abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72267591
quote:
So tomorrow, the once, present and future? kings will attend Ted's funeral
Of course, we can remove the ?

California Gov. Arnold Schwarzenegger, a Republican who is married to Kennedy's niece Maria Shriver, entered the church shortly before the funeral was scheduled to begin and chatted with Bill Clinton.
http://edition.cnn.com/20(...)y.funeral/index.html
"There is no logical way to the discovery of elemental laws. There is only the way of intuition, which is helped by a feeling for the order lying behind the appearance."
Albert Einstein
pi_72335621
!

As said numerous times before:

This 911 Golden Mean based timecoded spiral in Dutch society is in fact linked to 'Srebrenica Karma'

I have been identifying and monitoring it here, during the last couple of years:

911 based Phi spiral in Dutch society
http://hddesign.forumup.nl/about87-hddesign.html
Balkan Karma Venus based
http://hddesign.forumup.nl/about4-hddesign.html

First identified event on this timecoded spiral was the assassination of Pim Fortuyn and this HDDesign 'research' shows that this was in fact a karmic expression related to the Srebrenica massacre.

Venus based indeed:

Srebrenica July 11, 1995 - September 1, 2009 = timeframe of 5.167 days

or Venus at the same orbital position

5.167 / 224.68 ( Venus year in Earth days ) = 23

This development emerges, true or not, its hitting the timecoded pattern:

Pim Fortuyn was killed by a second shooter!

Actrice Ine Veen has written a book based on a scret report ( that's what she claims ) in which she stated that indeed Volkert van de Graaf did shoot 3 bullets at Pim Fortuyn ( 2 in his back, one in his neck), but that Pim Fortuyn was already killed by 2 bullets in his head fired by a second shooter from on top a nearby building.

The Dutch secret service AIVD would know about these 2 kinds of ammunition. The book is called "killed by the Crown".
http://www.crimesite.nl/l(...)t-van-der-graaf.html
"There is no logical way to the discovery of elemental laws. There is only the way of intuition, which is helped by a feeling for the order lying behind the appearance."
Albert Einstein
pi_72366118
Yes,

I have been expecting a major Earthquake around this current timeframe, I added it to the timeline of Q3 2009 on April 10, 2009:
quote:
August 29-31, 2009 - Venus crossing the Transitlines, see thread "experimental stuff/ the Venus Connection"
Phi point ( outwards ) end of Mayan calendar and:
August 15, 2007 - An 8.0 earthquake strikes Peru, killing 512 people, injuring more than 1,500, and causing tsunami warnings in the Pacific Ocean.

I have been monitoring the current timeframe and was a bit surprised to see this Phi point come to pass without a major Earthquake and/or Tsunami 'conditioning'.

This morning I decided to give the calculation af this Phi point a second look. Back in April, when I calculated this Phi point, I used December 21, 2012 as the end of the Mayan calendar. An alternative date for the end of the Mayan Calendar is December 23, 2012 and in fact I use both in this HDDesign 'research'.
I noticed that the Phipoint between the August 15, 2007 quake and the and of the Mayan Calendar on December 23, 2012 is in fact around September 1, 2009:

timeframe August 15, 2007 - December 23, 2012 = 1.958 days

Phi point is 1.958 / 2.61803399 = 748 days

August 15, 2007 - September 1, 2009 = 748 days = Phi point

At this point this morning, I understood that today would be within the timeframe of this Phi point and I continued my work.

The 11 oclock radio news gave me the chills: big earthquake Indonesia + Tsunami conditioning!!

CNN:

Indonesia quake triggers tsunami watch

JAKARTA, Indonesia (CNN) -- A 7.4-magnitude earthquake shook Indonesia on Wednesday, triggering a tsunami watch for all areas of the Indian Ocean, according to forecasters.
http://edition.cnn.com/20(...)arthquake/index.html
Albert Einstein
  maandag 7 september 2009 @ 09:14:45 #54
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_72511513
vermeld er dan ook bij dat de tsunamiwaarschuwing direct weer werd ingetrokken.

wel grappig trouwens, net weer een aardbeving in de zelfde hoek kut refresh
http://earthquake.usgs.gov/eqcenter/recenteqsww/
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_72536901
ik zie dat jij begrijpt wat Tsunami 'conditioning' betekend, precies zoals toen in Peru
Albert Einstein
  dinsdag 8 september 2009 @ 08:43:28 #56
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_72542686
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:52 schreef Dutch. het volgende:
ik zie dat jij begrijpt wat Tsunami 'conditioning' betekend, precies zoals toen in Peru
het zal wel
Ecosia
pi_72542848
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:52 schreef Dutch. het volgende:
Misschien een klein woordje uitleg voor diegenen die niet direct mee zijn ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_72564360
In April verwachtte ik dat de aardbeving van 15 augustus 2007 die een tsunami waarschuwing to gevolg had het onderliggende thema zou zijn voor het Phi point met het einde van de Maya kalender rond 1 september 2009. En dat is ook precies wat er weer gebeurde: een aardbeving met een tsunami waarschuwing
Albert Einstein
pi_72574960
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 08:43 schreef Jumparound het volgende:

[..]

het zal wel
Het is zo!
Dat zegt'ie toch?
  woensdag 9 september 2009 @ 10:08:29 #60
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_72575158
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:37 schreef Dutch. het volgende:
In April verwachtte ik dat de aardbeving van 15 augustus 2007 die een tsunami waarschuwing to gevolg had het onderliggende thema zou zijn voor het Phi point met het einde van de Maya kalender rond 1 september 2009. En dat is ook precies wat er weer gebeurde: een aardbeving met een tsunami waarschuwing
maar Dutch, die aarbeving was in een regia die ook wel "the ring of fire" wordt genoemd, en dat doen ze neit voor niks.
Dis is het zelfde als zeggen.

Rond 2012 zal er een meteoriet worden ontdekt die een middellijn heeft die groter is dan 30 meter en op de aarde zou kunnen botsen.

(ja gekhe, daar zijn er miljoenen van)

Face it, elke dag gebeuren er ongelukken, zijn er overstromingen, storten er vliegtuigen neer maar die passen niet in je design, dus daar vertel je niks over. Maar door vage rekensometjes met het aantal mercurius jaren in ten opzichte van de komische plaats van venus t.o.v. de aarde kom je een heel eind met "toevalligheden".
Ik begrijp dat je verder geobedeerd bent jet de design, dus zal ik je als nonbeliever niet meer lastigvallen.
Ecosia
  woensdag 9 september 2009 @ 10:08:57 #61
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_72575168
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:59 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Het is zo!
Dat zegt'ie toch?
oke, ik neem 2012 alvast maar vrij dag.
Ecosia
  woensdag 9 september 2009 @ 10:10:56 #62
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_72575202
quote:
Op woensdag 9 september 2009 10:08 schreef Jumparound het volgende:

[..]

maar Dutch, die aarbeving was in een regia die ook wel "the ring of fire" wordt genoemd, en dat doen ze neit voor niks.

Rond 2012 zal er een meteoriet worden ontdekt die een middellijn heeft die groter is dan 30 meter en op de aarde zou kunnen botsen.

Face it, elke dag gebeuren er ongelukken, zijn er overstromingen, storten er vliegtuigen neer maar die passen niet in je design, dus daar vertel je niks over. Maar door vage rekensometjes met het aantal mercurius jaren in ten opzichte van de komische plaats van venus t.o.v. de aarde kom je een heel eind met "toevalligheden".
Ik begrijp dat je verder geobedeerd bent jet de design, dus zal ik je als nonbeliever niet meer lastigvallen.
aka confirmation bias. Er is btw geen meteoriet in de baan van de aarde (voor de komende 10.000 jaar ).
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 9 september 2009 @ 10:35:56 #63
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_72575717
quote:
Op woensdag 9 september 2009 10:10 schreef Michielos het volgende:

[..]

aka confirmation bias. Er is btw geen meteoriet in de baan van de aarde (voor de komende 10.000 jaar ).
Right
Oortwolk, +Passage Alpha Centurie = bombardement aarde.
Kyperring + (insert elk kosmisch verschijnsel) = meteorietenregen op aarde.
uit koersgeraakte komeet + zwaartekracht zon + aarde op verkeerde plaats = aarde....
(om maar 3 voorbeeldjes te nomen )
Ecosia
  woensdag 9 september 2009 @ 10:41:11 #64
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_72575828
quote:
Op woensdag 9 september 2009 10:35 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Right
Oortwolk, +Passage Alpha Centurie = bombardement aarde.
Kyperring + (insert elk kosmisch verschijnsel) = meteorietenregen op aarde.
uit koersgeraakte komeet + zwaartekracht zon + aarde op verkeerde plaats = aarde....
(om maar 3 voorbeeldjes te nomen )
juist, en de kans op deze drie verschijnselen zijn hoe groot? Ik heb het overigens over de voor ons bekende gigantische meteorietblokken.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_72576454
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:37 schreef Dutch. het volgende:
Bedankt voor de toelichting Dutch.
Volgende belangrijke datum is wss 17/9/09, resonating earlier earthquakes ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 9 september 2009 @ 12:22:53 #66
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_72578455
quote:
Op woensdag 9 september 2009 10:41 schreef Michielos het volgende:

[..]

juist, en de kans op deze drie verschijnselen zijn hoe groot?
1) We zitten in een spiraal arm van de melkweg waar elke ster ook zn eigen baan rond het galactisch centrum heeft. Dus het gebeurd, of we nou willen of niet.
Dus ook de zwaartekracht van een andere ster (ookal staat ie op 4 lichtjaar afstand) kan de kometen in de oortwolk beinvloeden. Het gaat niet snel, maar het gebeurd.
2) Kuyperring, zelfde verhaal... Feit is dat er miljoenen, zoniet miljarden meterorieten / kometen / brokken puin rond drijven. Allemaal overblijfselen van de vorming van ons zonnestelsel. Het zal mij niet verbazen als er in de interstellaire ruinte (dus tussen de zonnen) nog brokstukken zijn die stammen uit de tijd van de vorming van de melkweg (ons sterrestelsel) of zelfs uit de tijd van de vorming van "onze" lokale groep sterrestelsels.
3) Zoek maar op schumacher levy. Dit was ook een komeet die al miljarden jaren zijn rondjes rond de zon draaide. Natuurlijk heeft de aarde + maan niet de gravitywell die jupiter heeft. Maar Julpiter had S-L ook kunnen afbuigen naar een baan die het pad van de aarde kruist.
quote:
Ik heb het overigens over de voor ons bekende gigantische meteorietblokken.
Zie bovenstaand betoog. we kennen er w/s net zoveel niet als alle bekende met elkaar vermenigvuldigd
Ecosia
pi_72600048
quote:
Op woensdag 9 september 2009 10:08 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Ja maar vandaag is er geen zware aardbeving met tsunami waarschuwing, maar ik heb op 3 september wel op de tijdslijn vermeld dat Venus vandaag op dezelfde positie staat als gedurende 9/11. Was dat niet iets met gekaapte vliegtuigen? Check CNN maar even . vliegtuigkaping in Mexico
Albert Einstein
  donderdag 10 september 2009 @ 08:17:11 #68
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_72605589
ik zie helemaal niets op 3 september op jou tijdlijn... tenminste, niet in dit topic.
Ecosia
pi_72606913
De 'tijdslijnen' worden per kwartaal bijgehouden op HDdesign forum ( dat forum gebruik ik als een instrument om alles 'live' te loggen, onbewerkt en zonder weglatingen)
quote:
Posted: 03 Sep 2009 08:24 am Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

new date added:

September 9, 2009 - Venus at same orbital position as during 9/11
13 Venus years in Earth days, exactly the same timeframe as between the 2 Venus Transits of our times

Q3 2009 Timeline: July, August and September 2009
http://hddesign.forumup.nl/viewtopic.php?t=387&postdays=0&postorder=asc&start=45&mforum=hddesign

updated September 9, 9/11

Minister suspect in hijacking said 9/9/9 date a divine sign
http://edition.cnn.com/20(...)hijacking/index.html

MEXICO CITY, Mexico (CNN) -- A 44-year-old former drug addict and alcoholic who now works as a minister was the sole person responsible for the brief hijacking Wednesday of a commercial jetliner, a Mexican official said.

The suspect, Josmar Flores Pereira, told authorities he hijacked the jet on Wednesday because the date -- September 9, 2009, or 9/9/9 and 666 reversed -- held some significance for him, said Genaro Garcia Luna, the secretary for public safety.

"He said that because of that divine reference, he wanted to alert Mexico City of an earthquake," Garcia told reporters.
==snip==

Flores' wife, speaking with CNN by telephone from their home in the southern Mexican city of Oaxaca, said her husband had been looking for a way to get his message about God to the news media.

"He never wanted to hurt anyone," said Elisa Melgar, 38, the mother of their three sons and his wife of 18 years. "As his wife, I support him," she said, adding that her husband had not touched alcohol or drugs for the past 17 years. "He's a man who was transformed by the power of God."
Albert Einstein
  donderdag 10 september 2009 @ 10:18:58 #70
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_72607694
oke, maar uit jou post:
quote:
When intuition speaks

When I think of 9/11, I think of Pearl Harbor. Its the intuitive thought that pops up instantly and should unveil the hidden underlying Design while giving it a closer look by applying the identified elements of Hyper Dimensional Design. Tuning in on the hidden underlying patterns so to speak.

Pearl Harbor happened when Earth crossed the transit line of the Venus Transits of our times ( on the other side of the sun so to speak), on December 7, 1941

So:
- September 9, 2009 Venus at same orbital position as during 9/11
- same timeframe as between the 2 Venus Transits of our times between 9/11 and September 9, 2009
- Pearl harbor while Earth crossing the transit line of these same 2 Venus Transits.
Hier heb je het nog over pearl harbou, daar worden geen vliegtuigen in gekaapt.

uit jou link:
quote:
new date added:

September 9, 2009 - Venus at same orbital position as during 9/11
13 Venus years in Earth days, exactly the same timeframe as between the 2 Venus Transits of our times
Dat je dat nu linkt aan een vliegtuigkaping omdat het xxx dagen na 9/11 is geweest... Hoe verklaar je dat?

dit is geen troll, ik probeer kritisch te zijn

[quote]
Ecosia
  donderdag 10 september 2009 @ 10:53:28 #71
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_72608406
Dutch kan beter een antwoord geven op je vraag Jumparound, maar hoe ik de bevindingen lees (als ik hem kan volgen), betekent het niet dat op de gerelateerde gebeurtenissen bijvoorbeeld allebei vliegtuigkapingen plaats vinden. Voor de rest kan ik er geen beter antwoord op geven.
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
pi_72609654
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:18 schreef Jumparound het volgende:
oke, maar uit jou post:
[..]

Hier heb je het nog over pearl harbou, daar worden geen vliegtuigen in gekaapt.

uit jou link:
[..]

Dat je dat nu linkt aan een vliegtuigkaping omdat het xxx dagen na 9/11 is geweest... Hoe verklaar je dat?

dit is geen troll, ik probeer kritisch te zijn

[quote]
Kritiek is mooi, maar dan moet je het wel in het juiste perspectief plaatsen. Zowel over Pearl Harbor als 9/11 gaan voornamelijk geruchten rond dat de boel in scene is gezet. 9/11 is al jaren een belangrijke datum voor de geheime diensten (Bay of Pigs, anyone?).

Allemaal mooi en aardig, dat Hyperdimensional Design, maar ik ga voorlopig uit van menselijke opzet. En menselijke opzet lijkt me iedere keer wéér bewezen.
Straks ga je nog beweren dat de oerhollandsche collectieve leugen die Sinterklaas heet, in Peru zorgt voor droogte. Over vijf jaar. Yeah right.

Ik sluit me aan bij de sceptische JumpAround. Je hebt niet alleen geen bewijs, je hebt zelfs geen punt. Misschien kun je iets gerichter voorspellen, dan achteraf extraheren. Nu gedraag je je als een bijbelfundi, die 3000-jaar-oude roddels ziet als bewijs om aan te tonen dat de oude Grieken fout zaten.
  donderdag 10 september 2009 @ 11:59:31 #73
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_72609986
sinterklaas vaart op een boot. die maken ze van hout. dat kappen ze in peru (daar is nog hout) minder bomen = minder neerslag DUS droogte in peru.
Ecosia
pi_72610490
Wat men niet begrijpt maakt men maar belachelijk
  donderdag 10 september 2009 @ 12:22:15 #75
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_72610585
nee, ik stel een vraag. Ik wacht op antwoord.
Dat er tussen door een geintje wordt gemaakt... het is fok for fok sake.
Ecosia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')