ze de ster is..zo liep ze er bij
en maar rondkijken om te zien of iedereen haar wel herkende
haha na dat denk ik niet hoor van mezelf;)
was even op zoek naar een baantje haha dus vandaar dat ik misschien wat aan het rondkijken was.
en had vandaag maar wat simpele schoenen aan getrokken.dit keer geen hakken;)
pi_68149554
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 20:33 schreef Jenniferrrr het volgende:

[..]

haha na dat denk ik niet hoor van mezelf;)
was even op zoek naar een baantje haha dus vandaar dat ik misschien wat aan het rondkijken was.
en had vandaag maar wat simpele schoenen aan getrokken.dit keer geen hakken;)
misschien moet je dan wat vriendelijker leren kijken zelfs de meneer van t Kruidvat vond je maar verwaand
wanna rub mah puppeh?!
pi_68149695
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 20:44 schreef Dakota het volgende:

[..]

misschien moet je dan wat vriendelijker leren kijken zelfs de meneer van t Kruidvat vond je maar verwaand
haha zou je denken?
pi_68150464
nee dat zei hij zelfs
wanna rub mah puppeh?!
pi_68150771
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 20:00 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nikki heeft zeer terecht gewonnen inderdaad

En Rachel mag deze X-Factor winnen
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 april 2009 @ 13:18:57 #147
163650 Greys
pi_68166293
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Jennifer reageert wel sportief
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 19 april 2009 @ 13:59:35 #148
5428 crew  miss_sly
pi_68167614
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 21:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nikki heeft zeer terecht gewonnen inderdaad

En Rachel mag deze X-Factor winnen
Lisa, niet Rachel!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 19 april 2009 @ 14:00:53 #149
246338 ArchibaldTheWise
Grandwizard of Wisdom
pi_68167652
quote:
Op zondag 19 april 2009 13:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Lisa, niet Rachel!
Rachel, niet Lisa!
Respect my wisdom, or endure the wrath of the hazardous incompetence I refer to as vengeance.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 april 2009 @ 16:36:32 #150
163650 Greys
pi_68172291
quote:
Op zondag 19 april 2009 13:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Lisa, niet Rachel!
Jij snapt het!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68172557
rev en ross
...and that's the way the cookie crumbles.
pi_68187323
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 20:44 schreef Dakota het volgende:

[..]

Misschien heeft ze gewoon zo'n hoofd, sommige mensen hebben daar last van. (Ik krijg ook altijd commentaar dat ik een rotkop trek als ik lach ).

En verder, wat zou het jou boeien hoe een ander kijkt op straat? Soms snap ik echt niet waarom mensen zich daar zo mee bemoeien. Ga je eigen leven leven of zo.
Sanity is (not) statistical
  zondag 19 april 2009 @ 23:08:57 #153
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68187798
quote:
Op zondag 19 april 2009 22:57 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Misschien heeft ze gewoon zo'n hoofd, sommige mensen hebben daar last van.(Ik krijg ook altijd commentaar dat ik een rotkop trek als ik lach ).

En verder, wat zou het jou boeien hoe een ander kijkt op straat? Soms snap ik echt niet waarom mensen zich daar zo mee bemoeien. Ga je eigen leven leven of zo.
En ja hoor, weer een reactie van een konthoofd.
Je eigen leven, leven dat bestaat IMHO uit het opmerken van andere mensen. Of leef jij in je eigen autistische wereldje ?
wanna rub mah puppeh?!
pi_68187891
quote:
Op zondag 19 april 2009 23:08 schreef Dakota het volgende:

[..]

En ja hoor, weer een reactie van een konthoofd.
Je eigen leven, leven dat bestaat IMHO uit het opmerken van andere mensen. Of leef jij in je eigen autistische wereldje ?
Mensen opmerken en mensen afzeiken omdat ze niet voldoen aan jouw ideaalbeeld zijn heel andere dingen.
  zondag 19 april 2009 @ 23:13:29 #155
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68187978
quote:
Op zondag 19 april 2009 23:11 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Mensen opmerken en mensen afzeiken omdat ze niet voldoen aan jouw ideaalbeeld zijn heel andere dingen.
En waar ben jij nu mee bezig dan? Je bemoeien met een ander toch? En mijn ideaalbeeld, pfwah, trek je hoofd eens uit je aars.
Dat is afzeiken!
Zeggen dat een ander verwaand rondloopt is opmerken ja.
wanna rub mah puppeh?!
pi_68188050
quote:
Op zondag 19 april 2009 23:13 schreef Dakota het volgende:

[..]

En waar ben jij nu mee bezig dan? Je bemoeien met een ander toch? En mijn ideaalbeeld, pfwah, trek je hoofd eens uit je aars.
Dat is afzeiken!
Zeggen dat een ander verwaand rondloopt is opmerken ja.
Nee, dat is opmerkingen maken.
  maandag 20 april 2009 @ 11:37:59 #157
88233 Steve
Still the best.
pi_68197010
Tvp, dadelijk even kijken.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  maandag 20 april 2009 @ 13:19:44 #158
88233 Steve
Still the best.
pi_68200384
Oooh wat tof, Ilse de Lange !!!

Maar wat een stom liedje...
  maandag 20 april 2009 @ 13:57:06 #159
88233 Steve
Still the best.
pi_68201669
Wat ongelooflijk belachelijk dat een van de beste acts eruit gekieperd wordt...
!
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:10:33 #160
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68327556
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:19 schreef Steve het volgende:
Maar wat een stom liedje...
Wordt leuker als je het vaker hoort

Vanavond doet Nikki Plessen de backstage
pi_68331505
NIkki
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 24 april 2009 @ 11:53:50 #162
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68332447
quote:
Op maandag 20 april 2009 13:57 schreef Steve het volgende:
Wat ongelooflijk belachelijk dat een van de beste acts eruit gekieperd wordt...
!
Vanaf nu wordt het toch steeds vreemder met die 4 acts die er in de komende 2 afleveringen uit gaan
pi_68332483
wat is t thema?
wanna rub mah puppeh?!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 april 2009 @ 11:59:35 #164
163650 Greys
pi_68332619
Bigband
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68332910
oja

DIAMONDS AAAAAAAREEE FOREVEEEEEEEER
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:35:50 #166
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_68346088
Las dat Rachel vanavond als eerste moet!!
pi_68346136
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:37:49 #168
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_68346148
Big Band
heitieh
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:38:22 #169
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_68346168
Livestream start om 19:45
heitieh
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:38:30 #170
189430 Anonymousz
pi_68346176
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:35 schreef Starlie het volgende:
Las dat Rachel vanavond als eerste moet!!
Starlie je avatar
  Moderator vrijdag 24 april 2009 @ 19:38:43 #171
5428 crew  miss_sly
pi_68346188
Vanavond moet Luigano er uit
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:39:41 #172
189430 Anonymousz
pi_68346224
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Big Band
Jooooooooooooooooopi-jo
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:40:57 #173
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_68346265
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:39 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Jooooooooooooooooopi-jo
Anonymousz
heitieh
pi_68346278
Luigiano, Lisa, Whatever of Jamal eruit.
  Moderator vrijdag 24 april 2009 @ 19:42:30 #175
5428 crew  miss_sly
pi_68346304
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Luigiano, Lisa, Whatever of Jamal eruit.
Lisa? Ga je schamen
Whatever is ook leuk

die twee andere mogen eruit, moeten eruit!!
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:43:41 #176
189430 Anonymousz
pi_68346341
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Luigiano, Whatever of Jamal eruit.
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:44:10 #177
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_68346363
Luigiano MOET er nu echt uit. Het is beschamend dat hij er nog inzit
heitieh
pi_68346378
Lisa is uitstralingloos. Heeft niet de XFactor .
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:45:30 #179
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_68346404
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lisa is uitstralingloos. Heeft niet de XFactor .

ben ik niet met je eens

Zij is super en heeft uitstekende uitstraling
heitieh
  Moderator vrijdag 24 april 2009 @ 19:45:31 #180
5428 crew  miss_sly
pi_68346406
Meer dan Rachel.
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:45:52 #181
189430 Anonymousz
pi_68346423
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:44 schreef Joooo-pi het volgende:
Luigiano MOET er nu echt uit. Het is beschamend dat hij er nog inzit
Joopi-jo chipmunk mag er nog niet uit
eerst luigiano ja
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:47:49 #182
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_68346491
nikkie
heitieh
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:48:44 #183
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_68346532
Chipmunk heeft ook al kleine chipmunkjes
heitieh
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:49:24 #184
189430 Anonymousz
pi_68346557
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Chipmunk heeft ook al kleine chipmunkjes
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:50:35 #185
125420 Starlie
pi_68346601
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:38 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Starlie je avatar
Wil jij hem?? Dan neem ik wel een ander! Geen probleem!
pi_68346605
Oh ABSOLUUT NIET! Ik vind Rachel echt duizend keer zoveel meer uitstralen dan Lisa. Lisa heeft wel een aangename oogslag, maar verder komt ze niet. Ze geeft geen gevoel mee aan een nummer als ze het zingt. Rachel wel.
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:52:16 #187
125420 Starlie
pi_68346657
Ben zoooo benieuwd wie er vanavond uit gaat... zou het nu nog niet echt kunnen zeggen... Ik hoop eruit dat Luigiano eruit gaat!!!!!!
  Moderator vrijdag 24 april 2009 @ 19:52:39 #188
5428 crew  miss_sly
pi_68346676
Rachel vind ik echt niet bijzonder, haar stem niet, haar uitstraling niet. Ze is niet slecht, ze heeft wel een aardige stem, maar niet zoveel uitstraling en schwung als Lisa!
Bovendien heeft ze een hele slechte huid en die lagen make-up vind ik echt vreselijk lelijk.
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:53:55 #189
189430 Anonymousz
pi_68346718
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:50 schreef Starlie het volgende:

[..]

Wil jij hem?? Dan neem ik wel een ander! Geen probleem!
nee het plaatje past meer bij jou
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:55:01 #190
125420 Starlie
pi_68346755
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:53 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

nee het plaatje past meer bij jou
Haha oke!
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:59:00 #191
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_68346858
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:52 schreef miss_sly het volgende:
Rachel vind ik echt niet bijzonder, haar stem niet, haar uitstraling niet. Ze is niet slecht, ze heeft wel een aardige stem, maar niet zoveel uitstraling en schwung als Lisa!
Bovendien heeft ze een hele slechte huid en die lagen make-up vind ik echt vreselijk lelijk.
Nou ik vind Rachel ook wel super hoor, maar ja, zij heeft al veel ervaring. Dat is niet eerlijjk t.o.v. Lisa.

Lisa moet nog wel qua performance iets beter.

Lisa is wel mijn favoriet.
heitieh
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:01:48 #192
189430 Anonymousz
pi_68346945
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:59 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Nou ik vind Rachel ook wel super hoor, maar ja, zij heeft al veel ervaring. Dat is niet eerlijjk t.o.v. Lisa.

Lisa moet nog wel qua performance iets beter.

Lisa is wel mijn favoriet.
Geen Roan Joopi-jo?
pi_68346968
Nog een half uur
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_68346976
Ik zit er klaar voor!!! Het is tijd voor Luigiano om te gaan...
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:04:08 #195
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_68347029
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 20:01 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Geen Roan Joopi-jo?
Nee, doet mij niet zoveel.
heitieh
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:04:13 #196
1762 YPPY
Yppiaans
pi_68347034
Nog even en dan mag Stacey weer iemand uitzwaaien.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:05:49 #197
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_68347099
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 20:04 schreef YPPY het volgende:
Nog even en dan mag Stacey weer iemand uitzwaaien.
heitieh
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:07:04 #198
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_68347148
Kijk deze dan

heitieh
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:09:06 #199
189430 Anonymousz
pi_68347219
quote: