als ik het via 1200 doet krijg ik diezelfde kut sms dat ik 1200 moet bellenquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:07 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom regel je het niet gewoon gelijk via 1200 dan? Dat gedoe op de site had je beter achterwege kunnen laten.
ja weet ik ik zag het ook te laatquote:
Dat je het überhaupt je toetsenbord uit krijgt zegt al genoeg.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:12 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ja weet ik ik zag het ook te laat
he dat is mijn probleem jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:14 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat je het überhaupt je toetsenbord uit krijgt zegt al genoeg.
Sowieso, dwazen die maandelijks 27,50 euro uitgeven aan hun telefoon
725 gulden per jaar aan bellen![]()
![]()
![]()
Dat gezeik over die guldens ook, zo is alles 2x zo duur.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
he dat is mijn probleem ja
guldens zijn zo 2000
get over it![]()
ik dus ik be er al lang tevreden meequote:Op vrijdag 17 april 2009 23:22 schreef Blenkah het volgende:
[..]
Dat gezeik over die guldens ook, zo is alles 2x zo duur.
Maar wie neemt er nu ook vodafone?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:25 schreef Rosbief het volgende:
Alleen zigeuners bellen mobiel![]()
Echte bazen hebben gewoon een huis met een vaste lijn.
Het ergste is als je je beltegoed op vraagt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:32 schreef LockonStratos het volgende:
Die standaard VM is veel erger die je soms hebt..
Dit is de voicemail van (en dan ineens zoeen vet trage stem) nuuuuul zesssssenderrrrtigg viiiiijjjfff ...
Wie kent het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ook wel, voor dat geldquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:46 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik betaal lekker 32.50 ofzo pm bij VodafoneVoor 2 jaar
Maar ik kreeg er wel een HTC touch diamond bij, dat dan weer wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |