Of course, we can remove the ?quote:So tomorrow, the once, present and future? kings will attend Ted's funeral
quote:August 29-31, 2009 - Venus crossing the Transitlines, see thread "experimental stuff/ the Venus Connection"
Phi point ( outwards ) end of Mayan calendar and:
August 15, 2007 - An 8.0 earthquake strikes Peru, killing 512 people, injuring more than 1,500, and causing tsunami warnings in the Pacific Ocean.
het zal welquote:Op maandag 7 september 2009 22:52 schreef Dutch. het volgende:
ik zie dat jij begrijpt wat Tsunami 'conditioning' betekend, precies zoals toen in Peru
Misschien een klein woordje uitleg voor diegenen die niet direct mee zijn ?quote:Op maandag 7 september 2009 22:52 schreef Dutch. het volgende:
ik zie dat jij begrijpt wat Tsunami 'conditioning' betekend, precies zoals toen in Peru
maar Dutch, die aarbeving was in een regia die ook wel "the ring of fire" wordt genoemd, en dat doen ze neit voor niks.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:37 schreef Dutch. het volgende:
In April verwachtte ik dat de aardbeving van 15 augustus 2007 die een tsunami waarschuwing to gevolg had het onderliggende thema zou zijn voor het Phi point met het einde van de Maya kalender rond 1 september 2009. En dat is ook precies wat er weer gebeurde: een aardbeving met een tsunami waarschuwing
oke, ik neem 2012 alvast maar vrij dag.quote:
aka confirmation bias. Er is btw geen meteoriet in de baan van de aarde (voor de komende 10.000 jaar ).quote:Op woensdag 9 september 2009 10:08 schreef Jumparound het volgende:
[..]
maar Dutch, die aarbeving was in een regia die ook wel "the ring of fire" wordt genoemd, en dat doen ze neit voor niks.
Dis is het zelfde als zeggen.
Rond 2012 zal er een meteoriet worden ontdekt die een middellijn heeft die groter is dan 30 meter en op de aarde zou kunnen botsen.
(ja gekhe, daar zijn er miljoenen van)
Face it, elke dag gebeuren er ongelukken, zijn er overstromingen, storten er vliegtuigen neer maar die passen niet in je design, dus daar vertel je niks over. Maar door vage rekensometjes met het aantal mercurius jaren in ten opzichte van de komische plaats van venus t.o.v. de aarde kom je een heel eind met "toevalligheden".
Ik begrijp dat je verder geobedeerd bent jet de design, dus zal ik je als nonbeliever niet meer lastigvallen.
Rightquote:Op woensdag 9 september 2009 10:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
aka confirmation bias. Er is btw geen meteoriet in de baan van de aarde (voor de komende 10.000 jaar ).
juist, en de kans op deze drie verschijnselen zijn hoe groot? Ik heb het overigens over de voor ons bekende gigantische meteorietblokken.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:35 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Right
Oortwolk, +Passage Alpha Centurie = bombardement aarde.
Kyperring + (insert elk kosmisch verschijnsel) = meteorietenregen op aarde.
uit koersgeraakte komeet + zwaartekracht zon + aarde op verkeerde plaats =aarde....
(om maar 3 voorbeeldjes te nomen)
Bedankt voor de toelichting Dutch.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:37 schreef Dutch. het volgende:
In April verwachtte ik dat de aardbeving van 15 augustus 2007 die een tsunami waarschuwing to gevolg had het onderliggende thema zou zijn voor het Phi point met het einde van de Maya kalender rond 1 september 2009. En dat is ook precies wat er weer gebeurde: een aardbeving met een tsunami waarschuwing
1) We zitten in een spiraal arm van de melkweg waar elke ster ook zn eigen baan rond het galactisch centrum heeft. Dus het gebeurd, of we nou willen of niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
juist, en de kans op deze drie verschijnselen zijn hoe groot?
Zie bovenstaand betoog. we kennen er w/s net zoveel niet als alle bekende met elkaar vermenigvuldigdquote:Ik heb het overigens over de voor ons bekende gigantische meteorietblokken.
Ja maar vandaag is er geen zware aardbeving met tsunami waarschuwing, maar ik heb op 3 september wel op de tijdslijn vermeld dat Venus vandaag op dezelfde positie staat als gedurende 9/11. Was dat niet iets met gekaapte vliegtuigen? Check CNN maar even . vliegtuigkaping in Mexicoquote:Op woensdag 9 september 2009 10:08 schreef Jumparound het volgende:
[..]
maar Dutch, die aarbeving was in een regia die ook wel "the ring of fire" wordt genoemd, en dat doen ze neit voor niks.
Dis is het zelfde als zeggen.
Rond 2012 zal er een meteoriet worden ontdekt die een middellijn heeft die groter is dan 30 meter en op de aarde zou kunnen botsen.
(ja gekhe, daar zijn er miljoenen van)
Face it, elke dag gebeuren er ongelukken, zijn er overstromingen, storten er vliegtuigen neer maar die passen niet in je design, dus daar vertel je niks over. Maar door vage rekensometjes met het aantal mercurius jaren in ten opzichte van de komische plaats van venus t.o.v. de aarde kom je een heel eind met "toevalligheden".
Ik begrijp dat je verder geobedeerd bent jet de design, dus zal ik je als nonbeliever niet meer lastigvallen.
quote:Posted: 03 Sep 2009 08:24 am Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
new date added:
September 9, 2009 - Venus at same orbital position as during 9/11
13 Venus years in Earth days, exactly the same timeframe as between the 2 Venus Transits of our times
Hier heb je het nog over pearl harbou, daar worden geen vliegtuigen in gekaapt.quote:When intuition speaks
When I think of 9/11, I think of Pearl Harbor. Its the intuitive thought that pops up instantly and should unveil the hidden underlying Design while giving it a closer look by applying the identified elements of Hyper Dimensional Design. Tuning in on the hidden underlying patterns so to speak.
Pearl Harbor happened when Earth crossed the transit line of the Venus Transits of our times ( on the other side of the sun so to speak), on December 7, 1941
So:
- September 9, 2009 Venus at same orbital position as during 9/11
- same timeframe as between the 2 Venus Transits of our times between 9/11 and September 9, 2009
- Pearl harbor while Earth crossing the transit line of these same 2 Venus Transits.
Dat je dat nu linkt aan een vliegtuigkaping omdat het xxx dagen na 9/11 is geweest... Hoe verklaar je dat?quote:new date added:
September 9, 2009 - Venus at same orbital position as during 9/11
13 Venus years in Earth days, exactly the same timeframe as between the 2 Venus Transits of our times
Kritiek is mooi, maar dan moet je het wel in het juiste perspectief plaatsen. Zowel over Pearl Harbor als 9/11 gaan voornamelijk geruchten rond dat de boel in scene is gezet. 9/11 is al jaren een belangrijke datum voor de geheime diensten (Bay of Pigs, anyone?).quote:Op donderdag 10 september 2009 10:18 schreef Jumparound het volgende:
oke, maar uit jou post:
[..]
Hier heb je het nog over pearl harbou, daar worden geen vliegtuigen in gekaapt.
uit jou link:
[..]
Dat je dat nu linkt aan een vliegtuigkaping omdat het xxx dagen na 9/11 is geweest... Hoe verklaar je dat?
dit is geen troll, ik probeer kritisch te zijn
[quote]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |